Dus?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ken ook vele meisjes die er niet over praten. Maar wat ze allemaal wel niet doen.
Maar ik ben een chick ik moet overkomen als de ideale schoondochter.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Als wij familie over vloer hadden uit Duitsland in de zomer ging ik dan welhaast wonen in de bibliotheek, misschien een tipje
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So you appreciate the good things.
Precies.. niemand post in mocro topic etc. :/quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksen
in je kamer blijven en uithongeren omdat je niet naar beneden wilquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
O mai gaddo, ik vreet mezelf op. Er was gister bezoek gekomen.. en ten eerste zit er het kutste kind ooit tusen BAH wat een schreeuw gejank net een mislukte arabische zangeres.
En ten tweede dacht ik dat ze alleen 2 dagen bleven maar ze blijven de hele week.![]()
Ik ben te autistisch om zo lang rond mensen te zitten die ik nauwelijks ken.
/liefdagboek
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksen
Ik ben nooit hip dus kan wel kloppen.quote:
#ikbeneenmeiddusikmoethelpenzodatfamilliedenktWowMashaAllahdeesmeidisechtmashallahandshit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
in je kamer blijven en uithongeren omdat je niet naar beneden wil
#herkenbaar #afrikaisernietsbij
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef zarGon het volgende:
Die 'Share a Coke'-reclame... Gebruiken ze de hashtag #shareacoke... Ik blijf dat steevast lezen als 'sharia coke' en gniffel binnensmonds..
.
.
Ik vin helemal mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.
Ik bied Mocrotopic erbij. Dus Koerden en Mocro topic inruilen voor moslim topic!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laten we het Koerdentopic opofferen voor een algemeen moslimtopic. Jullie zitten anders toch de hele tijd hier.
Doen ze niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik bied Mocrotopic erbij. Dus Koerden en Mocro topic inruilen voor moslim topic!
quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Er moet geofferd worden!
Kunnen Weissman wel offeren.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Doen ze niet.
Er moet geofferd worden!
Mijn punt daarmee was dus dat ik het persoonlijk ordinair vind om in geuren en kleuren met vreemden te praten over dit soort dingen. Vooral wanneer het iemand van het andere geslacht betreft.quote:
Doen Nederlanders meer.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn punt daarmee was dus dat ik het persoonlijk ordinair vind om in geuren en kleuren met vreemden te praten over dit soort dingen. Vooral wanneer het iemand van het andere geslacht betreft.
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.
+2quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.
Offeren? Dat doen we met het offerfeest (Eid al-Adha).quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:10 schreef sararaats het volgende:
Bulgur gevonden in ons boerengatje![]()
En offeren jullie na de Ramadan?
Als ik te curieus ben, shoot me
Dat is een van de redenen ja. Vroeg trouwen is ook gewoon Sunnah ook om dingen als zina te verkomen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze veelal vroegtijdig trouwen. Tja moslim of niet, die hormonen blijven door het lijf gieren he.
Maar dan trouw je dus eigenlijk om lust en dat lijkt mij geen goede basis voor een goed huwelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is een van de redenen ja. Vroeg trouwen is ook gewoon Sunnah ook om dingen als zina te verkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |