Precies, ze krijgen al gratis openbaar vervoer aangeboden en dan nog klagen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Komt omdat Nederland te klein is, meeste mensen kunnen hier gewoon blijven wonen waar en erheen reizen, de rest gaat maar op kamers.
Het is niet zoals in de VS waar iedereen ergens anders vandaan komt en je allemaal op campus woont, het zorgt wel voor een leukere studentenervaring dan hier, hier chillen ze op school en soms er na maar meestal met je woonplaatsvrienden die ook gescheiden blijven van elkaar, op zo'n campus trek je echt met elkaar op een paar jaar.
RACIST!!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Precies, ze krijgen al gratis openbaar vervoer aangeboden en dan nog klagen.Mentaliteit van die studenten hier gaat nergens over. Dat moet straks nog gaan werken
Idd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:24 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Komt omdat Nederland te klein is, meeste mensen kunnen hier gewoon blijven wonen waar en erheen reizen, de rest gaat maar op kamers.
Het is niet zoals in de VS waar iedereen ergens anders vandaan komt en je allemaal op campus woont, het zorgt wel voor een leukere studentenervaring dan hier, hier chillen ze op school en soms er na maar meestal met je woonplaatsvrienden die ook gescheiden blijven van elkaar, op zo'n campus trek je echt met elkaar op een paar jaar.
UB is hier tijdens tentamenweken open van 08:00 tot 02:00, dat vind ik nog wel acceptabel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:31 schreef luckass het volgende:
Openingstijden zijn wel een terechte klacht
Maar je moet wel om 8:00 voor de deur staan om een plekje te vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
UB is hier tijdens tentamenweken open van 08:00 tot 02:00, dat vind ik nog wel acceptabel.
In de vakantie?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar je moet wel om 8:00 voor de deur staan om een plekje te vinden.
Dat is zeker netjes. Toen ik nog hbo deed, was de school standaard open tot 22:00. Tenminste, tot zo laat waren er lessen. Aan extra uren werd er niet gedaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
UB is hier tijdens tentamenweken open van 08:00 tot 02:00, dat vind ik nog wel acceptabel.
In het extra gebouw hadden wij geen kantine, maar alleen een keuken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:02 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
terechte klacht...net als dat in NL nergens kookgelegenheid is op scholen zodat je altijd moet bestellen of in een (te) dure kantine eten moet kopen.
Niet op WB of in EWI gaan zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
HBO geld gewoon als uni in het buitenland? NL heeft gewoon een vaag systeem.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:41 schreef Euribob het volgende:
Hbo vergelijken met een universiteit.
En dit.quote:Op zondag 3 augustus 2014 07:17 schreef o.us2.0 het volgende:
Campus Woudestein van het EUR is een fatsoenlijke campus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |