SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Nee ik kijk Die Hardquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Ik heb WeekOV en reis nu niet gratis.
Dat is erg irritant.
[..]
Kijk jij harry potter :s :$ :4
Is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik tzt in september wel als duidelijk is wie er allemaal komen
Maar het is zo'n kwartier lopen van het station.
Baasquote:
Snape heeft uiteindelijk overal een rol in gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Snape daar een rol in had.
bedankt schatquote:
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vjeze Fur doet mee aan Expeditie Robinson![]()
ja sowiesoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnen
Polska ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vjeze Fur doet mee aan Expeditie Robinson![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sof en ik denken dat Mr Polska gaat winnen
Vind ik ook primaquote:
Ik wist toch niet dat jij zo snel was joh ;squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
bedankt voor deze toevoeging
quote:
kan gebeurenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist toch niet dat jij zo snel was joh ;s
Nooitquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat ga je me lopen emogiffen
ga wat nuttigs doen svp
bv verhuizen naar grunn xx
Alsof je dan komtquote:
durf jij toch nietquote:
Oh jeetje, dat duurt nog evenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Januari
Tot die tijd kijk ik hier naar
Mooie muziek ook![]()
En dan word je opgegeten door een haai.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom gewoon aanzwemmen vanuit zee om te kijken wie er allemaal zijn :$
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik kom gewoon aanzwemmen vanuit zee om te kijken wie er allemaal zijn :$
quote:
Jaahaaaaha.quote:
Ik ook niet. IMDb dacht ook van niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat Snape daar een rol in had.
Zal ik mijn leeftijdsgrens op tinder verlagen? Wie weet kom ik voorbij.quote:
Of door mij in zn kontje genomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je opgegeten door een haai.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaahaaaaha.
[..]
Ik ook niet. IMDb dacht ook van niet.
[..]
Zal ik mijn leeftijdsgrens op tinder verlagen? Wie weet kom ik voorbij.
Yippiee ka yee mothafuckahhquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaahaaaaha.
[..]
Ik ook niet. IMDb dacht ook van niet.
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips ga je zaterdag mee skinny dippen?
Hey wat denk jij, ik eet die haaiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan word je opgegeten door een haai.
ja tochquote:
wat is je leeftijdsgrens dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mag ik je masserenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef supersof het volgende:
super veel bewogen vandaag nu ben ik dood
ja graagquote:
22quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey wat denk jij, ik eet die haai
[..]
ja toch
[..]
wat is je leeftijdsgrens dan?
laat dan maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wel met houtlepels dan want ik raak vrouwen niet aan
Geachte mevrouw Piee,quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Lrrr
Wat als ik mijn account activeer en netflix doet het nog steeds niet. Dan ben ik een dag in mijn gratis maand kwijtgeraakt, voor niets.
Dan ben zowel jij als ik niet opgeschoten. Wat dan Lr?
Hoezo moet snape dood zijn?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
misschien ben ik jr ook al wel tegen gekomen op tinder
pics van jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
misschien ben ik jr ook al wel tegen gekomen op tinder
dit soort massages bedoelde ik nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in grunn woont, kom ik iedere dag graag langs om je te masseren![]()
pics van jouquote:
Oh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik vraag.
Dat maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh doe maar omlaag dan
al weet ik niet hoe we elkaar moeten herkennen maar goed
jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig inderdaad.
Vraag mij ook eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik vraag.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja
al like ik tegenwoordig alles om te kijken wat ik match, dus kijk niet eens waar ik op like
Hoeft niet hoor, bedankt voor je aabodquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je best bij mij op balkon zitten![]()
gezellig.
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je best bij mij op balkon zitten![]()
gezellig.
Niet verstandig. Heb ik ook gedaan.quote:
prima.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, bedankt voor je aabod![]()
Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je verhaal met netflix te maken heeft. Je bent overduidelijk aan het ijlen door je gebrek aan netflix. Ik activeer mijn account al.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Piee,
Zoals een wijs man ooit zei "Nooit geschoten is altijd mis" Maar indien ik zelfs die ene dag niet waardig ben dan wil ik maar wat graag garant staan voor de kosten die het met zich mee zal brengen. Want ook ik begrijp het leed van een verspilde dag/geld maar al te goed.
Zo was er bijvoorbeeld eens een treinreis waar ik uren moest zitten (Deze reis had overigens een tussenstop in Dordrecht). Brak als ik was begon ook de maag op te spelen tot het moment dat er echt geen houden meer aan was. Eenmaal in Delft RENDE ik naar het toilet daar waar ik gelukkig nog 50 cent in mijn portemonnee had. Wat blijkt, gaat de deur niet open...
Ik sta daar dus op het station met nog een fietstocht voor de boeg, 50 cent armer niet wetende wat ik moest doen...
Maar ik dwaal een beetje af. Hopelijk ben je bereid je Netflix account voor mij te activeren.
Met vriendelijke groet,
LR het penseelzwijn
Ach ik match toch nauwelijksquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verstandig. Heb ik ook gedaan.
Krijg je alleen maar kut profielen
verbazingwekkend hèquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat hij geen succes is op tinder.
je komt wel over alsof je er nogal gefrustreerd door bentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
prima.
dan blijf je lekker binnen doodgaan in de warmte
ondertussen drinken johannes en ik een biertje
mij prima
huh?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je komt wel over alsof je er nogal gefrustreerd door bent
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja
al like ik tegenwoordig alles om te kijken wat ik match, dus kijk niet eens waar ik op like
gefrustreerd door het feit dat ik niet op je balkon komquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh?ik heb wel een balkon hoor.
wilde je een foto zien????
ik snap dit nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..].
Niet goed voor je algoritme. En ik weet niet of dit nou vervelend of positief is.
oh dat is maar goed ook, straks stort mijn balkon in door jouw enorm, toenemend gewichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gefrustreerd door het feit dat ik niet op je balkon kom
Fleetwood Macquote:
hvj xoxoxo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je verhaal met netflix te maken heeft. Je bent overduidelijk aan het ijlen door je gebrek aan netflix. Ik activeer mijn account al.
Xo flips.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat hij geen succes is op tinder.
Hier ligt het probleem waarschijnlijk. Welke volwassen, lion king kijkende vrouw zoekt nou naar een 20 jarige jongen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
Bedankt voor de uitlegquote:
wat een algoritme isquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat het niet goed voor je algoritme is? Of dat andere?
Graag gedaanquote:
Ik zei gister dat ik dik werd en toen werd ik uitgelachen door vrienden. Die vinden mij dus behoorlijk slank, hetgeen erg goed is voor mn zelfvertrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat is maar goed ook, straks stort mijn balkon in door jouw enorm, toenemend gewicht
lieg nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei gister dat ik dik werd en toen werd ik uitgelachen door vrienden. Die vinden mij dus behoorlijk slank, hetgeen erg goed is voor mn zelfvertrouwen
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
dit is de pic van mn huisgenote
[ afbeelding ]
Jeetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.Ik kan alleen in de ochtend de rest van de dag werk ik.
Johannes, wil jij een keer met mij skinny dippen?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had trouwens graag bij je ingewoond, jammer dat er geen kamer meer beschikbaar was!
Die heb je er ook tussen zitten hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hvj xoxoxo.
[..]
[..]
Hier ligt het probleem waarschijnlijk. Welke volwassen, lion king kijkende vrouw zoekt nou naar een 20 jarige jongen.
is er nog hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had trouwens graag bij je ingewoond, jammer dat er geen kamer meer beschikbaar was!
Tinder onthoudt zeg maar hoe je de app gebruikt. Like je iedereen, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen liked. Veeg je iedereen weg, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen wegvegen. Etc.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er nog hoor
zolder en schuur zijn nog vrij
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Mijn laptop valt uit.
Etsu, nog enige laatste woorden?
Jammerquote:
Ja maar anders like ik alleen maar de knappe vrouwen en is kans ook miniem dat ik match hebquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tinder onthoudt zeg maar hoe je de app gebruikt. Like je iedereen, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen liked. Veeg je iedereen weg, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen wegvegen. Etc.
inderdaad. wordt het pareltje van het huis denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.
je kan inloggen via FB maar het gaat via mobiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet Tinder mobiel of kan het ook via FB?
Mobielquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet Tinder mobiel of kan het ook via FB?
Ik ken m'n plekquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.
Als ik meerdere kamers had gehad was je welkom geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken m'n plek
Gelukkig ben jij niet te beroerd om kamers vrij te laten voor nieuwe mensen
Je kan er wel opgaan en dan als profielfoto Aad de Mos nemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit niet op Tinder.
Dat kan ik mijn medemannen niet aan doen.
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar anders like ik alleen maar de knappe vrouwen en is kans ook miniem dat ik match heb
toch maar proberen dan
We kunnen ook middels een gordijn jouw kamer in tweeen delen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik meerdere kamers had gehad was je welkom geweest
Oh laat dan maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan inloggen via FB maar het gaat via mobiel.
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit niet op Tinder.
Dat kan ik mijn medemannen niet aan doen.
Ben benieuwd waarover je straks weer loopt te klagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
ik ben blij dat ik een balkon heb joh
in mn 1ste kamer konden de ramen niet eens openpaxcon weet er alles van.
in mn 2de kamer moest zo'n houtblok eronder en het hielp geen reetpaxcon weet er alles van.
paxje en ik hebben ook teveel, maar mooie herinneringen
Ik doe wel mijn eigen foto, de likes zullen dan gauw binnenstromen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er wel opgaan en dan als profielfoto Aad de Mos nemen
De matches stromen dan binnen
Ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh laat dan maar.
[..]
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?
jouw afwezigheid denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarover je straks weer loopt te klagen
Een foto als je nasi kooktquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel mijn eigen foto, de likes zullen dan gauw binnenstromen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoor![]()
Wist je dat ik er een beetje tegenop zie om 100000 posts te hebben?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh laat dan maar.
[..]
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?
Dat kan LR wel goed, jammergenoeg post hij het niet vaak genoeg. Zo raken mijn unieke kwaliteiten niet bekend binnen de FOK! community.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannen
Ik ben bang dat ik Tong niet meer inhaal, terwijl ik vorig jaar zo goed op weg wasquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik er een beetje tegenop zie om 100000 posts te hebben?
Dat wordt binnenkort stoppen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannen
klopt, hoop dat je er niet teveel over gaat klagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw afwezigheid denk ik
want jij komt mn huis niet in
Geniet van me zolang het duurtquote:
Ik vind er niks mis mee anders. Laat je niet misleiden door Flipsje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn vrije tijds besteding wel ietwat aanpassen inderdaad.
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
En dan als openingszin een kutgrap makenMijn hosselmoves zijn echt ongeëvenaard.
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mijzelf niet de definitie van knap vind. Toch bedanktquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoor![]()
Neem een nieuw accountquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je kent me tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klopt, hoop dat je er niet teveel over gaat klagen
Cliché openingszinnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'
weet ik, daarom zou ik ook nooit langer dan een paar uur met jou kunnen doorbrengenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent me toch
ik klaag over van alles voor aandacht
heyquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cliché openingszinnen![]()
Krijg je standaardgesprekken en daar heb ik een bloedhekel aan
toch heb je dat weleens gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik, daarom zou ik ook nooit langer dan een paar uur met jou kunnen doorbrengen
#ripaandenabestaandenvanjehuisgenote
Ik zal dit eens gebruiken als ik een dame aanspreekquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
geef toe, dat was origineel.
En die van anderen ook niet. Wat een gemis voor vrijgezelle fok!sters.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan LR wel goed, jammergenoeg post hij het niet vaak genoeg. Zo raken mijn unieke kwaliteiten niet bekend binnen de FOK! community.
Nee joh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn vrije tijds besteding wel ietwat aanpassen inderdaad.
Vooral omdat hij het woord lang en lul nooit in 1 zin te horen krijgt inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
dat is een paar uurquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch heb je dat weleens gedaan
volgens mij een keertje van 3 tot 8 uur avonds vorig jaar ergens
dat is meer dan paar uur.
En toch roep je JR op om knappe vrouwen te liken omdat ook jij weleens een voor jouw maatstaven minder knappe jongen te hebben geliked.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'
[..]
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mijzelf niet de definitie van knap vind. Toch bedankt
Ik vraag altijd eerst:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
Ik heb er persoonlijk alleen baat bij als hij mijn CV opnoemt, alhoewel ik mijn concurrenten totaal niet vrees.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En die van anderen ook niet. Wat een gemis voor vrijgezelle fok!sters.
[..]
Nee joh.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
Hehou jij van mannen met een grote lul?
Als ze dan zegt: Ja
Dan zeg ik: Ow, sorry dat ik je tijd heb verspild.
Ik vind dit een beetje oppervlakkig, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
JR =/= Fok-it.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het woord lang en lul nooit in 1 zin te horen krijgt inderdaad
Leuk joh, om hem daar op te pakken
niet echtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is een paar uur
maar goed, je snapt de strekking
ik ben helemaal niet fok it :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
JR =/= Fok-it.
Dat jouw lul klein is, is geen reden om agressief te reageren op een bericht wat niet voor jou bestemd was.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
Toen JR mij op Tinder vond ging het gesprek als volgtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cliché openingszinnen![]()
Krijg je standaardgesprekken en daar heb ik een bloedhekel aan
18 cm en 45 millimeter is niet klein Etsu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
JR =/= Fok-it.
Dat jouw lul klein is, is geen reden om agressief te reageren op een bericht wat niet voor jou bestemd was.
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje oppervlakkig, zo ken ik je niet.
Doen alsof GRTD van jou isquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
je maakt me van alles uit en nu ontken je?
omg, verdwijn aub
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch roep je JR op om knappe vrouwen te liken omdat ook jij weleens een voor jouw maatstaven minder knappe jongen te hebben geliked.
En dat weet ik. Voor mij juist een reden om er een schaars compliment uit te gooien.
Ik had dan eerder gevraagd of je vader ook zo van scholletjes houdtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen JR mij op Tinder vond ging het gesprek als volgt
JR: Lust jij aardbeien?
ik: Hoezo een aardbei?
JR: Waarbij xD
We hadden seks op de eerste tinderdate
ik heb groter gehad, fok-it .quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
18 cm en 45 millimeter is niet klein Etsu.
Maar je zult wel denken dat alles op redtube op werkelijkheid gebaseerd is, aandoenlijk
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je nou vind dat je iedereen gewoon een eerlijke kans moet gevenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.Thanks.
JR zegt tegen die chicks 'rawr'quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij hebt een opening en ik heb zin xdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.
Nee hoor. Ik sta achter je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word een beetje belachelijk gemaakt heb ik het idee.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paxcon had dat idee ook al over mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen kiezen dan gewoon de CV die het beste bij hen aansluit. Hiermee zorg je er gelijk voor dat je geen mensen aantrekt die niet bij jou aansluit. Zo voorkom je dus dat een 'hey neuken' verkeerd afloopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk alleen baat bij als hij mijn CV opnoemt, alhoewel ik mijn concurrenten totaal niet vrees.
Laat jezelf niet kisten hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxcon had dat idee ook al over mij.
Zullen we een coupe plegen?
Het verschil is dat Paxcon teveel dingen in z'n hoofd haaltquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar jij bent gewoon heteroquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta achter je.
hihi snap je hem
Ik zal zo een bericht sturen naar Yvonnequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
(Aardbei xd)
Ja, dat viel niet helemaal goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen kiezen dan gewoon de CV die het beste bij hen aansluit. Hiermee zorg je er gelijk voor dat je geen mensen aantrekt die niet bij jou aansluit. Zo voorkom je dus dat een 'hey neuken' verkeerd afloopt.
Coupe soleil?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is dat enorm aardig van je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je nou vind dat je iedereen gewoon een eerlijke kans moet geven
Ik lig er geen seconde wakker van hoorquote:
Goedzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig er geen seconde wakker van hoor
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet helemaal goed.
Jammer dat LR daar niet aan had gedacht toen hij twee geliefde users koppelde.
haha XDquote:
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.
Ja sorry hoor :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel ja. Wel ja. Noem het wat je het wil noemen. Jeetje Jr.
Nee.quote:
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Netflix afgezegd kost alleen maar geld terwijl je alles gewoon kan downloaden.
Dit boeit echt niemand.
Die kan geen eens computers repareren :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ruil voor pics van je zusje regel ik een date met de zus van Mexicanobakker
Dit sowiesoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ik
Je lijkt Ajax welquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Netflix mag het snel wel weer gaan doen voor ik mezelf echt ga overschatten
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachenquote:
Te weinig eer? Wat voldoet dan wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.
Niets. Is nog wel lachen ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor :s
Maar wat is er mis met contacten opdoen
wat jij van vindt, boeit me geen zak eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachen
Van ellende, wel te verstaan.
Die heb ik tegen Aberdeen gezien, dat leek niet eens op voetbal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we niet over voetbal gaan praten tenzij over Groningen
Goed puntquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles is te vinden op het WWW kwestie van je goed inlezen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ik
Eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jouw zak boeit me ook niet XDquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat jij van vindt, boeit me geen zak eigenlijk
4-1quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik tegen Aberdeen gezien, dat leek niet eens op voetbal.
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.Thanks.
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bultenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.
Volgens mij heb ik dan de discussie gewonnen. Hoera denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te weinig eer? Wat voldoet dan wel?
Ik heb geen idee hoe ik dit fatsoenlijk uitleg. Derhalve laat maar zitten.
[..]
Niets. Is nog wel lachen ook.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Over twee week weer Eredivisievoetbal in de Euroborg
Dit was eergisteren volgens betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willen
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Ik vind mijzelf wel vrij bedreven erin.
Nee, die van Fyla maakte nog meer indrukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel zien haha xd
wil je pics? Xd
Mocht je een chick hebben die helaas een borst moest laten amputeren ken ik ook nog wel een goed compliment.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Wie is Fyla?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die van Fyla maakte nog meer indruk
wedstrijd van het jaar dit datquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De tweede thuiswedstrijd is trouwens tegen Ajax
genot
Nee dat heb je nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan de discussie gewonnen. Hoera denk ik![]()
LRGod is wel het minste wat hij op zijn CV zou moeten zetten.
Dan gaan we rellen tegen de harde kern van Ajaxquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De tweede thuiswedstrijd is trouwens tegen Ajax
genot
ik vergat de x sorryquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je een chick hebben die helaas een borst moest laten amputeren ken ik ook nog wel een goed compliment.
Een Japanse treinquote:
god is dus hetzelfde als manquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet
En LRGod is nog steeds een man dan toch? Wat is er mis met man dan?
is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we rellen tegen de harde kern van Ajax
jij en ik
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaartenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was eergisteren volgens betrouwbare bronnen.
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshowquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
god is dus hetzelfde als man
uh oké
PSV koploper na eerste speelrondequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
Wow, deze onthoud ik. Dat is een goede.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
En met God bedoel ik LR.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Nee, ik hoorde eergisteren alleen iets over kamelenstofquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaarten
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/quote:
Je doet zelf vermoeiend maar ik ga wel even boven de partijen staan.quote:
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
Waar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshow
Ik vind dit bijzonder eervol, dankjewelquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
[..]
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/
Even kijken of je rare dingen in je tabbladen hebt staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
Je hebt interessante tabs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
In den Bosch XDquote:
Ik ga met je meequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
Het had ook in Eindhoven kunnen zijn he.quote:
Komt goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders fix ik tegen die tijd een vrije dag. Ik moet toch bekijken wat mijn situatie dan gaat worden.
Jou had ik dan ook niks gevraagdquote:
Dat komt niet vaak tegen, inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik overweeg straks ook een aflevering van een serie te gaan kijken. Lekker gek en spontaan.
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ben echt zo jaloers op het feit dat je naar Japan gaat
nog 6 dagen en 13 uurquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ben echt zo jaloers op het feit dat je naar Japan gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, wil je voor mij ansichtkaartje(s) meenemen?
Ik zal m'n best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand anders hier ook een souveniertje?
Geen fuck te doen daar. Alleen de dierentuin is wel leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
Ik woon erquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen fuck te doen daar. Alleen de dierentuin is wel leuk.
ja ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
maakt niet uitquote:
op jouw kosten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Neem voor mij maar een samurai-zwaard mee
ik wou niet eens watquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
paxcon krijgt niks
die jongen gunt mij zoveel ongeluk dat ik hem geen een souveniertje uit japan gun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |