Ik zou mijn kind overladen met liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:24 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn kinderen geen tik geven later en ook niet slaan
Ja maar dat moet je voorkomenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien halen ze wel zo erg het bloed onder je nagels vandaan dat je ze best een stevig kan aanpakken.
ja gewoon baksteen naar ze gooien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?quote:
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil mijn buurkinderen niet meer hebben
mag je ze dan doodmaken ofzo?
nee gekquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem je dan een pittig kapsel en word je huisvrouw (want dat is ook heeeeel zwaar)?
goed opvoedenquote:
laat mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zeggen alle vrouwen als ze jong zijn.
Om er uiteindelijk toch aan toe te geven
dus hun lijkjes gebruiken voor in de vuurkorf ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je ze nuttig maakt naderhand.
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.quote:
je moet ook niet veel verbieden tho.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een illusie, want kinderen zullen altijd de grenzen blijven opzoeken. Ze zijn niet altijd braaf, hoe goed je ze ook opvoed. Daar zijn het nu eenmaal kinderen voor.
ik zou mijn kinderen sowieso niet veel verbiedenquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet ook niet veel verbieden tho.
ik en mijn broertje kunnen echt veel flikken maar dan is er ook snel de lol er vanaf want rebels zijn is leuk enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |