Ligt eraanquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Als ik nu bloemen koop en in een vaas zet, zijn ze woensdag dan nog mooi?
Toch wel biseksueel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachten
bedanktquote:
Strong Gold tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het een beetje fatsoenlijke bloemen zijn wel
Appel met kaneel, altijd lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
appeltaart maar geen zin eigenlijk
Beweer je nu dat flips een vent is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.
misschien is er bladerdeeg dan maak ik appelflappen :'Dquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Appel met kaneel, altijd lekker.
Nee. Nou ja, dat ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beweer je nu dat flips een vent is?
Nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is er bladerdeeg dan maak ik appelflappen :'D
nee gewoon in de ovenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt.
Moet je frituren of iets?
nooooooo omg jaloersquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Jaar lang gratis bubbletea gewonnen!![]()
srsly?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, nu ga ik helaas even wat anders doen.
Hoe werkt dat dan? Krijg je gewoon dozen thuisgestuurd?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Hoe heb je dat gewonnen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Lekker bezig zijn toch.quote:
Wow. Dat worden een hoop vlekken op je broeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |