is goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaan we rellen tegen de harde kern van Ajax
jij en ik
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaartenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was eergisteren volgens betrouwbare bronnen.
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshowquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
god is dus hetzelfde als man
uh oké
PSV koploper na eerste speelrondequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vooral zin in PSV - Dordrecht 90
Wow, deze onthoud ik. Dat is een goede.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed zo. Dat moet je ook geeneens willen
[..]
Ik DM'de LittleBrownie gisteren "Is jouw shirtje van kamelenstof gemaakt of zo? Dat zijn twee prachtige bulten"
Ik vind mijzelf wel vrij bedreven erin.
En met God bedoel ik LR.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Nee, ik hoorde eergisteren alleen iets over kamelenstofquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow. Worden mijn DM's doorgespeeld? Dit ga ik aankaarten
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
met man bedoel ik gewoon het mannelijk geslacht. Niet een persoon.
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/quote:
Je doet zelf vermoeiend maar ik ga wel even boven de partijen staan.quote:
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
Waar?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FC den Bosch gewonnen van PSV vandaag. Topshow
Ik vind dit bijzonder eervol, dankjewelquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Niet dat ik vaak als vrouw word aangezien verder maar toch.
[..]
Als ik God ben dan ben jij toch zeker Van Gaal/
Even kijken of je rare dingen in je tabbladen hebt staanquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
Je hebt interessante tabs.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
In den Bosch XDquote:
Ik ga met je meequote:Op zondag 3 augustus 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]JAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben weg
Het had ook in Eindhoven kunnen zijn he.quote:
Komt goedquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Anders fix ik tegen die tijd een vrije dag. Ik moet toch bekijken wat mijn situatie dan gaat worden.
Jou had ik dan ook niks gevraagdquote:
Dat komt niet vaak tegen, inderdaad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik overweeg straks ook een aflevering van een serie te gaan kijken. Lekker gek en spontaan.
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ben echt zo jaloers op het feit dat je naar Japan gaat
nog 6 dagen en 13 uurquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Etsu ik ben echt zo jaloers op het feit dat je naar Japan gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nergens voor nodig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Amarantha het volgende:
Etsu, wil je voor mij ansichtkaartje(s) meenemen?
Ik zal m'n best doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand anders hier ook een souveniertje?
Geen fuck te doen daar. Alleen de dierentuin is wel leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu en ik zijn ook jaloers op Emmen naar het schijnt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
Ik woon erquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen fuck te doen daar. Alleen de dierentuin is wel leuk.
ja ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen.
maakt niet uitquote:
op jouw kosten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Neem voor mij maar een samurai-zwaard mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |