Geen Turk hebben die dat voor je doetquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ben jij zo'n kind wiens moeder zijn lunch voor op school maakt?
Ik heb vernomen dat supersof vrijgezel isquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ervaring? hihi grapje.
Alleen zitten er geen (leuke) meiden hier van mijn leeftijd.
Mijn pa deed dat nog toen ik al studeerde. Heerlijkquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
[..]
niet ergens werken waar je gratis mag etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Turk hebben die dat voor je doet
Ik ben te jong voor sof.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat supersof vrijgezel is
En Paxcon ook
Kom op je kan toch wel brood smerenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben echt geen zelfstandig kind.
Word dat danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar, ik ben echt geen zelfstandig kind.
kan daar echt niet tegenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn pa deed dat nog toen ik al studeerde. Heerlijk
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben zo'n kind die geld van mijn moeder krijgt om op school in de kantine iets te halen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar vind ik mijn soortgenoten
Geen zin in morgenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En Paxcon ook
Tip voor Fylax: sof houdt niet van een te directe benadering per DM.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En Paxcon ook
waar werk je danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
niet ergens werken waar je gratis mag eten
Hoezo niet? Wat is het voor onzin dat iedereen per se zijn eigen lunch moet makenquote:
Moeilijk. Ik kon ook pas heel laat mijn eigen kont afvegen. Ja lach maar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kom op je kan toch wel brood smeren
vind het echt kut als iemand anders mijn brood smeert :'Dquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat is het voor onzin dat iedereen per se zijn eigen lunch moet makenMijn vader maakt lunch voor iedereen in huis, en doet dat al twintig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |