Zeg me dat dit fake is..quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben sommige nu al:
https://twitter.com/saloumehz/status/495953289972682752
Ik lees nu dat veel mensen zeggen dat het fake is. Laten we maar hopen van wel, maar ik zou niet gek op kijken.quote:
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je aan een maagd (ik) even vertellen wat ik precies mis? Graag zo gedetailleerd mogelijk, zodat ik mij beter kan inleven.
Toch vind ik Twitter en dergelijke echt geen aanwinst wat dit soort dingen betreft. Iedereen kan een onderschrift bedenken bij een foto en een hoop mensen die niet eens eerst op zoek gaan naar verificatie.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik lees nu dat veel mensen zeggen dat het fake is. Laten we maar hopen van wel, maar ik zou niet gek op kijken.
Toen ze gisteren Sengal overnamen, ontvoerde ze ook 112 meisjes (nadruk op meisjes en dus niet vrouwen).
Nee, nee, toe. Help a brother out.quote:
Je moet ook niet naar hun zoekbalk gaan, dan bijv. #isis typen en dan denken dat je daarover betrouwbare informatie kan vinden. Na een tijdje kan je zien wie troll is en wie betrouwbaar is en daarna volg je die betrouwbaar zijn. Je merkt dan dat je veel sneller nieuws binnen krijgt dan als je een nieuwszender zou volgen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Toch vind ik Twitter en dergelijke echt geen aanwinst wat dit soort dingen betreft. Iedereen kan een onderschrift bedenken bij een foto en en hoop mensen die niet eens eerst op zoek gaan naar verificatie.
Mweh.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, nee, toe. Help a brother out.
Zo te zien heb jij geweldige penetraties meegemaakt en vind je het belachelijk dat ik maagd ben. Je bent zo gedreven en bedreven, je spotte mijn gebreken in een oogwenk! Ik sta immers open voor 50+, want talent kent geen leeftijd.
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!quote:
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!quote:Je mist niets.
Isis is liefdequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hebben sommige nu al:
https://twitter.com/saloumehz/status/495953289972682752
Wil je echt tijdens je huwelijksnacht, Stimorol gefaalde liefdesleven als inspiratie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!
[..]
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!
Is niet voor mezelf! Ik wil haar tevreden stellen, blijkbaar zit zij ermee dat ik maagd ben.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Je ziet wel wanneer het zover is, zarGon. Hou het nog een beetje spannend voor jezelf.
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben een leergierige maagd!!!
[..]
Natuurlijk wel! Ik mis de ervaringen die jij hebt! Doe eens niet zo egoïstisch en vertel me wat je weet!
Welke? Er zijn er driequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.
Weet niet. Probeer het eens uit zou ik zeggen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een micro-pener past vast ook in een neusgat, neem ik aan.
Haha! Ik ben trots op je!quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mweh. In jouw geval geldt: als t maar n gat heeft.
Helaas ben ik gehangen als een eckte Fokker, tot aan de linker(!) enkel aan toequote:Op maandag 4 augustus 2014 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |