Dan ben ik zielig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
eentje is zielig en twee is zo gewoon
plus ik wil een grote familie later
ja dat kan welquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm okequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik moet wel kinderen krijgen. Mijn genenpool niet doorgeven is niks minder dan egoïstischquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter wordt ik helemaal geen vader
11 is wel beetje veelquote:
het zijn geen wezen want ze hebben dan toch oudersquote:
Duur man 11 kinderen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed verspreidt kan het best allemaal.
11quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Fylax het volgende:
4 kan ook nog wel. Maar dan niet elk jaar eentje. Moet wel wat jaren tussen zitten
Over stuk of 13 vrouwenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe zie je de verdeling? Over 8 of 9 vrouwen.
Netjes. Kunstmatige bevruchting of wil je ook best een beetje helpen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso wel jaren ertussen zitten. Anders ben je net klaar met een baby en krijg je weer dat gezeik.
[..]
Over stuk of 13 vrouwen
dan ben je te laatquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerst geld maken en daarna aan de kids beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |