bij ons doen ze daar niet aanquote:
overgrootoma hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toch geen simpele hamkaas tosti hè
Groningen? Daar woont Etsu toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.
Mensen die geen grijntje zelfstandigheid hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Ja en als er geen andere kassa's open zijn waar je had kunnen staan of als alle kassa's open zijn. Dan geldt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bent
Kijk maar stiekem mee ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?
Ja precies. Vijfde keer dan :")quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm..
En als dat er zit moet dat weer worden weggehaald?
Jep. Want vijfde keer als er wat zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig is
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons doen ze daar niet aandaarom ga ik niet naar de jumbo, leugenaars
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel wat kruiden erop toch om het wat smaak te geven
anders is het zo saai en burgerlijk
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |