Ik lig er geen seconde wakker van hoorquote:
Goedzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig er geen seconde wakker van hoor
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet helemaal goed.
Jammer dat LR daar niet aan had gedacht toen hij twee geliefde users koppelde.
haha XDquote:
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.
Ja sorry hoor :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel ja. Wel ja. Noem het wat je het wil noemen. Jeetje Jr.
Nee.quote:
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Netflix afgezegd kost alleen maar geld terwijl je alles gewoon kan downloaden.
Dit boeit echt niemand.
Die kan geen eens computers repareren :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ruil voor pics van je zusje regel ik een date met de zus van Mexicanobakker
Dit sowiesoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ik
Je lijkt Ajax welquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Netflix mag het snel wel weer gaan doen voor ik mezelf echt ga overschatten
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachenquote:
Te weinig eer? Wat voldoet dan wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.
Niets. Is nog wel lachen ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor :s
Maar wat is er mis met contacten opdoen
wat jij van vindt, boeit me geen zak eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachen
Van ellende, wel te verstaan.
Die heb ik tegen Aberdeen gezien, dat leek niet eens op voetbal.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we niet over voetbal gaan praten tenzij over Groningen
Goed puntquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alles is te vinden op het WWW kwestie van je goed inlezen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ik
Eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jouw zak boeit me ook niet XDquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat jij van vindt, boeit me geen zak eigenlijk
4-1quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik tegen Aberdeen gezien, dat leek niet eens op voetbal.
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De logica was eigenlijk dat je mensen moet liken die je leuk lijken. Mja dit praat ik niet meer goed.Thanks.
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bultenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg slecht in openingszinnen.
Volgens mij heb ik dan de discussie gewonnen. Hoera denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Te weinig eer? Wat voldoet dan wel?
Ik heb geen idee hoe ik dit fatsoenlijk uitleg. Derhalve laat maar zitten.
[..]
Niets. Is nog wel lachen ook.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Paxcon het volgende:
Over twee week weer Eredivisievoetbal in de Euroborg
Dit was eergisteren volgens betrouwbare bronnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willen
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Ik vind mijzelf wel vrij bedreven erin.
Nee, die van Fyla maakte nog meer indrukquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat zullen we nog wel zien haha xd
wil je pics? Xd
Mocht je een chick hebben die helaas een borst moest laten amputeren ken ik ook nog wel een goed compliment.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willen
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Ik vind mijzelf wel vrij bedreven erin.
Wie is Fyla?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die van Fyla maakte nog meer indruk
wedstrijd van het jaar dit datquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De tweede thuiswedstrijd is trouwens tegen Ajax
genot
Nee dat heb je nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan de discussie gewonnen. Hoera denk ik![]()
LRGod is wel het minste wat hij op zijn CV zou moeten zetten.
Dan gaan we rellen tegen de harde kern van Ajaxquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Paxcon het volgende:
De tweede thuiswedstrijd is trouwens tegen Ajax
genot
ik vergat de x sorryquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je een chick hebben die helaas een borst moest laten amputeren ken ik ook nog wel een goed compliment.
Een Japanse treinquote:
god is dus hetzelfde als manquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet
En LRGod is nog steeds een man dan toch? Wat is er mis met man dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |