Ja precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee alles moet natuurlijk gaan. Zo heeft God het gewild.
vind er eerst maar 1quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
Weet ikquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd van je. Puur platonisch natuurlijk.
ja of je neemt een heel jonge vrouwquote:
Deel ze met mij broquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg vrouwen gevonden waarmee ik het zou doen hoor
En zij met jou?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplantquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstisch
Maar willen ze het met jou doen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als enigst kind zijnde zeg ik: helemaal mee eens!quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
eentje is zielig en twee is zo gewoon
plus ik wil een grote familie later
komen ze nog wel achterquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien voor mij ook verstandiger als ik me niet voortplant
komt van mijn kant niks goed uit zo'n kindquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Nou, nou. Wellicht kunnen we er een cocktail van maken. Het lot laten beslissen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Ik wou dat ik geen nichtjes hadquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ik vind het ook een afknapper als een jongen enigst kind is want dat betekent dat mijn kinderen niet veel neefjes en nichtjes krijgen :'D
Een afknapper nog welquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:56 schreef supersof het volgende:
ja hoe noem je het andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |