utrechtquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Utrecht
Niet doen. Heb in beide gewoond
Ja ik zei ook tegen haar 'ik dacht ben beleefd en ga juist niet schreeuwen' maar dat vond ze minder leukquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk een beetje sjanant vinden als iemand achter mij in de rij opeens als een gek ging schreeuwen.
Ik zou het wel doen als ik alleen een blikje energy drank en frikadelbroodje had.
Is het zichbaar als je gewoon een shirt aanhebt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, tot aan m'n nek zowat, en dan ook nog eens redelijk breed
Allebei leuk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil wonen in Amsterdam of Utrecht ofzo
Doe mij maar Rocket Powerquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden, één stukje ananas maakt nog geen huis voor Spongebob
Wat was er mis danquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Utrecht
Niet doen. Heb in beide gewoond
Dat is wat de plastisch chirurg me liet zien. Het litteken loopt dan over je hele rug zeg maar, en da was geen kleintje. Maar misschien hebben ze andere opties hoor, even de scan afwachten. Misschien zit er wel helemaal niks meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo hele rug verminken? En als het dan weg is...
Amsterdam mijn voorkeur dan.quote:
Dan moet jij wel de Squid zijnquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar Rocket Power
Nee denk ik niet, maar tochquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is het zichbaar als je gewoon een shirt aanhebt?
Je bedoelt Headhunterz?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amsterdam mijn voorkeur dan.
[..]
Dan moet jij wel de Squid zijn
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:
Komt hij je balkon opvliegen met zijn jetpackquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Elan het volgende:
Ik wil in Rotterdam wonen later
Bij HMF in de straat
Hmm... ik zou het denk ik wel gedaan hebbenquote:
Ik ben er alsnog blij mee, maar diequote:
Littekens zijn stoer. Hele polsen zitten onderquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wat de plastisch chirurg me liet zien. Het litteken loopt dan over je hele rug zeg maar, en da was geen kleintje. Maar misschien hebben ze andere opties hoor, even de scan afwachten. Misschien zit er wel helemaal niks meer.
ja doequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
Sof ik ga nu naar de Lidl/Appie, zal ik kaasstengels kopen
Kaasstengels.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
Sof ik ga nu naar de Lidl/Appie, zal ik kaasstengels kopen
ik ken alleen die van de AH dus ik weet nietquote:
Wel als je naar de tieten van zijn vriendin gaat kijken die in de tuin ligt te zonnen dan staat hij BINNEN TWEE SECONDEN in je woonkamer met een loden pijp en een shotgun.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet voorstellen.
[..]
Komt hij je balkon opvliegen met zijn jetpack
Ik deel geen etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kaasstengels.
Zullen we die samen opeten?
Dit heb je me niet eens geshowd :Squote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Littekens zijn stoer. Hele polsen zitten onder
Wil jij in z'n broekje ofzo?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kaasstengels.
Zullen we die samen opeten?
ik deel altijd etenquote:
Kloptquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm... ik zou het denk ik wel gedaan hebben
alhoewel ze dan geen herstel kunnen garanderen toch?
Kies voor mijquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken alleen die van de AH dus ik weet niet
Squidgod douwde ook die Reggie aan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stem van Squid werd ingesproken door de bekende hardstyle DJ Headhunterz.
AHquote:
Zal eens iets showenquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit heb je me niet eens geshowd :S
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben je jaloers?
Trouwens paxje, ik ben door m'n tuinstoel gezakt
Dat was twisterquote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Squidgod douwde ook die Reggie aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |