laat dan maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke wel met houtlepels dan want ik raak vrouwen niet aan
Geachte mevrouw Piee,quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hai Lrrr
Wat als ik mijn account activeer en netflix doet het nog steeds niet. Dan ben ik een dag in mijn gratis maand kwijtgeraakt, voor niets.
Dan ben zowel jij als ik niet opgeschoten. Wat dan Lr?
Hoezo moet snape dood zijn?
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
misschien ben ik jr ook al wel tegen gekomen op tinder
pics van jouquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
misschien ben ik jr ook al wel tegen gekomen op tinder
dit soort massages bedoelde ik nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
als je in grunn woont, kom ik iedere dag graag langs om je te masseren![]()
pics van jouquote:
Oh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik vraag.
Dat maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh doe maar omlaag dan
al weet ik niet hoe we elkaar moeten herkennen maar goed
jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastig inderdaad.
Vraag mij ook eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die ik vraag.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja
al like ik tegenwoordig alles om te kijken wat ik match, dus kijk niet eens waar ik op like
Hoeft niet hoor, bedankt voor je aabodquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je best bij mij op balkon zitten![]()
gezellig.
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan mag je best bij mij op balkon zitten![]()
gezellig.
Niet verstandig. Heb ik ook gedaan.quote:
prima.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, bedankt voor je aabod![]()
Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je verhaal met netflix te maken heeft. Je bent overduidelijk aan het ijlen door je gebrek aan netflix. Ik activeer mijn account al.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geachte mevrouw Piee,
Zoals een wijs man ooit zei "Nooit geschoten is altijd mis" Maar indien ik zelfs die ene dag niet waardig ben dan wil ik maar wat graag garant staan voor de kosten die het met zich mee zal brengen. Want ook ik begrijp het leed van een verspilde dag/geld maar al te goed.
Zo was er bijvoorbeeld eens een treinreis waar ik uren moest zitten (Deze reis had overigens een tussenstop in Dordrecht). Brak als ik was begon ook de maag op te spelen tot het moment dat er echt geen houden meer aan was. Eenmaal in Delft RENDE ik naar het toilet daar waar ik gelukkig nog 50 cent in mijn portemonnee had. Wat blijkt, gaat de deur niet open...
Ik sta daar dus op het station met nog een fietstocht voor de boeg, 50 cent armer niet wetende wat ik moest doen...
Maar ik dwaal een beetje af. Hopelijk ben je bereid je Netflix account voor mij te activeren.
Met vriendelijke groet,
LR het penseelzwijn
Ach ik match toch nauwelijksquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet verstandig. Heb ik ook gedaan.
Krijg je alleen maar kut profielen
verbazingwekkend hèquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat hij geen succes is op tinder.
je komt wel over alsof je er nogal gefrustreerd door bentquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
prima.
dan blijf je lekker binnen doodgaan in de warmte
ondertussen drinken johannes en ik een biertje
mij prima
huh?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je komt wel over alsof je er nogal gefrustreerd door bent
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja
al like ik tegenwoordig alles om te kijken wat ik match, dus kijk niet eens waar ik op like
gefrustreerd door het feit dat ik niet op je balkon komquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh?ik heb wel een balkon hoor.
wilde je een foto zien????
ik snap dit nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..].
Niet goed voor je algoritme. En ik weet niet of dit nou vervelend of positief is.
oh dat is maar goed ook, straks stort mijn balkon in door jouw enorm, toenemend gewichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gefrustreerd door het feit dat ik niet op je balkon kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |