okquote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
ZarGon, fazla merak iyi degil. Ik weet dat je wil horen hoe en wat. Aint gonna happen.
We gaan ons trouwens verloven eind augustus en in Turkije wonen.
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
ZarGon, fazla merak iyi degil. Ik weet dat je wil horen hoe en wat. Aint gonna happen.
Liefde vriend.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.
Ben je wielrenner geworden?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Voel me net de islamitische Walter White nu met kale bast.Anwar El-Abyad...
Mazzeltov!quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Stimorol- het volgende:
quote:
quote:bast (de; m; meervoud: basten)
1 (plantkunde) deel van de boom onder de schors
2 huid, lichaam: in zijn blote bast
?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Che die in Turkije gaat wonen... Not gonna happen.
Baard hebben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Voel je je niet heel kaal zonder hoofdhaar? Ik heb weleens aan kaalscheren gedacht, maar heb het idee dat het niet zal passen bij mij.
Heb jij nog een goed recept?quote:
Lol, dikke faal. Dacht dat het hoofd betekende.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..].
Voel je je niet heel kaal zonder hoofdhaar? Ik heb weleens aan kaalscheren gedacht, maar heb het idee dat het niet zal passen bij mij.
Jawel. Alleen duurt het bij mij twee weken wat jij in twee dagen hebt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je geen baardgroei hebt op je 22ste?
Waar heb je zin in?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij nog een goed recept?
[..]
Lol, dikke faal. Dacht dat het hoofd betekende.
Ik millimeter toch al een tijdje (3mm ofzo), dus zo'n grote stap was het niet. Wilde het een keer geprobeerd hebben nu het vakantie is.
Hoe voelt het?quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik millimeter toch al een tijdje (3mm ofzo), dus zo'n grote stap was het niet. Wilde het een keer geprobeerd hebben nu het vakantie is.
Oh shit. Verkeerde vraag om aan een man te stellen.quote:
Waarom niet? Ik kan heel goed opschieten met Turken.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie jij jezelf wel in Turkije wonen dan?
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jawel. Alleen duurt het bij mij twee weken wat jij in twee dagen hebt.
In perzik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 16:49:18 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |