Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het nog steeds altijd veel pijn?
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms wel, soms een tijd niet. Vorige week heel veel bijvoorbeeld.
Operatie, cyste weggehaaldquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heb je die wond eigenlijk opgelopen?
Zo'n haarnestcyste ding toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb een wond die al 2.5 jaar niet geneest
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzoquote:
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.quote:
Jep.quote:
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel heel vaag dan dat die wond niet heelt na een operatie notabene. Als je het nou ergens had opgelopen in de jungle ofzo
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dagquote:
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met zoveel mensen die zeggen dat je een man bent, ga ik toch wel twijfelen Flips.
Meteen klacht ingediend lijkt mequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vier operaties zelfs. Gewoon slechte nazorg gehad door 't eerste ziekenhuis.
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen klacht ingediend lijkt me
Ik lees net dat ik de nieuwe tien euro ga boycotten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Dit is de nieuwe tien euro. Mooi?
[ afbeelding ]
Walgelijk ziekenhuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt ook meteen verworpen helaas. Ze zullen toch niks erkennen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Tchock het volgende:
Dit is de nieuwe tien euro. Mooi?
[ afbeelding ]
ik zal je niet pestenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.
Flips er is bewijslastquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk het. Nationaal pest Flips in grtd dag
[..]
Juist jij. Jij hebt me gemeet. Hoe kun juist jij nou gaan twijfelen.
lelijkquote:
Zolang je alleen je eigen nagels lakt niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Nagels lakken in het OV is wel asociaal he?
ja dat is domquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
Je teennagels wel jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:13 schreef Flippiee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |