Oh bedankt, dat wist ik nog niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Groningen_(provincie)
Beter Den Haag. LR is het hier mee eensquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
Als je mod wil worden is Groningen een prima stad om te wonen
mijn oma'squote:
Uiteraard.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.
Wel hoor is een algemene regel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.
Pfff ik zal even wat telefoontjes plegen, maar ben bang dat je er niet mee wegkomtquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.
ze verzinnen altijd wel iets waardoor het niet kan volgens henquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?
Oh oke. Ik ga nooit naar de jumboquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en als er geen andere kassa's open zijn waar je had kunnen staan of als alle kassa's open zijn. Dan geldt het niet
dafuqquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Fylax, helpt je moeder je ook met douchen?
En masturberen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Ja.. uitzichtsloosquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja precies. Vijfde keer dan :")
[..]
Jep. Want vijfde keer als er wat zit.
Of Amersfoort als je VBL-mod wil worden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter Den Haag. LR is het hier mee eens
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Later ook met neuken tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
Wat is daar zo lastig aan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?
Ik wil later naar Leeuwardenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn die gasten al weg denk ik zo
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pfff ik zal even wat telefoontjes plegen, maar ben bang dat je er niet mee wegkomt
Ssst het is een smoesje zodat hij gaat douchen met me.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is daar zo lastig aan dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, maar vind alleen douchen wel altijd lastig. Wil je me helpen als ik in Groningen woon?
Misschien wat ananas er op doen voor een hawaiiaans thema.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |