Nee. Ik leg moeilijk contacten door m'n NLD en vertrouwenquote:
heb jij nog een snor?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja heel normaal. Dat ik daar gekke kindjes van kan krijgen, neem ik voor lief.
Voel je je eenzaam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Ik leg moeilijk contacten door m'n NLD en vertrouwen
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.
Nothing can beat that lan.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.
Nothing can beat that lan.
Kom chillen bij mij thuisquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
O mai gaddo, ik vreet mezelf op. Er was gister bezoek gekomen.. en ten eerste zit er het kutste kind ooit tusen BAH wat een schreeuw gejank net een mislukte arabische zangeres.
En ten tweede dacht ik dat ze alleen 2 dagen bleven maar ze blijven de hele week.![]()
Ik ben te autistisch om zo lang rond mensen te zitten die ik nauwelijks ken.
/liefdagboek
Ik ga donderdagquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga over 3 weken op vakantie en ben nog te dik.
Leven is zor man
Gaat het goed met je dieet?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga over 3 weken op vakantie en ben nog te dik.
Leven is zor man
Jammerquote:
Stress/drukte equals foodquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer
Begin morgen dan. Nog genoeg tijd.
Geef adresquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:11 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Kom chillen bij mij thuisniemand komt in mijn kamer behalve ik.
Tot kuiten/bovenbenen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Heb n maxi jurk. Helemaal niet bloot, doch wel een killer split bij mijn benen.
Zou dat kunnen?
💪💪quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stress/drukte equals food
Morgen nieuwe poging.
Net boven de knie. Vind t wel ok, maar moet ook bedekt mee voor Erzincan. zit vol met weirdo's die flippen als je opvalt.quote:
valt ontzettend mee johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Net boven de knie. Vind t wel ok, maar moet ook bedekt mee voor Erzincan. zit vol met weirdo's die flippen als je opvalt.
Beetje common sense gebruiken. Je kent Turkije toch en waar je wat wel/niet kunt dragen?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
Heb n maxi jurk. Helemaal niet bloot, doch wel een killer split bij mijn benen.
Zou dat kunnen?
Nope. Niet echt in te schatten tegenwoordig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Beetje common sense gebruiken. Je kent Turkije toch en waar je wat wel/niet kunt dragen?
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:24 schreef Crip het volgende:
Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in Turkije. Maar het ligt er ook aan of het toeristisch is enzo.
In mijn dorp/stadje zou ik zoiets niet kunnen flikken zonder lastig gevallen te worden. Want je word al lastig gevallen als je bedekt bent
Ga bij Borte chillen voor rest van de week, zij heeft vast wat kamers vrij nu iedereen weg is.quote:
Ja dat vind ik ook lastig vallen, en dan dingetjes roepen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.
Kan ze me feeden.quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ga bij Borte chillen voor rest van de week, zij heeft vast wat kamers vrij nu iedereen weg is.
ik en zusje trekken hier ook veel bekijks johquote:Op maandag 4 augustus 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Word niet lastig gevallen. Wel aangekeken alsof ik n fucking attractie ben. Dus stad ontwijk ik liever. Ons dorp is chill. Leve alevieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |