hvj xoxoxo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk totaal geen idee wat je verhaal met netflix te maken heeft. Je bent overduidelijk aan het ijlen door je gebrek aan netflix. Ik activeer mijn account al.
Xo flips.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet dat hij geen succes is op tinder.
Hier ligt het probleem waarschijnlijk. Welke volwassen, lion king kijkende vrouw zoekt nou naar een 20 jarige jongen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja en die kans ontloop ik liever
Sowieso geen zin in dat soort jonge wijven die nog over my little pony praten enzo
Ik wil volwassen vrouwen waarmee ik gewoon over Lion King kan praten gvd
Bedankt voor de uitlegquote:
wat een algoritme isquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat het niet goed voor je algoritme is? Of dat andere?
Graag gedaanquote:
Ik zei gister dat ik dik werd en toen werd ik uitgelachen door vrienden. Die vinden mij dus behoorlijk slank, hetgeen erg goed is voor mn zelfvertrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dat is maar goed ook, straks stort mijn balkon in door jouw enorm, toenemend gewicht
lieg nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zei gister dat ik dik werd en toen werd ik uitgelachen door vrienden. Die vinden mij dus behoorlijk slank, hetgeen erg goed is voor mn zelfvertrouwen
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Etsu het volgende:
dit is de pic van mn huisgenote
[ afbeelding ]
Jeetje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh.Ik kan alleen in de ochtend de rest van de dag werk ik.
Johannes, wil jij een keer met mij skinny dippen?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had trouwens graag bij je ingewoond, jammer dat er geen kamer meer beschikbaar was!
Die heb je er ook tussen zitten hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hvj xoxoxo.
[..]
[..]
Hier ligt het probleem waarschijnlijk. Welke volwassen, lion king kijkende vrouw zoekt nou naar een 20 jarige jongen.
is er nog hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had trouwens graag bij je ingewoond, jammer dat er geen kamer meer beschikbaar was!
Tinder onthoudt zeg maar hoe je de app gebruikt. Like je iedereen, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen liked. Veeg je iedereen weg, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen wegvegen. Etc.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er nog hoor
zolder en schuur zijn nog vrij
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
doeiquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Mijn laptop valt uit.
Etsu, nog enige laatste woorden?
Jammerquote:
Ja maar anders like ik alleen maar de knappe vrouwen en is kans ook miniem dat ik match hebquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tinder onthoudt zeg maar hoe je de app gebruikt. Like je iedereen, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen liked. Veeg je iedereen weg, dan kom je bij mensen op een stapel die ook iedereen wegvegen. Etc.
inderdaad. wordt het pareltje van het huis denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.
je kan inloggen via FB maar het gaat via mobiel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet Tinder mobiel of kan het ook via FB?
Mobielquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Moet Tinder mobiel of kan het ook via FB?
Ik ken m'n plekquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De inloopkasten van Etsu zijn nu eenmaal belangrijk.
Als ik meerdere kamers had gehad was je welkom geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken m'n plek
Gelukkig ben jij niet te beroerd om kamers vrij te laten voor nieuwe mensen
Je kan er wel opgaan en dan als profielfoto Aad de Mos nemenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit niet op Tinder.
Dat kan ik mijn medemannen niet aan doen.
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar anders like ik alleen maar de knappe vrouwen en is kans ook miniem dat ik match heb
toch maar proberen dan
We kunnen ook middels een gordijn jouw kamer in tweeen delen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik meerdere kamers had gehad was je welkom geweest
Oh laat dan maar.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je kan inloggen via FB maar het gaat via mobiel.
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit niet op Tinder.
Dat kan ik mijn medemannen niet aan doen.
Ben benieuwd waarover je straks weer loopt te klagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Etsu het volgende:
ik ben blij dat ik een balkon heb joh
in mn 1ste kamer konden de ramen niet eens openpaxcon weet er alles van.
in mn 2de kamer moest zo'n houtblok eronder en het hielp geen reetpaxcon weet er alles van.
paxje en ik hebben ook teveel, maar mooie herinneringen
Ik doe wel mijn eigen foto, de likes zullen dan gauw binnenstromen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan er wel opgaan en dan als profielfoto Aad de Mos nemen
De matches stromen dan binnen
Ja.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo miniem? Ik had ooit een (naar mijn mening) lelijke jongen geliked en ik vond hem ook zwaar irritant. Dus gewoon knappe vrouwen liken joh.
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh laat dan maar.
[..]
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?
jouw afwezigheid denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarover je straks weer loopt te klagen
Een foto als je nasi kooktquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe wel mijn eigen foto, de likes zullen dan gauw binnenstromen.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoor![]()
Wist je dat ik er een beetje tegenop zie om 100000 posts te hebben?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh laat dan maar.
[..]
Daarom. Straks krijgen we nog echt een match. Wie neemt onze positie dan over op FOK!?
Dat kan LR wel goed, jammergenoeg post hij het niet vaak genoeg. Zo raken mijn unieke kwaliteiten niet bekend binnen de FOK! community.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannen
Ik ben bang dat ik Tong niet meer inhaal, terwijl ik vorig jaar zo goed op weg wasquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik er een beetje tegenop zie om 100000 posts te hebben?
Dat wordt binnenkort stoppen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie schrijft en verzamelt dan nog cv's van vrijgezelle mannen
klopt, hoop dat je er niet teveel over gaat klagenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
jouw afwezigheid denk ik
want jij komt mn huis niet in
Geniet van me zolang het duurtquote:
Ik vind er niks mis mee anders. Laat je niet misleiden door Flipsje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht moet ik mijn vrije tijds besteding wel ietwat aanpassen inderdaad.
Beter dan 'hey, hoe is het, stilte'quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
En dan als openingszin een kutgrap makenMijn hosselmoves zijn echt ongeėvenaard.
Je zou inmiddels moeten weten dat ik mijzelf niet de definitie van knap vind. Toch bedanktquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Subtiele wijze van jezelf knap noemen. Terecht hoor![]()
Neem een nieuw accountquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |