Jammer wel.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.
Dankje, ik wou haar bijna gaan DM'en...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.
hmmmquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dankje, ik wou haar bijna gaan DM'en...
Ah ja, meende al zoiets te hebben gelezenquote:
[..]
Dat begreep ik, ik vroeg waarom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'D
[..]
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.
ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'D
Dat kan wel (denk ik), maar ik zou bij een vriendelijk 'Hallo hoe gaat het?' beginnen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ben er vooral bang voorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah ja, meende al zoiets te hebben gelezen
Maar jij hebt er niet veel vertrouwen meer in merk ik
Kquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Elan het volgende:
Etsu was jij zo'n kind dat geld van zijn ouders kreeg om op te hoepelen?
Ik begon met ''hier is m'n nummer 063...''quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan wel (denk ik), maar ik zou bij een vriendelijk 'Hallo hoe gaat het?' beginnen.
Maar wat vind je moeilijk aan een broodje te makenquote:
omdat het dan niet perfect brood is. (te veel) boter, vies brood, verkeerd beleg of te dik belegd.quote:
Kom maar langsquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mocht je nog behoefte hebben aan Alba gifjes ben ik er voor je broeder
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar wat vind je moeilijk aan een broodje te maken
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het dan niet perfect brood is. (te veel) boter, vies brood, verkeerd beleg of te dik belegd.
ik ben 19quote:
overdwars toch, als een sandwichquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Gast, donder nou op met deze hele actquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.quote:
Wat nou act.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, donder nou op met deze hele act
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) wekenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, zou banger zijn voor een echte operatie o.i.d.
Gewoon liggen en niks doen toch?
Dat moet je niet willenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
ik maak mijn eigen brood dan ook al sinds groep zeven ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoor
Mag ook, wat je wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
overdwars toch, als een sandwich
dacht je serieus 24?quote:
Ik vind dat best lastig hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn als iedereen wat voor je doet en je dat zelf niet hoeft te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.quote:
Eerst kon ik ook niet koken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
In september word ik 22.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
waarom dacht je datquote:
Ah wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) weken
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontstekingquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah wow
Wat willen ze gaan uitzoeken nu?
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.
quote:Met ingang van komend seizoen mogen spelers op geen enkele wijze meer teksten op shirts onder hun wedstrijdtenue tonen. Dat is de enige regelwijziging die is doorgevoerd door de KNVB.
Het was voor spelers al langer verboden om de shirts uit te doen of het tricot over het hoofd te trekken, maar nu is het ook verboden om op een andere manier persoonlijke, politieke of religieuze teksten te laten zien. Dat liet de KNVB op een persconferentie weten. De voetbalbond moet deze regel doorvoeren van de FIFA, terwijl het zelf niet altijd bezwaren heeft tegen persoonlijke uitingen.
Vierde in de rij, je weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet mag shopliften :s
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig hoor
Kan je een filmpje maken hoe het moet ter illustratie?
Fylax moet op kamers dus!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst kon ik ook niet koken.
En kijk nou, inmiddels ben ik een nasi chef.
toch geen simpele hamkaas tosti hèquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.
Hmm..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bentquote:
Jammerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.quote:
bij ons doen ze daar niet aanquote:
overgrootoma hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toch geen simpele hamkaas tosti hè
Groningen? Daar woont Etsu toch.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.
Mensen die geen grijntje zelfstandigheid hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat nou act.
Kom maar eens een keertje een dagje bij mij thuis zitten, dan weet je hoe onzelfstandig ik ben.
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Ja en als er geen andere kassa's open zijn waar je had kunnen staan of als alle kassa's open zijn. Dan geldt het nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bent
Kijk maar stiekem mee ofzo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je dan niet te bang voor mensen als ik bij je thuis kom zitten?
Ja precies. Vijfde keer dan :")quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm..
En als dat er zit moet dat weer worden weggehaald?
Jep. Want vijfde keer als er wat zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?
[..]
Goed plan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax mag wel in onze flats komen wonen, kunnen we hem af en toe even helpen als dat nodig is
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef supersof het volgende:
[..]
bij ons doen ze daar niet aandaarom ga ik niet naar de jumbo, leugenaars
Sorry, deze tosti was heel saai en burgerlijk. Er zat wel ketchup bij, als dat het nog enigszins kan redden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel wat kruiden erop toch om het wat smaak te geven
anders is het zo saai en burgerlijk
Nee hoor, bij drukke Jumbo's doen ze dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dat is toch een vaste regel van de Jumbo ketens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |