SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
GGMM is de onsportieve zeikerd die hij altijd is en Mart doet niets fout behalve een paar keer in de weg lopen. Plus dat hij scoort, en GGMM niet. 0/10 niet gelachen. Zou ook niet nog een keer lachen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxballtube.com/watch/959ab01aa9
Kan je lachen.
zullen we samen opblijven dan :$quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
niet gewonnen
ik moet maar eens een nacht lang opblijven en dan wat bieden
ik had de lapo wel gelezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM is de onsportieve zeikerd die hij altijd is en Mart doet niets fout behalve een paar keer in de weg lopen. Plus dat hij scoort, en GGMM niet. 0/10 niet gelachen. Zou ook niet nog een keer lachen.
Nog een keer want niemand leest de lapo
Het grappige gedeelte was de woede aanval van GGMM.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
GGMM is de onsportieve zeikerd die hij altijd is en Mart doet niets fout behalve een paar keer in de weg lopen. Plus dat hij scoort, en GGMM niet. 0/10 niet gelachen. Zou ook niet nog een keer lachen.
klootzakquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho, er zit een strontvlek op mijn OP.
En meer prijzen dan Ajax het afgelopen jaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wint meer prijzen dan PSV in 5 jaar.
Waarom precies zou je ondergoed kopen met de naam van een voetballer er op? Serieus, wat is daar de gedachte achter?quote:
Whehehehehe.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En meer prijzen dan Ajax het afgelopen jaar.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom precies zou je ondergoed kopen met de naam van een voetballer er op? Serieus, wat is daar de gedachte achter?
Okquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om deeg te maken dat is echt stom werk
ga weg wormquote:
Waar ga je deeg voor maken, Sof?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:50 schreef supersof het volgende:
ik heb eigenlijk geen zin om deeg te maken dat is echt stom werk
Chickies worden wild ja tog. Ik draag enkel nog CR ondergoed.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom precies zou je ondergoed kopen met de naam van een voetballer er op? Serieus, wat is daar de gedachte achter?
ghb koekjesquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je deeg voor maken, Sof?
Dat was een onzinstatement inderdaad.quote:
appeltaart maar geen zin eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ga je deeg voor maken, Sof?
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chickies worden wild ja tog. Ik draag enkel nog CR ondergoed.
jij doet altijd zo negatief als ik je zie posten, is niet leukquote:
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachtenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Als ik nu bloemen koop en in een vaas zet, zijn ze woensdag dan nog mooi?
Mijn oprechte excuses.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
jij doet altijd zo negatief als ik je zie posten, is niet leuk
Als het een beetje fatsoenlijke bloemen zijn welquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Ik had niet anders verwacht van een type als jij.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachten
Ligt eraanquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Tchock het volgende:
Toch wel biseksueel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je nog 1x insinueert dat ik homo ben dan kom ik je verkrachten
bedanktquote:
Strong Gold tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het een beetje fatsoenlijke bloemen zijn wel
Appel met kaneel, altijd lekker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
appeltaart maar geen zin eigenlijk
Beweer je nu dat flips een vent is?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik naar de algemene consensus op FOK! kijk denk ik eerder dat bepaalde mannen er wild van worden. Not that there's anything wrong with that.
misschien is er bladerdeeg dan maak ik appelflappen :'Dquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Appel met kaneel, altijd lekker.
Nee. Nou ja, dat ook.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Beweer je nu dat flips een vent is?
Nog nooit gemaakt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is er bladerdeeg dan maak ik appelflappen :'D
nee gewoon in de ovenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt.
Moet je frituren of iets?
nooooooo omg jaloersquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Jaar lang gratis bubbletea gewonnen!![]()
srsly?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Ohquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, nu ga ik helaas even wat anders doen.
Hoe werkt dat dan? Krijg je gewoon dozen thuisgestuurd?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Hoe heb je dat gewonnen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
Lekker bezig zijn toch.quote:
Wow. Dat worden een hoop vlekken op je broeken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
gewoon doenquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gewonnen?
Gefeliciteerd wel
[..]
Lekker bezig zijn toch.
Ik kan me ook niet aanzetten tot squatten
Oef, dat is wel streng. Maar goed, ik zal het proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:58 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon doen
zolang je het niet hebt gedaan mag je niks eten of drinken
wat is datquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:56 schreef Snowbells het volgende:
welke vraagquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom geef je geen antwoord op mijn vraag?
Ooh volgens mij heb ik dat wel eens gelezenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb een wond die al 2.5 jaar niet geneest
Ja idd. Ben benieuwdquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh volgens mij heb ik dat wel eens gelezen
Is wel kut man
bijnaquote:
Veel succes morgen schatje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja. Ben 't wel zo spuugzatquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen dat er wat aan kan gedaan worden dan
[..]
xd
Doet het nog steeds altijd veel pijn?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoop 't ook ja. Ben 't wel zo spuugzat
Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het nog steeds altijd veel pijn?
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.
Operatie, cyste weggehaaldquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?
Zo'n haarnestcyste ding toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzoquote:
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.quote:
Jep.quote:
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzo
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dagquote:
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.
Meteen klacht ingediend lijkt mequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen klacht ingediend lijkt me
Ik lees net dat ik de nieuwe tien euro ga boycotten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Dit is de nieuwe tien euro. Mooi?
[ afbeelding ]
Walgelijk ziekenhuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal je niet pestenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.
Flips er is bewijslastquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
lelijkquote:
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Nagels lakken in het OV is wel asociaal he?
ja dat is domquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Je teennagels wel jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Prachtig, geef maar aan mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mooier of lelijker dan de vorige. Heb sowieso weinig met de eurobiljetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je vrouwelijke gedeelten niet gezien, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wel biseksueel?
Anders heeft het ook geen zin dat ik je via wa verleid.
Lief.quote:
Oquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.
quote:
Dat was niet het idee gelukkig.quote:
ik vallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013
Baconquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
gisteren echt lekkere burger op het strand gegeten met bacon en lekkere saus
En als ze dan gaan klagen gewoon je voeten in hun gezicht douwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
ik knip mijn teennagels in het OV & dan gooi ik mijn nagels op mensen
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels laktquote:
Dat groene is niet echt geslaagdquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
stinkt wel lakquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
nee jij dan, hahah jesper heeft xtc en coke in zijn rugzak hahahah echt grappig hahahahahaahhquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de bus mag je niet eten toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Dat is dan ook erg asociaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Niet slaan bedoelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
Gewoon corrigerende tik geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
Ik zou mijn kind overladen met liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Ja maar dat moet je voorkomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.
ja gewoon baksteen naar ze gooien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?quote:
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
nee gekquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?
goed opvoedenquote:
laat mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen alle vrouwen als ze jong zijn.
Om er uiteindelijk toch aan toe te geven
dus hun lijkjes gebruiken voor in de vuurkorf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.quote:
je moet ook niet veel verbieden tho.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.
ik zou mijn kinderen sowieso niet veel verbiedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet ook niet veel verbieden tho.
ik en mijn broertje kunnen echt veel flikken maar dan is er ook snel de lol er vanaf want rebels zijn is leuk enzo
ik ga echt geen kort kapsel nemen hoorquote:
goedzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga echt geen kort kapsel nemen hoor
Zoiets. Of kattenvoer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus hun lijkjes gebruiken voor in de vuurkorf ofzo?
Nope, aanrader?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je ook die 2Doc gezien met 'Rots en Water'?
ga ik ook binnenkort heenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
vanavond naar Lucy![]()
die film lijkt me echt leuk
gewoon lekker relax doen tegen die kinderen toch, meekijken met bassie en adriaan en dan helemaal stuk gaanquote:
jaaaa scarlettquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ga ik ook binnenkort heen
scarlettgodin
Laat me/ons weten hoe de film was.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef supersof het volgende:
vanavond naar Lucy![]()
die film lijkt me echt leuk
maar scarlett is zo mooi dat kwaliteit niet uitmaaktquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn erkende Scarlett fans die de film en zijn kwaliteit in twijfel trekken
hoezo nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wordt ik helemaal geen vader
hoi fylaxquote:
dat kan helemaal niet :squote:Op maandag 4 augustus 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zijn erkende Scarlett fans die de film en zijn kwaliteit in twijfel trekken
eentje is zielig en twee is zo gewoonquote:
Dan ben ik zielig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
eentje is zielig en twee is zo gewoon
plus ik wil een grote familie later
ja dat kan welquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm okequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstischquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wordt ik helemaal geen vader
11 is wel beetje veelquote:
het zijn geen wezen want ze hebben dan toch oudersquote:
Duur man 11 kinderen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
11quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
4 kan ook nog wel. Maar dan niet elk jaar eentje. Moet wel wat jaren tussen zitten
Over stuk of 13 vrouwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
dan ben je te laatquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst geld maken en daarna aan de kids beginnen.
Ja precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.
vind er eerst maar 1quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
Weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.
ja of je neemt een heel jonge vrouwquote:
Deel ze met mij broquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg vrouwen gevonden waarmee ik het zou doen hoor
En zij met jou?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplantquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstisch
Maar willen ze het met jou doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als enigst kind zijnde zeg ik: helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
komen ze nog wel achterquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplant
komt van mijn kant niks goed uit zo'n kindquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nou, nou. Wellicht kunnen we er een cocktail van maken. Het lot laten beslissen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Ik wou dat ik geen nichtjes hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Een afknapper nog welquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ja hoe noem je het andersquote:
Why?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik vraag me af of mijn broer en zus uberhaupt ooit kinderen gaan krijgen
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:57 schreef Paxcon het volgende:
1 lijkt me inderdaad een beetje saai voor het kind
Maar met 2+ heb je in de jongen jaren altijd ruzie
Leuke familiequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.
Oww...quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
broer is al 30 en heeft nog geen vriendin en mijn zus heeft wat vruchtbaarheidsproblemen
Oh.. dat is wel heel extreemquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeker waar. Ik ben de jongste uit 3 broers en altijd ruzie gehad. Ik heb een tweelingbroer die mij altijd negeert als ik thuis ben, belt hij me laatst op: of ik op de knaagdieren van zijn vriendin wil passen voor een weekje.
ja kinderen zijn leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoor Sof haar eierstokken hier klapperen.
Het went. Ik ben waarschijnlijk de enige student die in de vakantie altijd op zichzelf in de stad zit, puur omdat ik het niet kan verdragen om thuis te zijn. En als ik ga is dat meestal één dag en ben ik 's avonds weer weg.quote:
Je hebt hopelijk meteen opgehangen toen hij dat vroeg?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is wel voor te stellen. Sowieso hecht ik ook weinig aan familie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het went. Ik ben waarschijnlijk de enige student die in de vakantie altijd op zichzelf in de stad zit, puur omdat ik het niet kan verdragen om thuis te zijn. En als ik ga is dat meestal één dag en ben ik 's avonds weer weg.
hmm, na mn studie paar jaartjes werken, 28 ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op welke leeftijd zou je de 1e willen dan?
Ligt eraan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat juist dat tweelingen altijd een enorm goede band hadden
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Je hebt hopelijk meteen opgehangen toen hij dat vroeg?
en dan kinderen snel achter elkaar of het over een periode van 10 jaar verspreiden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm, na mn studie paar jaartjes werken, 28 ofzo?
wtfquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.
Ik heb een keer een middag kapotgeslagen om voor hem een oud spel te installeren wat niet wilde draaien onder Win7. Helemaal via VMWare wat gefixt, na afloop was het: "Bedankt, en wil je dan nu weer weggaan?"
Heb ik welquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou echt fucking mad worden danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Serieus, ik had bijna ja gezegd. Ik ben altijd heel behulpzaam als ik ergens mee kan helpen (gezeur met computers meestal), maar dit ging ik dus echt niet doen.
Ik heb een keer een middag kapotgeslagen om voor hem een oud spel te installeren wat niet wilde draaien onder Win7. Helemaal via VMWare wat gefixt, na afloop was het: "Bedankt, en wil je dan nu weer weggaan?"
ligt er aan hoeveel geld ik hebquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan kinderen snel achter elkaar of het over een periode van 10 jaar verspreiden?
Haat-liefde verhouding. Mijn broer liep me op een vakantie zo te zieken dat ik hem 3 tikken op zijn hoofd heb gegeven. Ik heb daar nog steeds 0,0 spijt van want hij had ze gewoon verdiend. Toen moest ik van m'n ouders het huis uit, wat ik al langer wilde, dus binnen 3 maanden was ik vertrokken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:01 schreef Paxcon het volgende:
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat je 400.000-450.000 euro hebt
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
wtfik zou het dan weer lekker ongedaan maken wat je hebt gedaan voor hem
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou echt fucking mad worden dan
Programma had een keer uitgerekend hoeveel een kind kostte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderen
Waar is het misgegaan tussen jullie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In het beste geval zou dat gewoon fantastisch zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
laten we zeggen dat je 400.000-450.000 euro hebt
veel geldquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet niet hoeveel je zou moeten hebben voor meer dan twee kinderen
hou oud zijn julliequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.
Gelijk heb je. Je kunt die dieren natuurlijk ook gaan 'verzorgen' en dan 'dood' laten gaan en dan verkoop je ze gewoonquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het niet vergeten. Vandaar dat hij het maar moet uitzoeken met z'n knaagdieren. Hij hoeft niet meer op me te rekenen.
Jammer he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt geen leuke oudere zus?![]()
Hmm, extreme sanctie van je oudersquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding. Mijn broer liep me op een vakantie zo te zieken dat ik hem 3 tikken op zijn hoofd heb gegeven. Ik heb daar nog steeds 0,0 spijt van want hij had ze gewoon verdiend. Toen moest ik van m'n ouders het huis uit, wat ik al langer wilde, dus binnen 3 maanden was ik vertrokken.
Nooit meer terug gewild. Behalve toen m'n ex het uitmaakte, toen heb ik echt heimwee gehad.
Ik zie mijn zus echt maar 1 keer in de drie maanden ofzo en mijn broer wel vaker maar daar heb ik wel vaak meningsverschillen mee dan. We hebben niet zoveel gemeenschappelijk,quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook wel eens ruzie met mijn broertje maar is meestal snel weer opgelost
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
ik en mijn broertjes hebben elkaar best veel geslagen en gekrabd en gebeten :'D
mijn zusje zie ik meestal doordeweeks en soms in het weekend en voor de rest is ze bij mijn vader of met mijn moeder mee naar stiefvader, en mijn broertje woont bij mijn vader (ik bij mijn moeder) maar we hebben dezelfde vriendengroep dus die zie ik elk weekend wel zo'n beetjequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mijn zus echt maar 1 keer in de drie maanden ofzo en mijn broer wel vaker maar daar heb ik wel vaak meningsverschillen mee dan. We hebben niet zoveel gemeenschappelijk,
nou ja, best veel. gewoon als we erge ruzie hadden.quote:
Gewoon zo hard mogelijk daar waar ik hem raken kon. Nu kan ik niet zo heel hard slaan, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, extreme sanctie van je ouders
Of waren het wel serieuze tikken die je gaf?
Haha zou wat zijn als je dat nu nog steeds doet .quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja, best veel. gewoon als we erge ruzie hadden.
nu niet meer hoor
15 en 17 toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
14quote:
ja joh, tien jaar geleden ofzoquote:
jullie gingen zeker ook graag naar barcelona toenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:09 schreef supersof het volgende:
dit is zeker een voetbal grap ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jullie gingen zeker ook graag naar barcelona toen
xd
jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is zeker een voetbal grap ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |