Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom precies zou je ondergoed kopen met de naam van een voetballer er op? Serieus, wat is daar de gedachte achter?
Okquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om deeg te maken dat is echt stom werk
ga weg wormquote:
Waar ga je deeg voor maken, Sof?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om deeg te maken dat is echt stom werk
Chickies worden wild ja tog. Ik draag enkel nog CR ondergoed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom precies zou je ondergoed kopen met de naam van een voetballer er op? Serieus, wat is daar de gedachte achter?
ghb koekjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je deeg voor maken, Sof?
Dat was een onzinstatement inderdaad.quote:
appeltaart maar geen zin eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je deeg voor maken, Sof?
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chickies worden wild ja tog. Ik draag enkel nog CR ondergoed.
jij doet altijd zo negatief als ik je zie posten, is niet leukquote:
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Als ik nu bloemen koop en in een vaas zet, zijn ze woensdag dan nog mooi?
Mijn oprechte excuses.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet altijd zo negatief als ik je zie posten, is niet leuk
Als het een beetje fatsoenlijke bloemen zijn welquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Als ik nu bloemen koop en in een vaas zet, zijn ze woensdag dan nog mooi?
Ik had niet anders verwacht van een type als jij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |