is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we rellen tegen de harde kern van Ajax
jij en ik
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaartenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was eergisteren volgens betrouwbare bronnen.
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshowquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
god is dus hetzelfde als man
uh oké
PSV koploper na eerste speelrondequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
Wow, deze onthoud ik. Dat is een goede.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willen
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Ik vind mijzelf wel vrij bedreven erin.
En met God bedoel ik LR.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Nee, ik hoorde eergisteren alleen iets over kamelenstofquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaarten
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/quote:
Je doet zelf vermoeiend maar ik ga wel even boven de partijen staan.quote:
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
Waar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshow
Ik vind dit bijzonder eervol, dankjewelquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
[..]
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/
Even kijken of je rare dingen in je tabbladen hebt staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
Je hebt interessante tabs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
In den Bosch XDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |