Ik lig er geen seconde wakker van hoorquote:
Goedzoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lig er geen seconde wakker van hoor
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat viel niet helemaal goed.
Jammer dat LR daar niet aan had gedacht toen hij twee geliefde users koppelde.
haha XDquote:
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lr is een man, daarom kun je hem dit niet kwalijk nemen.
Ja sorry hoor :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel ja. Wel ja. Noem het wat je het wil noemen. Jeetje Jr.
Nee.quote:
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
Netflix afgezegd kost alleen maar geld terwijl je alles gewoon kan downloaden.
Dit boeit echt niemand.
Die kan geen eens computers repareren :squote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In ruil voor pics van je zusje regel ik een date met de zus van Mexicanobakker
Dit sowiesoquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige is dat als je Netflix hebt je de series kijkt die je normaal gesproken niet zou downloaden, tenminste, dat had ik
Je lijkt Ajax welquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Netflix mag het snel wel weer gaan doen voor ik mezelf echt ga overschatten
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachenquote:
Te weinig eer? Wat voldoet dan wel?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat 'man' een beetje te weinig eer voor hem is, en bovendien snap ik niet waarom dat in deze rullevant is.
Niets. Is nog wel lachen ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor :s
Maar wat is er mis met contacten opdoen
wat jij van vindt, boeit me geen zak eigenlijkquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw humor is van een dusdanig laag niveau dat je Maarten van Rossum nog laat lachen
Van ellende, wel te verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |