Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Maar dan trouw je dus eigenlijk om lust en dat lijkt mij geen goede basis voor een goed huwelijk.
Waar w8 je op.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.
(om zina te verkomen dus)
Ik doe lekker rustig aan. Heb geen behoefte aan seksueel contact en hoef ook niet de eerste die aanklopt te accepteren aangezien ik op sommige punten kritisch ben.quote:
Wat zijn de andere redenen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Je moet niet trouwen op basis van lust. Ik zei alleen dat het één van de redenen is dat vroeg trouwen goed is.
(om zina te verkomen dus)
Ik ben op mijn 11 de uitgehuwelijkt aan mijn ex man. Hij was toen 60.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
Aan de dames hier: zijn jullie uitgehuwelijkt of niet zo extreem gelovig?
Ik lees veel over kindhuwelijken
Uithuwelijken is cultuursgebonden, heeft niets te maken met de Islam. In de Islam heeft de vrouw gewoon het recht om haar eigen partner te kiezen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
India bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Uithuwelijken is cultuursgebonden, heeft niets te maken met de Islam. In de Islam heeft de vrouw gewoon het recht om haar eigen partner te kiezen.
Kindhuwelijken en eerwraak etc zijn allemaal hele extreme dingen die in eerste instantie al niet veel gebeurde en nu nog minder. Maar er zijn nog culturen waar dat gebeurd.
Jup maar die huwelijken zijn Islamitisch gezien helemaal niet wettig. Een huwelijk in de Islam is wettig met bepaalde voorwaarden zoals:quote:
Ja met mijn volle neef.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:32 schreef sararaats het volgende:
Trouwen met Kapitein Iglo, en dan voortaan altijd fishstick etenquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben op mijn 11 de uitgehuwelijkt aan mijn ex man. Hij was toen 60.
Ik ben nu weduwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is normaal bij jullie héquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Deze post![]()
Wrm zit ik o 9gag.
http://9gag.com/gag/ag0rRLv?ref=fb.sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ja heel normaal. Dat ik daar gekke kindjes van kan krijgen, neem ik voor lief.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat is normaal bij jullie hé
Ik ben een zondaar want val op vrouwen.
Sorry![]()
En vallen zij op jou?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Dat is normaal bij jullie hé
Ik ben een zondaar want val op vrouwen.
Sorry![]()
Nee. Ik leg moeilijk contacten door m'n NLD en vertrouwenquote:
heb jij nog een snor?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja heel normaal. Dat ik daar gekke kindjes van kan krijgen, neem ik voor lief.
Voel je je eenzaam?quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee. Ik leg moeilijk contacten door m'n NLD en vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |