leeuwarden wat een mongolen wonen daar zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later naar Leeuwardenmooie stad
Ah mehhh neequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.
Vraag het aan je Crackie dan vrouwen kunnen sowieso beter opruimenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
Ik moet het hele huis opruimen en schoonmaken en daar heb ik geen zin in![]()
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja.. uitzichtsloos
En ga je nog wat doen met die nieuwe mogelijkheid (verplaatsen vd wond)?
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil later naar Leeuwardenmooie stad
En hoeveel euro aan boodschappen was het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Is ook pas de 2de keer dat ik het heb sinds de Jumbo hier zit. Maar je moet schijnbaar als een soort viswijf in de rij schreeuwen dat je de 4de bent.. Dat deed ik niet. Ik wachtte gewoon netjes tot ik aan de beurt ben en meld het dan maar ze hebben liever dat je geschreeuwd
Ze zei net tegen mij dat ze het eigenlijk niet meer na kon checken (zie verhaal hierboven) maar ik had maar voor 6 euro ofzo aan boodschappen dus ze deed niet moeilijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ze verzinnen altijd wel iets waardoor het niet kan volgens hen
Crack had toen ze hier was al super veel gedaan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het aan je Crackie dan vrouwen kunnen sowieso beter opruimen
Ik zou het persoonlijk een beetje sjanant vinden als iemand achter mij in de rij opeens als een gek ging schreeuwen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Amarantha het volgende:
Is ook pas de 2de keer dat ik het heb sinds de Jumbo hier zit. Maar je moet schijnbaar als een soort viswijf in de rij schreeuwen dat je de 4de bent.. Dat deed ik niet. Ik wachtte gewoon netjes tot ik aan de beurt ben en meld het dan maar ze hebben liever dat je geschreeuwd
Hoezoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
leeuwarden wat een mongolen wonen daar zeg
Wordt dat niet gewoon een verticaal litteken?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijk
Ja, tot aan m'n nek zowat, en dan ook nog eens redelijk breedquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wordt dat niet gewoon een verticaal litteken?
6 a 7 euroquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
En hoeveel euro aan boodschappen was het?
lang verhaalquote:
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden, één stukje ananas maakt nog geen huis voor Spongebobquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.
Amsterdamquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzo
Hoezo hele rug verminken? En als het dan weg is...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zou m'n hele rug erbij verminken, maar ik denk erover na indien mogelijk
Renschgodquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Elan het volgende:
Rens woont ook in Leeuwarden
Daarmee is alles wel gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |