Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het nog steeds altijd veel pijn?
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.
Operatie, cyste weggehaaldquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?
Zo'n haarnestcyste ding toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb een wond die al 2.5 jaar niet geneest
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzoquote:
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.quote:
Jep.quote:
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzo
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dagquote:
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.
Meteen klacht ingediend lijkt mequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen klacht ingediend lijkt me
Ik lees net dat ik de nieuwe tien euro ga boycotten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Dit is de nieuwe tien euro. Mooi?
[ afbeelding ]
Walgelijk ziekenhuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal je niet pestenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.
Flips er is bewijslastquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
lelijkquote:
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Nagels lakken in het OV is wel asociaal he?
ja dat is domquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Je teennagels wel jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Prachtig, geef maar aan mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mooier of lelijker dan de vorige. Heb sowieso weinig met de eurobiljetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je vrouwelijke gedeelten niet gezien, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wel biseksueel?
Anders heeft het ook geen zin dat ik je via wa verleid.
Lief.quote:
Oquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.
quote:
Dat was niet het idee gelukkig.quote:
ik vallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013
Baconquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
gisteren echt lekkere burger op het strand gegeten met bacon en lekkere saus
En als ze dan gaan klagen gewoon je voeten in hun gezicht douwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
ik knip mijn teennagels in het OV & dan gooi ik mijn nagels op mensen
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels laktquote:
Dat groene is niet echt geslaagdquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
stinkt wel lakquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
nee jij dan, hahah jesper heeft xtc en coke in zijn rugzak hahahah echt grappig hahahahahaahhquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de bus mag je niet eten toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Dat is dan ook erg asociaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Niet slaan bedoelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
Gewoon corrigerende tik geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
Ik zou mijn kind overladen met liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Ja maar dat moet je voorkomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.
ja gewoon baksteen naar ze gooien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?quote:
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
nee gekquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?
goed opvoedenquote:
laat mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen alle vrouwen als ze jong zijn.
Om er uiteindelijk toch aan toe te geven
dus hun lijkjes gebruiken voor in de vuurkorf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.quote:
je moet ook niet veel verbieden tho.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.
ik zou mijn kinderen sowieso niet veel verbiedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet ook niet veel verbieden tho.
ik en mijn broertje kunnen echt veel flikken maar dan is er ook snel de lol er vanaf want rebels zijn is leuk enzo
ik ga echt geen kort kapsel nemen hoorquote:
goedzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt geen kort kapsel nemen hoor
Zoiets. Of kattenvoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus hun lijkjes gebruiken voor in de vuurkorf ofzo?
Nope, aanrader?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook die 2Doc gezien met 'Rots en Water'?
ga ik ook binnenkort heenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
vanavond naar Lucy![]()
die film lijkt me echt leuk
gewoon lekker relax doen tegen die kinderen toch, meekijken met bassie en adriaan en dan helemaal stuk gaanquote:
jaaaa scarlettquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga ik ook binnenkort heen
scarlettgodin
Laat me/ons weten hoe de film was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
vanavond naar Lucy![]()
die film lijkt me echt leuk
maar scarlett is zo mooi dat kwaliteit niet uitmaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn erkende Scarlett fans die de film en zijn kwaliteit in twijfel trekken
hoezo nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wordt ik helemaal geen vader
hoi fylaxquote:
dat kan helemaal niet :squote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn erkende Scarlett fans die de film en zijn kwaliteit in twijfel trekken
eentje is zielig en twee is zo gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |