SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Nee ik kijk Die Hardquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb WeekOV en reis nu niet gratis.
Dat is erg irritant.
[..]
Kijk jij harry potter :s :$ :4
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik tzt in september wel als duidelijk is wie er allemaal komen
Maar het is zo'n kwartier lopen van het station.
Baasquote:
Snape heeft uiteindelijk overal een rol in gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Snape daar een rol in had.
bedankt schatquote:
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vjeze Fur doet mee aan Expeditie Robinson![]()
ja sowiesoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnen
Polska ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vjeze Fur doet mee aan Expeditie Robinson![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnen
Vind ik ook primaquote:
Ik wist toch niet dat jij zo snel was joh ;squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedankt voor deze toevoeging
quote:
kan gebeurenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat jij zo snel was joh ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |