ik seks niet, geen idee dusquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seksbeurt kan weleens 4u duren?
Hoe snel lees je.
ik praat niet over dat soort dingen met mannen, laat staan besneden mannen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je een besneden man klagen over voortijdige zaadlozing?.
Ja bestaat al best wel lang. Er is een soort WK met volken zonder land. Best grappig om te zien.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is een 'nationaal' voetbalteam: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal. Wist ik niet!
Ik vond het overigens wel geinig toen ik de vrouw die het droeg Turks hoorde praten..
In het vrije Turkije mag je bijna alles broer. Behalve hard lachen als vrouw.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Che_ het volgende:
La ha7wla.. Wat is dit
In ramadantopic was dit niet gebeurd
Onderschat de ritmische gevoelens van de Turksche man niet... Zij dansen veelal zo soepel als de tong van een Armeense handelaar!quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tia idd aangetoond dat zij het iets langer volhouden.
Arme vrouwen.
Ja maar een schrale vagina is niet allesquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Onderschat de ritmische gevoelens van de Turksche man niet... Zij dansen veelal zo soepel als de tong van een Armeense handelaar!
Nooit gezoend ook? Geen handjes vasthouden? Geknuffeld? Hem in zijn ogen aangekeken en je kwetsbaar gevoeld.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maagd zijn is het nieuwe vrij zijn.
+1quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik praat niet over dat soort dingen met mannen, laat staan besneden mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Russen... Ik word al draaierig bij het bekijken van de foto's..
quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:47 schreef zarGon het volgende:
Op mobiel werkt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fucking Russen... Ik word al draaierig bij het bekijken van de foto's..
Edit:
Via de quote kwam ik erbij.
Zieke mensen
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Precies.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:35 schreef Che_ het volgende:
La ha7wla.. Wat is dit
In ramadantopic was dit niet gebeurd
Als wij familie over vloer hadden uit Duitsland in de zomer ging ik dan welhaast wonen in de bibliotheek, misschien een tipjequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Crip het volgende:
O mai gaddo, ik vreet mezelf op. Er was gister bezoek gekomen.. en ten eerste zit er het kutste kind ooit tusen BAH wat een schreeuw gejank net een mislukte arabische zangeres.
En ten tweede dacht ik dat ze alleen 2 dagen bleven maar ze blijven de hele week.![]()
Ik ben te autistisch om zo lang rond mensen te zitten die ik nauwelijks ken.
/liefdagboek
So you appreciate the good things.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Why do all good things come to an end?
Ze willen geen algemeen moslimtopic maken. In plaats daarvan hebben ze liever een paar dode reeksenquote:
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.quote:
Maagd zijn is out.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Moslims.. (merendeel in dit topic) blijven over het algemeen wel maagd ja tot hun huwelijk. Dus zo gek vind ik dat niet.
Moet het niet zijn: you'llquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
So you appreciate the good things.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |