je kent me tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
klopt, hoop dat je er niet teveel over gaat klagen
Cliché openingszinnenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'
weet ik, daarom zou ik ook nooit langer dan een paar uur met jou kunnen doorbrengenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kent me toch
ik klaag over van alles voor aandacht
heyquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cliché openingszinnen![]()
Krijg je standaardgesprekken en daar heb ik een bloedhekel aan
toch heb je dat weleens gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
weet ik, daarom zou ik ook nooit langer dan een paar uur met jou kunnen doorbrengen
#ripaandenabestaandenvanjehuisgenote
Ik zal dit eens gebruiken als ik een dame aanspreekquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
geef toe, dat was origineel.
En die van anderen ook niet. Wat een gemis voor vrijgezelle fok!sters.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan LR wel goed, jammergenoeg post hij het niet vaak genoeg. Zo raken mijn unieke kwaliteiten niet bekend binnen de FOK! community.
Nee joh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn vrije tijds besteding wel ietwat aanpassen inderdaad.
Vooral omdat hij het woord lang en lul nooit in 1 zin te horen krijgt inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
dat is een paar uurquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
toch heb je dat weleens gedaan
volgens mij een keertje van 3 tot 8 uur avonds vorig jaar ergens
dat is meer dan paar uur.
En toch roep je JR op om knappe vrouwen te liken omdat ook jij weleens een voor jouw maatstaven minder knappe jongen te hebben geliked.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'
[..]
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mijzelf niet de definitie van knap vind. Toch bedankt
Ik vraag altijd eerst:quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
hey
hoe lang is je lul???
-
Ik heb er persoonlijk alleen baat bij als hij mijn CV opnoemt, alhoewel ik mijn concurrenten totaal niet vrees.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En die van anderen ook niet. Wat een gemis voor vrijgezelle fok!sters.
[..]
Nee joh.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
Hehou jij van mannen met een grote lul?
Als ze dan zegt: Ja
Dan zeg ik: Ow, sorry dat ik je tijd heb verspild.
Ik vind dit een beetje oppervlakkig, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
JR =/= Fok-it.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral omdat hij het woord lang en lul nooit in 1 zin te horen krijgt inderdaad
Leuk joh, om hem daar op te pakken
niet echtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat is een paar uur
maar goed, je snapt de strekking
ik ben helemaal niet fok it :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
JR =/= Fok-it.
Dat jouw lul klein is, is geen reden om agressief te reageren op een bericht wat niet voor jou bestemd was.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag altijd eerst:
Toen JR mij op Tinder vond ging het gesprek als volgtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cliché openingszinnen![]()
Krijg je standaardgesprekken en daar heb ik een bloedhekel aan
18 cm en 45 millimeter is niet klein Etsu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
JR =/= Fok-it.
Dat jouw lul klein is, is geen reden om agressief te reageren op een bericht wat niet voor jou bestemd was.
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje oppervlakkig, zo ken ik je niet.
Doen alsof GRTD van jou isquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
je maakt me van alles uit en nu ontken je?
omg, verdwijn aub
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch roep je JR op om knappe vrouwen te liken omdat ook jij weleens een voor jouw maatstaven minder knappe jongen te hebben geliked.
En dat weet ik. Voor mij juist een reden om er een schaars compliment uit te gooien.
Ik had dan eerder gevraagd of je vader ook zo van scholletjes houdtquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen JR mij op Tinder vond ging het gesprek als volgt
JR: Lust jij aardbeien?
ik: Hoezo een aardbei?
JR: Waarbij xD
We hadden seks op de eerste tinderdate
ik heb groter gehad, fok-it .quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
18 cm en 45 millimeter is niet klein Etsu.
Maar je zult wel denken dat alles op redtube op werkelijkheid gebaseerd is, aandoenlijk
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar als je nou vind dat je iedereen gewoon een eerlijke kans moet gevenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.Thanks.
JR zegt tegen die chicks 'rawr'quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar jij hebt een opening en ik heb zin xdquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.
Nee hoor. Ik sta achter je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik word een beetje belachelijk gemaakt heb ik het idee.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Paxcon had dat idee ook al over mij.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mensen kiezen dan gewoon de CV die het beste bij hen aansluit. Hiermee zorg je er gelijk voor dat je geen mensen aantrekt die niet bij jou aansluit. Zo voorkom je dus dat een 'hey neuken' verkeerd afloopt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk alleen baat bij als hij mijn CV opnoemt, alhoewel ik mijn concurrenten totaal niet vrees.
Laat jezelf niet kisten hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxcon had dat idee ook al over mij.
Zullen we een coupe plegen?
Het verschil is dat Paxcon teveel dingen in z'n hoofd haaltquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
maar jij bent gewoon heteroquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik sta achter je.
hihi snap je hem
Ik zal zo een bericht sturen naar Yvonnequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo bij?
(Aardbei xd)
Ja, dat viel niet helemaal goed.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen kiezen dan gewoon de CV die het beste bij hen aansluit. Hiermee zorg je er gelijk voor dat je geen mensen aantrekt die niet bij jou aansluit. Zo voorkom je dus dat een 'hey neuken' verkeerd afloopt.
Coupe soleil?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan is dat enorm aardig van je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je nou vind dat je iedereen gewoon een eerlijke kans moet geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |