Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
In september word ik 22.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga al richting de 21 en heb vanochtend al gevraagd of ik op de wachtlijst van het bejaardentehuis mag.
waarom dacht je datquote:
Ah wowquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is ook wel weer zo. De uitslag duurt 3(!) weken
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontstekingquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah wow
Wat willen ze gaan uitzoeken nu?
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je dat al ver van te voren aanvragen ja, goed gedaan JR.
quote:Met ingang van komend seizoen mogen spelers op geen enkele wijze meer teksten op shirts onder hun wedstrijdtenue tonen. Dat is de enige regelwijziging die is doorgevoerd door de KNVB.
Het was voor spelers al langer verboden om de shirts uit te doen of het tricot over het hoofd te trekken, maar nu is het ook verboden om op een andere manier persoonlijke, politieke of religieuze teksten te laten zien. Dat liet de KNVB op een persconferentie weten. De voetbalbond moet deze regel doorvoeren van de FIFA, terwijl het zelf niet altijd bezwaren heeft tegen persoonlijke uitingen.
Vierde in de rij, je weetquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet toch dat je niet mag shopliften :s
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind dat best lastig hoor
Kan je een filmpje maken hoe het moet ter illustratie?
Fylax moet op kamers dus!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eerst kon ik ook niet koken.
En kijk nou, inmiddels ben ik een nasi chef.
toch geen simpele hamkaas tosti hèquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Mijn overgrootoma zit nu in een bejaardentehuis en toen heeft mijn oma geklaagd dat haar moeder maar 1x per week gewassen word. Nu zijn al die verzorgers bang voor mijn oma en wassen daarom mijn overgrootoma vaker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk worden bejaarden tegen die tijd wel meer dan één keer in de week gewassen.
Hmm..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Baas dus als je fucking veel boodschappen gedaan hebt en je bent vierde in de rij krijg je alles gratis? Gewoon kijken dan wanneer je precies vierde in de rij bentquote:
Jammerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tosti gemaakt, daarbij ligt de lat nog een stukje hoger omdat je met hete apparatuur werkt. Helaas ben je nogal laat met deze vraag dus het antwoord in 'nee'.
Maar je hebt er dus weinig vertrouwen in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Of er een cyste zit, of sinusgangetjes (dus nog van de oude cyste restanten) of een ontsteking
Fylax lijkt me wel een jongen voor het Groningse studentenleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |