Ik vind het boter smeren zo moeilijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar wat vind je moeilijk aan een broodje te maken
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat het dan niet perfect brood is. (te veel) boter, vies brood, verkeerd beleg of te dik belegd.
ik ben 19quote:
overdwars toch, als een sandwichquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je pakt een broodje, doet er al dan niet boter op en wat beleg en klaar. Het voor de handzaamheid aanbevolen om het nogmaals doormidden te snijden.
Gast, donder nou op met deze hele actquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.quote:
Wat nou act.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, donder nou op met deze hele act
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas kan ik morgen niet komen omdat mijn ouders morgen naar Groningen gaan en ik dus thuis moet blijven om op Oscar de hond te passen.
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) wekenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm, zou banger zijn voor een echte operatie o.i.d.
Gewoon liggen en niks doen toch?
Dat moet je niet willenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vind het boter smeren zo moeilijk.
Ja ik ben echt een onzelfstandig kind. Heb later echt hulp nodig als ik op mezelf woon.
ik maak mijn eigen brood dan ook al sinds groep zeven ofzoquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan wordt je brood echt gemaakt door amateurs. Mijn vader wist na tien jaar wel welk brood en beleg ik lustte hoor
Mag ook, wat je wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
overdwars toch, als een sandwich
dacht je serieus 24?quote:
Ik vind dat best lastig hoorquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is soms wel fijn als iedereen wat voor je doet en je dat zelf niet hoeft te doen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.quote:
Eerst kon ik ook niet koken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat moet je niet willen
Doe iets nu het nog kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |