SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor scheef Turks?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef peterkailey het volgende:
Sana küçük bir sır söylemek istiyorum. Kızım Laila hakkında. O sadece 16 iken o evvelsi günü komşu emdi. Ben davranması nasıl, bunun için onun iyi hava Tanrı iyi değil bulmak.
Ik ben het aan het lerenquote:
Terugvertaald met Google Translate:quote:
Die Laila heeft een identiteitscrisis. De ene keer is ze een man, en de andere keer een vrouw.quote:I want to tell you a little secret. About my daughter Laila. He was only 16 when she sucked neighbor the day before. How I act, for it is not good to find God its good weather.
Komt wel goedquote:
Arme Lailaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Terugvertaald met Google Translate:
[..]
Die Laila heeft een identiteitscrisis. De ene keer is ze een man, en de andere keer een vrouw.
http://www.goeievraag.nl/(...)oo-echte-turk.180353quote:Waarom is een Turk met een tattoo geen echte Turk?
als dit turks is kan ik geen turksquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef peterkailey het volgende:
Sana küçük bir sır söylemek istiyorum. Kızım Laila hakkında. O sadece 16 iken o evvelsi günü komşu emdi. Ben davranması nasıl, bunun için onun iyi hava Tanrı iyi değil bulmak.
Kun je voor een verkaasde Turk zeggen dat je het Turks zowel in schrift en spraak goed beheerst? Dus lezen, spreken en schrijven...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:14 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
als dit turks is kan ik geen turks
Ja ik spreek wel vloeiend Turks geloof ik, maar Turken uit Turkije merken wel dat ik uit het buitenland kom. Lezen gaat wel traag en schrijven gaat niet zonder fouten helaas, maar ik heb dan ook nooit Turks gehad op school. Verder ben ik echt niet verkaasdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kun je voor een verkaasde Turk zeggen dat je het Turks zowel in schrift en spraak goed beheerst? Dus lezen, spreken en schrijven...
Ik zou zeggen goed voor wat betreft het dagelijkse gebruik, maar voor gesprekken op hoger niveau, maar ook wat betreft volkstaal, zou ik nog wel aan mijn vocabulaire kunnen werken, met name de oudere Turkse woorden en uitdrukkingen. Maar wanneer ik op tv naar dit soort gesprekken luister, bijvoorbeeld naar praatprogramma's, kan ik alles goed volgen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja ik spreek wel vloeiend Turks geloof ik, maar Turken uit Turkije merken wel dat ik uit het buitenland kom. Lezen gaat wel traag en schrijven gaat niet zonder fouten helaas, maar ik heb dan ook nooit Turks gehad op school. Verder ben ik echt niet verkaasd![]()
Hoe zit het bij jou?
Ja op hoog niveau zou ik ook niet Turks kunnen spreken geloof ik, maar ik denk dat je dat al snel onder de knie hebt als je je daarop focust.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou zeggen goed voor wat betreft het dagelijkse gebruik, maar voor gesprekken op hoger niveau, maar ook wat betreft volkstaal, zou ik nog wel aan mijn vocabulaire kunnen werken, met name de oudere Turkse woorden en uitdrukkingen. Maar wanneer ik op tv naar dit soort gesprekken luister, bijvoorbeeld naar praatprogramma's, kan ik alles goed volgen.
Lezen gaat ook bij mij nog een beetje stroef, omdat ik daar helaas niet zo geoefend in ben als dat ik zou willen.
En wat betreft het schrijven ben ik net als jij niet helemaal op de hoogte van de precieze taalregels omdat ik natuurlijk geen Turks onderwijs heb gehad (wel 2 jaartjes ofzo ieder week een uur op de basisschool, maar dat ben ik allemaal allang vergeten), dus dat beheers ik ook niet volledig.
En sorry, ik dacht dat je had gezegd redelijk verkaasd te zijn op bepaalde punten.![]()
Ik zou niet met een quote kunnen komen, maar dat beeld van jou was me vaagjes bijgebleven. Neyse, nevermind.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja op hoog niveau zou ik ook niet Turks kunnen spreken geloof ik, maar ik denk dat je dat al snel onder de knie hebt als je je daarop focust.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat zei, kan je het quoten? Misschien dat ik verkaasd overkom, maar nee ik zou me niet labelen () als "verkaasd". Mensen hebben me op de meet gezien. Wellicht dat zij een wat objectiever beeld hebben van mij... ?
Ik denk dat het gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja op hoog niveau zou ik ook niet Turks kunnen spreken geloof ik, maar ik denk dat je dat al snel onder de knie hebt als je je daarop focust.
Je bent buitenaards.quote:Wellicht dat zij een wat objectiever beeld hebben van mij... ?
Ik denk dat ik 95% van de gesprekken op tv en in m'n omgeving moeiteloos kan volgen. Spreken gaat helaas niet vloeiend, dat komt simpelweg door onzekerheid over mijn uitspraak waardoor ik niet graag Turks spreek.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou zeggen goed voor wat betreft het dagelijkse gebruik, maar voor gesprekken op hoger niveau, maar ook wat betreft volkstaal, zou ik nog wel aan mijn vocabulaire kunnen werken, met name de oudere Turkse woorden en uitdrukkingen. Maar wanneer ik op tv naar dit soort gesprekken luister, bijvoorbeeld naar praatprogramma's, kan ik alles goed volgen.
Lezen... Dat gaat echt traag, maar ik kan gewoon een krant en boek lezen. Soms moet ik wel even een woordenboek erbij pakken als ik niet wat een woord betekent.quote:Lezen gaat ook bij mij nog een beetje stroef, omdat ik daar helaas niet zo geoefend in ben als dat ik zou willen.
Turks onderwijs op de basisschool stelde ook niets voor. Ik had gedurende 6-7 jaar ofzo 1 uur les per week. Met tegenzin uiteraard, want het ging altijd ten koste van het knutseluurtje of een andere leuke activiteit.quote:En wat betreft het schrijven ben ik net als jij niet helemaal op de hoogte van de precieze taalregels omdat ik natuurlijk geen Turks onderwijs heb gehad (wel 2 jaartjes ofzo iedere week een uur op de basisschool, maar dat ben ik allemaal allang vergeten), dus dat beheers ik ook niet volledig.
Ja, precies. Zo ervaar ik het ook.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 95% van de gesprekken op tv en in m'n omgeving moeiteloos kan volgen. Spreken gaat helaas niet vloeiend, dat komt simpelweg door onzekerheid over mijn uitspraak waardoor ik niet graag Turks spreek.
[..]
Lezen... Dat gaat echt traag, maar ik kan gewoon een krant en boek lezen. Soms moet ik wel even een woordenboek erbij pakken als ik niet wat een woord betekent.
[..]
Turks onderwijs op de basisschool stelde ook niets voor. Ik had gedurende 6-7 jaar ofzo 1 uur les per week. Met tegenzin uiteraard, want het ging altijd ten koste van het knutseluurtje of een andere leuke activiteit.
Wanneer ik Turks schrijf controleer ik op Google of de schrijfwijze hout snijdt (bijv. komt een bepaalde vervoeging voor, of een combinatie van woorden). Turks schrijven is voor mij hierdoor best wel een tijdrovend klusje.
Hahahahahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam er eergisteren achter dat het 'külot' is i.p.v. 'kilot'. Was enorm verbaasd..
Je woont op kamers, dus je bent sowieso niet zoals de andere Turken in Nederlandquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik dat zei, kan je het quoten? Misschien dat ik verkaasd overkom, maar nee ik zou me niet labelen () als "verkaasd". Mensen hebben me op de meet gezien. Wellicht dat zij een wat objectiever beeld hebben van mij... ?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
Meest beruchte....
O ayakkabinin 40 matti var mi?
Hahahaha.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
Meest beruchte....
O ayakkabinin 40 matti var mi?
wordt dit jou aangeboden ?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Zouden jullie een baan accepteren waar je per dag 2x 1.5 uur moet reizen (auto), maar je het op de werkvloer ontzettend naar je zin hebt + goed betaald krijgt (4000+ bruto)?
owwwwwkay dan heb ik nu dat momentquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:35 schreef zarGon het volgende:
Ik kwam er eergisteren achter dat het 'külot' is i.p.v. 'kilot'. Was enorm verbaasd..
3 uur reistijd per dag, dat is 15 uur per week aan reistijd. Geloof me, dat wordt op den duur vermoeiend én die tijd gaat ten koste van je sociaal- en/of gezinsleven.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Zouden jullie een baan accepteren waar je per dag 2x 1.5 uur moet reizen (auto), maar je het op de werkvloer ontzettend naar je zin hebt + goed betaald krijgt (4000+ bruto)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verhuizen een optie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Verhuizen. Misschien een tijdje reizen tot ik een geschikte woning had gevonden, maar zou het ongetwijfeld doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Financieel zou het een stapje terug zijn en ik zit niet graag zolang in een auto maar als het een interessante baan is met een toekomst zou ik het wel overwegen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Nee. 3 uur per dag in de auto, heen en terug. Plus files, autopech etc.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben hierquote:
Klopt. Sowieso niet zoals andere Turken in Nederland. Maar dat komt niet omdat ik op kamers woon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je woont op kamers, dus je bent sowieso niet zoals de andere Turken in Nederland
Nee, het komt door iets wat jou op kamers liet wonen. Hoe heb je trouwens je ouders zo ver gekregen om het toe te laten en dat dan samen met Nederlandse bimbo's?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso niet zoals andere Turken in Nederland. Maar dat komt niet omdat ik op kamers woon.
quote:AZERİ-ERMENİ ÇATIŞMASI KAPIDA MI?
Prof. Dr. Osman Metin Öztürk
I. Türkiye’den Azerbaycan’a giden askeri personel trafiği bir süredir dikkati çekmektedir. Medya ve AVİM Bültenleri üzerinden muttali olunan askeri personel ziyaret trafiği bağlamında; başlangıçta tuğgeneral ve tümgeneral seviyesinde gözüken Azerbaycan ziyaretleri sıradan (olağan) gelmişti, daha sonra korgeneral seviyesinde gerçekleştiği öğrenilen ziyaret de aynı şekilde normal görülmüştü. Ancak arkasından Kara Kuvvetleri Komutanı ve birkaç hafta önce de Genelkurmay Başkanı benzeri bir ziyareti gerçekleştirince, bir bütün olarak ziyaretler düşündürücü bulunmuştur.
Waaaaaaaaaat? Ze financierden je reisquote:
Rare familie? Ja, zo'n familie is inderdaad zeldzaam.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:34 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaat? Ze financierden je reis. Je hebt dan echt een rare familie en nu wil ik ze ontmoeten
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Woop, nieuwe telefoon besteld
http://oneplus.net/
[ afbeelding ]
Mocht op mijn 16e weekje frankrijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rare familie? Ja, zo'n familie is inderdaad zeldzaam.
Ik vind het eigenlijk wel top van haar familie dat ze zo'n reis hebben gefinancierd. Ik was al blij dat ik op mijn 17e een weekje naar Griekenland mocht (kcv-reis), maar zo'n reis?
Zeldzaam? Waar leven jullie...quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel top van haar familie dat ze zo'n reis hebben gefinancierd. Ik was al blij dat ik op mijn 17e een weekje naar Griekenland mocht (kcv-reis), maar zo'n reis?
Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn kinderen zo een reis zouden willen XDquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je gedronken tot je geheugenverlies had ofzo?quote:
Cuba was betaald door een ander.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb je gedronken tot je geheugenverlies had ofzo?
Damn. Waarom heb ik niet zo'n familie als Stimorol- en Unlabeled?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeldzaam? Waar leven jullie...Dit is toch hoe het hoort? Mijn reis nr Cuba is ook betaald door mn ouders. Was cadeautje.
Als ik morgen besluit 3 maanden naar Thailand te gaan is dat ook geen probleem, op de kizim is het wel veilig gezeur na.
Ouders die hun kinderen geen vrijheid gunnen
Als ik het me financieel kan veroorloven zou ik het hen van harte gunnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zou doen als mijn kinderen zo een reis zouden willen XD
Daarentegen is het lastiger een partner te vinden die je dit ook gunt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Damn. Waarom heb ik niet zo'n familie als Stimorol- en Unlabeled?![]()
Baski is stom.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me financieel kan veroorloven zou ik het hen van harte gunnen.Ik ben voorstander van opvoeden met vrijheid in plaats van dingen te verbieden. Het is beter om de kinderen zelf in de grote boze wereld te begeleiden dan dat ze dat stiekem gaan doen.
Hahaha truequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daarentegen is het lastiger een partner te vinden die je dit ook gunt.
Bikini/redelijk bloot gekleed/uitgaan/alleen op reis is geen probleem; want vertrouwen.
Ama erkek milleti kan dit niet handelen. forever alone it is.
Insallah. Dankzij mijn oudersquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij wordt ooit een goede moeder. Serieus. Dat weet ik nu al.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Insallah. Dankzij mijn ouders
Hoewel ik die shorts van tegenwoordig ook too much vind hoor mesela.![]()
Oh dat. Ehm, wel leuk om te zien hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet toch, echt 2 cm onder je billen.
Jij bent ook geen 17 en een *kuch* volwassen vrouw. Vrij logisch dat je geen toestemming nodig hebt van je ouders om naar Thailand of Mexico te reizen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zeldzaam? Waar leven jullie...Dit is toch hoe het hoort? Mijn reis nr Cuba is ook betaald door mn ouders. Was cadeautje.
Als ik morgen besluit 3 maanden naar Thailand te gaan is dat ook geen probleem, op de kizim is het wel veilig gezeur na.
Ouders die hun kinderen geen vrijheid gunnen
Alles komt met tijd, toch? Omdat mijn kind iets wilt moet het niet vanzelfsprekend zijn dat het ook gebeurd. Een volwassenen mens maakt betere beslissingen dan een 15 jarige.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me financieel kan veroorloven zou ik het hen van harte gunnen.Ik ben voorstander van opvoeden met vrijheid in plaats van dingen te verbieden. Het is beter om de kinderen zelf in de grote boze wereld te begeleiden dan dat ze dat stiekem gaan doen.
Uiteraard komt alles met de tijd. Tieners kunnen inderdaad te jong zijn om bepaalde beslissingen te maken. Maar overbescherming is weer het andere uiterste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:21 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Alles komt met tijd, toch? Omdat mijn kind iets wilt moet het niet vanzelfsprekend zijn dat het ook gebeurd. Een volwassenen mens maakt betere beslissingen dan een 15 jarige.
Dit stamt af van jaren geleden. Op mijn 22ste ging ik ook alleen naar Bodrum.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen 17 en een *kuch* volwassen vrouw. Vrij logisch dat je geen toestemming nodig hebt van je ouders om naar Thailand of Mexico te reizen.
Ik vind dit niet opvoeden met vrijheid, maar juist verwennen. De echte wereld is geen zorgeloos bestaan, maar een plek met plichten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb ik dit gedeelte verkeerd begrepen:quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit stamt af van jaren geleden. Op mijn 22ste ging ik ook alleen naar Bodrum.
Dat is waar ik op reageerde.quote:Als ik morgen besluit 3 maanden naar Thailand te gaan is dat ook geen probleem, op de kizim is het wel veilig gezeur na.
3 dagen met één chauffeur. Je moet dan wel op de eerste dag in Oost-Oostenrijk de nacht doorbrengen.quote:
O, ben jij dat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
per ongeluk een naaktpic geuploadhi hi
Lol, ja, is wel de laatste die ik gebanned zou zien worden normaliter.quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Weten jullie wellicht waarom Syl gebanned is van Fok?
naar de grens 2 dagen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
3 dagen met één chauffeur. Je moet dan wel op de eerste dag in Oost-Oostenrijk de nacht doorbrengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef zarGon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:42 schreef JoyOfLife het volgende:
Ik moest net 3x niezen en bij de derde keer gebeurde dat wat ik dan altijd probeer te voorkomen.. Ik plaste tegen mijn wil een beetje.
Volgens mij heb ik een superslappe kringspier of hoe je dat ook noemt..
Ik heb een app en doe regelmatig kegeloefeningen maar niets verbeterd.
Iemand hier ervaring mee?
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
NEIN.
Che wil mn haren donker...
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...
Is het jou niet opgevallen dat ze jouw naam vaker noemt?quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?
Gaat niet lukkenquote:Op maandag 4 augustus 2014 14:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Probeer jij die SC hierheen te verplaatsen?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:27 schreef zarGon het volgende:
Nee man heb dat echt niet. Dat box gedoe is wel waar, maar over niets kunnen nadenken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Lukt je dat ook niet in een vredige omgeving? Wanneer je niet meer nadenkt, maar gewoon met de flow meegaat... In de natuur vooral, eigenlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man heb dat echt niet. Dat box gedoe is wel waar, maar over niets kunnen nadenken?
Heb dat wel bij het gamen. Maar dan concentreer ik me op iets. Tijdens het vissen bijvoorbeeld irriteer ik me kapot aan het stilte.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lukt je dat ook niet in een vredige omgeving? Wanneer je niet meer nadenkt, maar gewoon met de flow meegaat... In de natuur vooral, eigenlijk.
Mijn hart bloedt. Che en ik zijn niet meer. Daarom.quote:Op maandag 4 augustus 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat opvallend veel verwijzingen naar Che_ van jou de afgelopen tijd...
Zijn niet meer wat?quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn hart bloedt. Che en ik zijn niet meer. Daarom.
okquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
ZarGon, fazla merak iyi degil. Ik weet dat je wil horen hoe en wat. Aint gonna happen.
We gaan ons trouwens verloven eind augustus en in Turkije wonen.
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
ZarGon, fazla merak iyi degil. Ik weet dat je wil horen hoe en wat. Aint gonna happen.
Liefde vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.
Ben je wielrenner geworden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Voel me net de islamitische Walter White nu met kale bast.Anwar El-Abyad...
Mazzeltov!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
quote:bast (de; m; meervoud: basten)
1 (plantkunde) deel van de boom onder de schors
2 huid, lichaam: in zijn blote bast
?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.
Baard hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Voel je je niet heel kaal zonder hoofdhaar? Ik heb weleens aan kaalscheren gedacht, maar heb het idee dat het niet zal passen bij mij.
Heb jij nog een goed recept?quote:
Lol, dikke faal. Dacht dat het hoofd betekende.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Voel je je niet heel kaal zonder hoofdhaar? Ik heb weleens aan kaalscheren gedacht, maar heb het idee dat het niet zal passen bij mij.
Jawel. Alleen duurt het bij mij twee weken wat jij in twee dagen hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen baardgroei hebt op je 22ste?
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij nog een goed recept?
[..]
Lol, dikke faal. Dacht dat het hoofd betekende.
Ik millimeter toch al een tijdje (3mm ofzo), dus zo'n grote stap was het niet. Wilde het een keer geprobeerd hebben nu het vakantie is.
Hoe voelt het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik millimeter toch al een tijdje (3mm ofzo), dus zo'n grote stap was het niet. Wilde het een keer geprobeerd hebben nu het vakantie is.
Oh shit. Verkeerde vraag om aan een man te stellen.quote:
Waarom niet? Ik kan heel goed opschieten met Turken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie jij jezelf wel in Turkije wonen dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Alleen duurt het bij mij twee weken wat jij in twee dagen hebt.
In perzik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 16:49:18 ]
Ja dat zeker.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..].
Is handig joh, kun je langer genieten van je baard. Bij mij moet het te snel eraf omdat werk.
Goed, lekker, fris...quote:
Link?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed, lekker, fris...
Trouwens nog mijn welgemeende excuses voor het uit mijn slof schieten van laatst. Had ik niet moeten doen.
Oké dan, dit is goed om te horen voor Stimo.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan heel goed opschieten met Turken.
Dat zijn alleen andere Turken dan hier op fok.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh shit. Verkeerde vraag om aan een man te stellen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
In perzik!Sukkels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goed, lekker, fris...
Trouwens nog mijn welgemeende excuses voor het uit mijn slof schieten van laatst. Had ik niet moeten doen.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:55 schreef Triggershot het volgende:
Halloooo, links voor ramptoeristen graag?
Er zijn straks kinderen die niet weten wat een casseteband, videoband, telefooncel, CRT-scherm en whatnot allemaal zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen geboren in 1996 zijn/worden 18
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
In perzik!Maagd gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben sommige nu al:quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn straks kinderen die niet weten wat een casseteband, videoband, telefooncel, CRT-scherm en whatnot allemaal zijn.
Straks heb je seks met een meisje en herinner je je wat je deed in haar geboortejaar...
Je bent gewoon jaloers dat die perziken wel een sexy onderbroek kunnen hebben/dragen...quote:
Al jaren terug zag ik zo een programma waarbij een moeder moest uitleggen wat een videoband was, maar idd wordt steeds erger.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn straks kinderen die niet weten wat een casseteband, videoband, telefooncel, CRT-scherm en whatnot allemaal zijn.
Straks heb je seks met een meisje en herinner je je wat je deed in haar geboortejaar...
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben sommige nu al:
https://twitter.com/grasswire/status/496296257921351681
quote:Sorry, maar deze pagina bestaat niet!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:53 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Kan gebeuren in verhitte discussies, allang vergeten. Zand erover.. Was wel apart omdat het van jou kwam, onverwachts hehe.
Je mist wat..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent trots dat je er een hebt binnen gekregen?
Oke sorry. Maar was ervan geschokt en moest door jou eraan denken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga weg met dat soort rotzooi man...
Sws...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat die perziken wel een sexy onderbroek kunnen hebben/dragen...
Zeg me dat dit fake is..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben sommige nu al:
https://twitter.com/saloumehz/status/495953289972682752
Ik lees nu dat veel mensen zeggen dat het fake is. Laten we maar hopen van wel, maar ik zou niet gek op kijken.quote:
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.
Toch vind ik Twitter en dergelijke echt geen aanwinst wat dit soort dingen betreft. Iedereen kan een onderschrift bedenken bij een foto en een hoop mensen die niet eens eerst op zoek gaan naar verificatie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lees nu dat veel mensen zeggen dat het fake is. Laten we maar hopen van wel, maar ik zou niet gek op kijken.
Toen ze gisteren Sengal overnamen, ontvoerde ze ook 112 meisjes (nadruk op meisjes en dus niet vrouwen).
Nee, nee, toe. Help a brother out.quote:
Je moet ook niet naar hun zoekbalk gaan, dan bijv. #isis typen en dan denken dat je daarover betrouwbare informatie kan vinden. Na een tijdje kan je zien wie troll is en wie betrouwbaar is en daarna volg je die betrouwbaar zijn. Je merkt dan dat je veel sneller nieuws binnen krijgt dan als je een nieuwszender zou volgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch vind ik Twitter en dergelijke echt geen aanwinst wat dit soort dingen betreft. Iedereen kan een onderschrift bedenken bij een foto en en hoop mensen die niet eens eerst op zoek gaan naar verificatie.
Mweh.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, nee, toe. Help a brother out.
Zo te zien heb jij geweldige penetraties meegemaakt en vind je het belachelijk dat ik maagd ben. Je bent zo gedreven en bedreven, je spotte mijn gebreken in een oogwenk! Ik sta immers open voor 50+, want talent kent geen leeftijd.
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!quote:
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!quote:Je mist niets.
Isis is liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben sommige nu al:
https://twitter.com/saloumehz/status/495953289972682752
Wil je echt tijdens je huwelijksnacht, Stimorol gefaalde liefdesleven als inspiratie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!
[..]
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!
Is niet voor mezelf! Ik wil haar tevreden stellen, blijkbaar zit zij ermee dat ik maagd ben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Je ziet wel wanneer het zover is, zarGon. Hou het nog een beetje spannend voor jezelf.
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!
[..]
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!
Welke? Er zijn er driequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.
Weet niet. Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een micro-pener past vast ook in een neusgat, neem ik aan.
Haha! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.
Helaas ben ik gehangen als een eckte Fokker, tot aan de linker(!) enkel aan toequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Ik tot bij mijn voeten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Helaas ben ik gehangen als een eckte Fokker, tot aan de linker(!) enkel aan toe
Als ik geraakt was zou zij het wel merken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent een beetje geraakt door die opmerking over maagd
Boeiend man
Dit snap ik niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heb je ruzie met je Oosterse ega.. Trapt zij zo op je Anatolische knuffelslang![]()
Hoequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik geraakt was zou zij het wel merken.
Mijn betuigingen van liefde zijn prive. Ik plaagde je met je slechte keuze aan humor. Had niet door dat t je zo beledigde.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik geraakt was zou zij het wel merken.
Verder, lomp om er tof mee te doen, maar puntje bij paaltje alsnog afdoen met 'mweh'. Gewoon zwakjes.
Was het die van Adidas?quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:05 schreef zarGon het volgende:
Net voor het eerst iemand met een Kurdistan-voetbalshirt gezien. Amed, numero 21.
Apart wel, omdat voetbalshirt.
Die zijn vet jaquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen idee, niet op gelet. Maakt dat uit?.
Leek hierop:
[ afbeelding ]
Maar dan met korte mouwen.
maar een verhaal lezen duurt langer dan een seksbeurt heb ik van horen zeggen...quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Je ziet wel wanneer het zover is, zarGon. Hou het nog een beetje spannend voor jezelf.
Het ging me niet eens om het beledigen... Want ik ben niet beledigd, je raakt me ook niet als je me een Turk, moslim, man, maagdelijk of aantrekkelijk noemt. Dat is nou eenmaal wie/wat ik ben, dat accepteer ik dan ook zonder moeite.quote:Op maandag 4 augustus 2014 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn betuigingen van liefde zijn prive. Ik plaagde je met je slechte keuze aan humor. Had niet door dat t je zo beledigde.
quote:Sorry daarvoor.
Er is een 'nationaal' voetbalteam: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal. Wist ik niet!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die zijn vet ja
Zijn niet de officiële daarom vroeg ik het. De officiële zijn niet te verkrijgen in Nederland.
Seksbeurt kan weleens 4u duren?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar een verhaal lezen duurt langer dan een seksbeurt heb ik van horen zeggen...
Hoe vaak hoor je een besneden man klagen over voortijdige zaadlozing?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar een verhaal lezen duurt langer dan een seksbeurt heb ik van horen zeggen...
Je hebt redelijk gelijk. Ozur diledim dus niet nog eens.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ging me niet eens om het beledigen... Want ik ben niet beledigd, je raakt me ook niet als je me een Turk, moslim, man, maagdelijk of aantrekkelijk noemt. Dat is nou eenmaal wie/wat ik ben, dat accepteer ik dan ook zonder moeite.
Ik vond het echt iets typisch Nederlands. Iemand proberen te pakken op z'n maagdelijkheid; het op zo'n manier ter sprake brengen om die persoon daarmee even te kleineren. Ik bedoel, jij bent ook in een islamitische omgeving gegroeid, je weet net zo goed hoe het zit met dat onderwerp in de cultuur en religie.. Ik vond het gewoon lomp; dat was dan ook de reden dat ik even wilde kijken hoe ver je zou gaan, want zoals je merkt vond je het niet leuk toen het plotseling over jou ging.
En net zoals jouw liefdesleven privé is en je daar terecht niets over kwijt wil, is dat ook zo bij mij... Het is gewoon nergens nodig om daar wat (plotseling) berelend over te gaan doen..
[..].
Een snuifje uit de beste keuken van de wereld!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je moet eerst een snuifje doen, wil je wammes' cryptische posts begrijpen.
Tia idd aangetoond dat zij het iets langer volhouden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je een besneden man klagen over voortijdige zaadlozing?.
ik seks niet, geen idee dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seksbeurt kan weleens 4u duren?
Hoe snel lees je.
ik praat niet over dat soort dingen met mannen, laat staan besneden mannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je een besneden man klagen over voortijdige zaadlozing?.
Ja bestaat al best wel lang. Er is een soort WK met volken zonder land. Best grappig om te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een 'nationaal' voetbalteam: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal. Wist ik niet!
Ik vond het overigens wel geinig toen ik de vrouw die het droeg Turks hoorde praten..
In het vrije Turkije mag je bijna alles broer. Behalve hard lachen als vrouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Che_ het volgende:
La ha7wla.. Wat is dit
In ramadantopic was dit niet gebeurd
Onderschat de ritmische gevoelens van de Turksche man niet... Zij dansen veelal zo soepel als de tong van een Armeense handelaar!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tia idd aangetoond dat zij het iets langer volhouden.
Arme vrouwen.
Ja maar een schrale vagina is niet allesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderschat de ritmische gevoelens van de Turksche man niet... Zij dansen veelal zo soepel als de tong van een Armeense handelaar!
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maagd zijn is het nieuwe vrij zijn.
+1quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik praat niet over dat soort dingen met mannen, laat staan besneden mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Russen... Ik word al draaierig bij het bekijken van de foto's..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef zarGon het volgende:
Op mobiel werkt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Russen... Ik word al draaierig bij het bekijken van de foto's..
Edit:
Via de quote kwam ik erbij.
Zieke mensen
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Che_ het volgende:
La ha7wla.. Wat is dit
In ramadantopic was dit niet gebeurd
Als wij familie over vloer hadden uit Duitsland in de zomer ging ik dan welhaast wonen in de bibliotheek, misschien een tipjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
O mai gaddo, ik vreet mezelf op. Er was gister bezoek gekomen.. en ten eerste zit er het kutste kind ooit tusen BAH wat een schreeuw gejank net een mislukte arabische zangeres.
En ten tweede dacht ik dat ze alleen 2 dagen bleven maar ze blijven de hele week.![]()
Ik ben te autistisch om zo lang rond mensen te zitten die ik nauwelijks ken.
/liefdagboek
So you appreciate the good things.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Why do all good things come to an end?
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksenquote:
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.quote:
Maagd zijn is out.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.
Moet het niet zijn: you'llquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So you appreciate the good things.
Dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken ook vele meisjes die er niet over praten. Maar wat ze allemaal wel niet doen.
Maar ik ben een chick ik moet overkomen als de ideale schoondochter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als wij familie over vloer hadden uit Duitsland in de zomer ging ik dan welhaast wonen in de bibliotheek, misschien een tipje
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So you appreciate the good things.
Precies.. niemand post in mocro topic etc. :/quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksen
in je kamer blijven en uithongeren omdat je niet naar beneden wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
O mai gaddo, ik vreet mezelf op. Er was gister bezoek gekomen.. en ten eerste zit er het kutste kind ooit tusen BAH wat een schreeuw gejank net een mislukte arabische zangeres.
En ten tweede dacht ik dat ze alleen 2 dagen bleven maar ze blijven de hele week.![]()
/liefdagboek
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksen
Ik ben nooit hip dus kan wel kloppen.quote:
#ikbeneenmeiddusikmoethelpenzodatfamilliedenktWowMashaAllahdeesmeidisechtmashallahandshit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
in je kamer blijven en uithongeren omdat je niet naar beneden wil
#herkenbaar #afrikaisernietsbij
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef zarGon het volgende:
Die 'Share a Coke'-reclame... Gebruiken ze de hashtag #shareacoke... Ik blijf dat steevast lezen als 'sharia coke' en gniffel binnensmonds..
.
.
Ik vin helemal mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.
Ik bied Mocrotopic erbij. Dus Koerden en Mocro topic inruilen voor moslim topic!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.
Doen ze niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik bied Mocrotopic erbij. Dus Koerden en Mocro topic inruilen voor moslim topic!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Er moet geofferd worden!
Kunnen Weissman wel offeren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Er moet geofferd worden!
Mijn punt daarmee was dus dat ik het persoonlijk ordinair vind om in geuren en kleuren met vreemden te praten over dit soort dingen. Vooral wanneer het iemand van het andere geslacht betreft.quote:
Doen Nederlanders meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn punt daarmee was dus dat ik het persoonlijk ordinair vind om in geuren en kleuren met vreemden te praten over dit soort dingen. Vooral wanneer het iemand van het andere geslacht betreft.
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.
+2quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.
Offeren? Dat doen we met het offerfeest (Eid al-Adha).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef sararaats het volgende:
Bulgur gevonden in ons boerengatje![]()
En offeren jullie na de Ramadan?
Als ik te curieus ben, shoot me
Dat is een van de redenen ja. Vroeg trouwen is ook gewoon Sunnah ook om dingen als zina te verkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.
Maar dan trouw je dus eigenlijk om lust en dat lijkt mij geen goede basis voor een goed huwelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen ja. Vroeg trouwen is ook gewoon Sunnah ook om dingen als zina te verkomen.
Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar dan trouw je dus eigenlijk om lust en dat lijkt mij geen goede basis voor een goed huwelijk.
Waar w8 je op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.
(om zina te verkomen dus)
Ik doe lekker rustig aan. Heb geen behoefte aan seksueel contact en hoef ook niet de eerste die aanklopt te accepteren aangezien ik op sommige punten kritisch ben.quote:
Wat zijn de andere redenen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.
(om zina te verkomen dus)
Ik ben op mijn 11 de uitgehuwelijkt aan mijn ex man. Hij was toen 60.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
Aan de dames hier: zijn jullie uitgehuwelijkt of niet zo extreem gelovig?
Ik lees veel over kindhuwelijken
Uithuwelijken is cultuursgebonden, heeft niets te maken met de Islam. In de Islam heeft de vrouw gewoon het recht om haar eigen partner te kiezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
India bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Uithuwelijken is cultuursgebonden, heeft niets te maken met de Islam. In de Islam heeft de vrouw gewoon het recht om haar eigen partner te kiezen.
Kindhuwelijken en eerwraak etc zijn allemaal hele extreme dingen die in eerste instantie al niet veel gebeurde en nu nog minder. Maar er zijn nog culturen waar dat gebeurd.
Jup maar die huwelijken zijn Islamitisch gezien helemaal niet wettig. Een huwelijk in de Islam is wettig met bepaalde voorwaarden zoals:quote:
Ja met mijn volle neef.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
Trouwen met Kapitein Iglo, en dan voortaan altijd fishstick etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 11 de uitgehuwelijkt aan mijn ex man. Hij was toen 60.
Ik ben nu weduwe.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Deze post![]()
Wrm zit ik o 9gag.
http://9gag.com/gag/ag0rRLv?ref=fb.sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja heel normaal. Dat ik daar gekke kindjes van kan krijgen, neem ik voor lief.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat is normaal bij jullie hé
Ik ben een zondaar want val op vrouwen.
Sorry![]()
En vallen zij op jou?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat is normaal bij jullie hé
Ik ben een zondaar want val op vrouwen.
Sorry![]()
heb jij nog een snor?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja heel normaal. Dat ik daar gekke kindjes van kan krijgen, neem ik voor lief.
Voel je je eenzaam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Ik leg moeilijk contacten door m'n NLD en vertrouwen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.
Nothing can beat that lan.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.
Nothing can beat that lan.
Kom chillen bij mij thuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
/liefdagboek
Ik ga donderdagquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga over 3 weken op vakantie en ben nog te dik.
Leven is zor man
Gaat het goed met je dieet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga over 3 weken op vakantie en ben nog te dik.
Leven is zor man
Jammerquote:
Stress/drukte equals foodquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer
Begin morgen dan. Nog genoeg tijd.
Geef adresquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom chillen bij mij thuisniemand komt in mijn kamer behalve ik.
Tot kuiten/bovenbenen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Heb n maxi jurk. Helemaal niet bloot, doch wel een killer split bij mijn benen.
Zou dat kunnen?
💪💪quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stress/drukte equals food
Morgen nieuwe poging.
Net boven de knie. Vind t wel ok, maar moet ook bedekt mee voor Erzincan. zit vol met weirdo's die flippen als je opvalt.quote:
valt ontzettend mee johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net boven de knie. Vind t wel ok, maar moet ook bedekt mee voor Erzincan. zit vol met weirdo's die flippen als je opvalt.
Beetje common sense gebruiken. Je kent Turkije toch en waar je wat wel/niet kunt dragen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Heb n maxi jurk. Helemaal niet bloot, doch wel een killer split bij mijn benen.
Zou dat kunnen?
Nope. Niet echt in te schatten tegenwoordig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje common sense gebruiken. Je kent Turkije toch en waar je wat wel/niet kunt dragen?
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in Turkije. Maar het ligt er ook aan of het toeristisch is enzo.
In mijn dorp/stadje zou ik zoiets niet kunnen flikken zonder lastig gevallen te worden. Want je word al lastig gevallen als je bedekt bent
Ga bij Borte chillen voor rest van de week, zij heeft vast wat kamers vrij nu iedereen weg is.quote:
Ja dat vind ik ook lastig vallen, en dan dingetjes roepen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.
Kan ze me feeden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ga bij Borte chillen voor rest van de week, zij heeft vast wat kamers vrij nu iedereen weg is.
ik en zusje trekken hier ook veel bekijks johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.
Pics?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik en zusje trekken hier ook veel bekijks joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |