Prachtig, geef maar aan mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Dit is de nieuwe tien euro. Mooi?
[ afbeelding ]
Niet mooier of lelijker dan de vorige. Heb sowieso weinig met de eurobiljetten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb je vrouwelijke gedeelten niet gezien, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch wel biseksueel?
Anders heeft het ook geen zin dat ik je via wa verleid.
Lief.quote:
Oquote:
Gelukkigquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.
quote:
Dat was niet het idee gelukkig.quote:
ik vallenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik slechts op persoonlijkheden vallen. Je blind staren op sekse is zo 2013
Baconquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef supersof het volgende:
gisteren echt lekkere burger op het strand gegeten met bacon en lekkere saus
En als ze dan gaan klagen gewoon je voeten in hun gezicht douwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:17 schreef Ro-ald het volgende:
ik knip mijn teennagels in het OV & dan gooi ik mijn nagels op mensen
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels laktquote:
Dat groene is niet echt geslaagdquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
stinkt wel lakquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
nee jij dan, hahah jesper heeft xtc en coke in zijn rugzak hahahah echt grappig hahahahahaahhquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die tokkie moeders met hun gillende kinderen vind ik irritanter dan iemand die zijn nagels lakt
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
In de bus mag je niet eten toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Dat is dan ook erg asociaal.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mensen uitgebreid gaan eten in het ov, stinkt het ook
Niet slaan bedoelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
Gewoon corrigerende tik geven.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog erger als ze die kinderen niet disciplineren en blijven gillen
(met disciplineren bedoel ik trouwens niet slaan, maar gewoon vocaal).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |