SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 02-08-2014 13:03:38 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ohhh ik maak een rekenfout het klopt wel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan mobiel niet meer quoten, maar:
10+1.5=11.5 + 1.5 = 13 + 1.5 = 15.5 + 1.5=17
Daar gaat wat mis natuurlijk!
Verder heb ik een iets hogere HR max dan hij heeft en daardoor ook iets hogere drempelwaardes, maar wel leuk om te lezen. Denk dat mijn VO2-max zo 50-55 is, wat niet echt bijzonder is, maar ook niet slecht.Jack does it in real time...![]()
Wat slecht zeg, als cijferautistquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ohhh ik maak een rekenfout het klopt wel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hier is het nog erger. Zoveel loopjes, moeilijk te kiezen welke je allemaal wil doen en wat er realistisch is. Er zijn er zoveel dat het soms in de weg komt van een beetje gestructureerd trainen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Jullie hebben in Nederland natuurlijk de luxe dat er veel loopjes zijn en er makkelijk wat na afloop in te plannen is...!
#firstworldproblems
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
hier redelijk wat loopjes maar in de verkeerde tijd van het jaarquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hier is het nog erger. Zoveel loopjes, moeilijk te kiezen welke je allemaal wil doen en wat er realistisch is. Er zijn er zoveel dat het soms in de weg komt van een beetje gestructureerd trainen.
#firstworldproblems
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
wel als werk in de weg staat van het hardlopen......quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:30 schreef YUR het volgende:
Er is geen verkeerde tijd van het jaar voor hardlopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat ben ik blij dat de training erop zit.
Ik moest vanochtend lopen, want de komende 4 nachten moet ik werken.
Eerst een kwartier bezig geweest om me in te smeren met factor 50.
Toen 10x400p400.
Het was nog niet al te warm met 20/21 graden, maar wel onbewolkt. Dat laatste maakt dat ik toch echt ongegeneerd ga piepen hoe vreselijk ik dat vind, een felle zomerzon. Waarschijnlijk vreselijker dan ik het daadwerkelijk vind. Daarbij kwam ook dat een uur na het ontwaken gaan lopen niet iets is wat bij mij heel soepel gaat.
Enfin, nu 4 dagen niet lopen!![]()
Geen tijd is geen prioriteitquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel als werk in de weg staat van het hardlopen......![]()
![]()
Dan heb je het verkeerde beroepquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel als werk in de weg staat van het hardlopen......F means you're fucked![]()
Tenzij je een 80-urige werkweek hebt, kan tijdsgebrek toch eigenlijk geen excuus zijn. Dan is het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.![]()
Mij ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:49 schreef Quoi het volgende:
Ja, RD zoek eens wat anders joh!![]()
Ook hier respect voor ochtendloopjes. Het is me weer niet gelukt
F means you're fucked![]()
probleem is dat ik dom geboren ben en weinig bijgeleerd heb..... dit was een van mijn weinige optiesquote:
Maar je hoort me niet klagen hoor..., 3 maanden in de winter alle tijd van de wereld om voor Naseby te trainen is geen verkeerde voorbereiding.
En dat daar wat mooie loopjes in de zomer voor gelaten moeten, so be it!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk wel! Niets is zo fijn wakker worden als een uitdagende fartlekquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef Yuki het volgende:
Morgenochtend weer. Fartlek.
Not sure if happy...
http://losseveter.nl/2014(...)d&utm_medium=twitter
Wat vreselijk om te zien :| Wat naar ook dat dat zo close-up gefilmd wordt en dat iedereen alleen maar roept te juichen dat ze door moet gaan ipv dat iemand haar rustig ondersteunt naar de finish.. Voor hetzelfde geld was ze dood aan het gaan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mij heeft ie dat dan ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:50 schreef Devv het volgende:
Tenzij je een 80-urige werkweek hebt, kan tijdsgebrek toch eigenlijk geen excuus zijn. Dan is het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Delegeren!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
probleem is dat ik dom geboren ben en weinig bijgeleerd heb..... dit was een van mijn weinige opties
Maar je hoort me niet klagen hoor..., 3 maanden in de winter alle tijd van de wereld om voor Naseby te trainen is geen verkeerde voorbereiding.
En dat daar wat mooie loopjes in de zomer voor gelaten moeten, so be it!F means you're fucked![]()
Loop jij nooit in de nachtdienst? Ik ga vannacht de nachtdienst in en wil morgen weer (proberen te) lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Toen 10x400p400.
Het was nog niet al te warm met 20/21 graden, maar wel onbewolkt. Dat laatste maakt dat ik toch echt ongegeneerd ga piepen hoe vreselijk ik dat vind, een felle zomerzon. Waarschijnlijk vreselijker dan ik het daadwerkelijk vind. Daarbij kwam ook dat een uur na het ontwaken gaan lopen niet iets is wat bij mij heel soepel gaat.
Enfin, nu 4 dagen niet lopen!![]()
Je moest eens minder zeuren over het weer. Dat loopt lekkerder!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Toen 10x400p400.
Enfin, nu 4 dagen niet lopen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bijna nooit. Dat komt doordat ik tijdens een serie nachtdiensten altijd probeer te slapen tot een uurtje of 13, vroeg avondeet en dan tegen 18 weer een paar uurtjes naar bed ga. Op die manier blijf ik het meeste in een normaal ritme, maar het betekent ook dat ik alleen 's middags kan lopen. En dat is in dit jaargetijde meestal geen optie voor mij. Bovendien kan het ervoor zorgen dat mijn avondslaapje kansloos is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:02 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Loop jij nooit in de nachtdienst? Ik ga vannacht de nachtdienst in en wil morgen weer (proberen te) lopen.![]()
Ik krijg steeds meer respect voor pijll.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Je moest eens minder zeuren over het weer. Dat loopt lekkerder!![]()
niet zo makkelijk als het je eigen bedrijf is.quote:
en als er iemand is die niet miept, is het RD wel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan snap ik het wel. Ik probeer aan een stuk tot ongeveer 17 uur te slapen en eet dan mijn avondeten pas tegen 20 uur. Dan kan ik voor die tijd, of soms 's ochtends voor het slapen gaan nog lopen. Ik gooi mijn ritme dus helemaal om.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Bijna nooit. Dat komt doordat ik tijdens een serie nachtdiensten altijd probeer te slapen tot een uurtje of 13, vroeg avondeet en dan tegen 18 weer een paar uurtjes naar bed ga. Op die manier blijf ik het meeste in een normaal ritme, maar het betekent ook dat ik alleen 's middags kan lopen. En dat is in dit jaargetijde meestal geen optie voor mij. Bovendien kan het ervoor zorgen dat mijn avondslaapje kansloos is.![]()
*kuch*parkeerskills*kuch*quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Tsjah, m'n vrouwelijkheid moet zich toch ergens in uiten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
5 maanden per jaar ben ik een slaaf van mijn werk met werkweken van 80 uur, maar zou niet anders willen....daar tegenover staat gelukkig wel een dusdanig salaris wat handig is om een "uit de hand gelopen hardloophobby" te bekostigenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:12 schreef Devv het volgende:
Tijd moet je ook gewoon maken, tenzij je een slaaf van je werk bent.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
kan ik me goed voorstellen.... ik heb ooit 1 jaar lang ploegendienst moeten draaien via het VAMON rooster en was altijd zo gebroken dat ik, nadat ik mijn plunjebaal op zolder gooide, mijzelf heb voor genomen nooit meer ploegendiensten te werkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kreeg dinsdag naar mijn hoofd geslingerd dat ik eigenlijk net een man ben. Aangezien dat over werk-gerelateerde zaken ging beschouw ik dat maar als een compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vervelende berichten Quoi!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:26 schreef Quoi het volgende:
Ik kreeg dinsdag naar mijn hoofd geslingerd dat ik eigenlijk net een man ben. Aangezien dat over werk-gerelateerde zaken ging beschouw ik dat maar als een compliment
Shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom gedoe.
Hopen dat het met een sisser afloopt...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Stom zeg! Maar je vindt idd vast wel ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lastige keuze. Maar het gaat om jouw toekomst hè, 1 maandje extra voor een niet leuk bedrijf waar t afloopt, of de komende tijd (jaren?) aan de slag bij een tof nieuw bedrijf waar je ook nog eens geld kunt verdienen. Jij moet kiezen, want twee heren dienen lukt niet. Kies voor jezelf, jij weet wat het beste is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verder, ik ben ontslagen bij de fysio.Niet dat het over is (peesplaat), dat duurt nog wel ff, maar ik mag gewoon voluit trainen en heb een hele stapel oefeningen die ik de hele tijd moet blijven doen. Als t nou na, zeg twee maanden, nog niet weg is is dat niet erg, maar er moet wel vooruitgang in zitten. Blij!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
9km pijnvrij![]()
Blij
Warm
Nu gauw douchenI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ben het soms ook wel eens zat, dan wil ik gewoon iedere avond en ieder weekend vrij hebben. Maar ik vind mijn werk veel te leuk en onregelmatige diensten draaien heeft ook enkele voordelen. Het is zeker zwaar en slecht voor je lichaam. Het zal ook effect hebben op de hardloopprestaties, maar gelukkig stellen die in mijn geval toch al niks voor.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kan ik me goed voorstellen.... ik heb ooit 1 jaar lang ploegendienst moeten draaien via het VAMON rooster en was altijd zo gebroken dat ik, nadat ik mijn plunjebaal op zolder gooide, mijzelf heb voor genomen nooit meer ploegendiensten te werken
Quoi: wat vaag dat ze ineens van gedachten veranderen.
Frsh: goed nieuws en nu heel blijven!
ET:![]()
![]()
Thanks. Maar dikgedrukte is niet zo. Nieuwe baan is ondersteunend. Daarnaast wil ik iets leuks nieuws zelfstandigs, maar dan dus wel met een basisinkomen ernaast. Dat kan dus ook iets anders zijn dan deze optie, al is deze wel mijn 1e keus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:41 schreef Frsh het volgende:
[..]
Lastige keuze. Maar het gaat om jouw toekomst hè, 1 maandje extra voor een niet leuk bedrijf waar t afloopt, of de komende tijd (jaren?) aan de slag bij een tof nieuw bedrijf waar je ook nog eens geld kunt verdienen. Jij moet kiezen, want twee heren dienen lukt niet. Kies voor jezelf, jij weet wat het beste is.
En verder, ik ben ontslagen bij de fysio.Niet dat het over is (peesplaat), dat duurt nog wel ff, maar ik mag gewoon voluit trainen en heb een hele stapel oefeningen die ik de hele tijd moet blijven doen. Als t nou na, zeg twee maanden, nog niet weg is is dat niet erg, maar er moet wel vooruitgang in zitten. Blij!
Afijn, hardlopen. Goed dat jij bent ontslagen bij de fysio!
En ET: 9 km![]()
![]()
Wat vervelend Quoi dat het allemaal zo stroef verloopt.Fijn ET en Freshquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Voccar op 01-08-2014 11:58:21 ]![]()
Is er in December een beetje mooie middelgrote marathon ergens? Op hardloopkalender zie ik er maar een paar.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alle marathons zijn precies 42,195 km, dus ik weet niet wat je met middelgroot bedoelt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er in December een beetje mooie middelgrote marathon ergens? Op hardloopkalender zie ik er maar een paar.
Velen zullen overigens als serieus antwoord Spijkenisse gaan geven.![]()
Kom naar Hardmoors!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Is er in December een beetje mooie middelgrote marathon ergens? Op hardloopkalender zie ik er maar een paar.Ja doei.![]()
Qua aantallen. Dus geen startveld ala 7^^loop, maar ook niet een veldje met 100man/vrouw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alle marathons zijn precies 42,195 km, dus ik weet niet wat je met middelgroot bedoelt.
Velen zullen overigens als serieus antwoord Spijkenisse gaan geven.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Qua aantallen. Dus geen startveld ala 7^^loop, maar ook niet een veldje met 100man/vrouw.![]()
Kustmarathon sloot gisteren de inschrijving met 1852 deelnemers...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Volgens mij wordt Spijkenisse straks ongemerkt een Fok! meet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:07 schreef pijll het volgende:
[..]
Spijkenisse. 200 lopers. Middelgroter dan dat krijg je het niet (in Nederland, waar marathons met meer dan 1000 deelnemers zeldzaam zijn). Zeker niet off-season.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Kustmarathon is GROOT. Derde marathon van NL.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:09 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kustmarathon sloot gisteren de inschrijving met 1852 deelnemers...![]()
Maar gaat het om middelgroot op de schaal van Nederlandse Marathons of van marathons in het algemeenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef pijll het volgende:
[..]
Kustmarathon is GROOT. Derde marathon van NL.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ook. Blijkbaar kwelt hij zichzelf graag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer respect voor pijll.
@quoi:wat een stommies!
Zo 07-12-14 Purmerbos Marathon 42,2km Purmerend
Za 13-12-14 Dieverzand Boscross Marathon 42,2km Diever
Zo 14-12-14 Spijkenisse Marathon 42,2km Spijkenisse
Za 27-12-14 Silvester Marathon(groepsloop) 42,2km Meerssen![]()
In mijn enthousiasme heb ik me meteen maar voor twee loopjes ingeschreven.
L_T, mag ik in de OP?
[code]28 september 2014 - Devils Trail Utrechtse Heuvelrug (Doorn) • Frsh - 36km[/code ]
[code]30 november - 'T is voor niks (Geldrop) • Frsh - 30km[/code ]Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Weer een loopje van 5km! Ik loop nu ongeveer 3/4 keer per week, en bevalt nog ook!
En een badge: Congratulations. You earned a new badge!
Solid Week. Not a bad week for you, huh? You’ve already put down 10 miles this week, and we think that’s pretty solid. Keep running like this and you’ll put some serious miles behind you in no time at all.
Goed begin van de maand.![]()
Tnx allen
Dit is iig weer een mooie basis om in twee maanden nog een km of tien erbij te lopen.. Kan nog net...
Quoi, wat een gedoetijd voor rust in het koppie
Frsh ook goede berichten van blessure-front
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Potdomme, kom er net achter dat op een van m'n favoriete hike-rondjes, waar we nog steeds eens wilden gaan rennen, vanavond een fell race is![]()
Als ik dat nou 's eerder had geweten!
Ja doei.![]()
Geen na-inschrijving?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef motorbloempje het volgende:
Potdomme, kom er net achter dat op een van m'n favoriete hike-rondjes, waar we nog steeds eens wilden gaan rennen, vanavond een fell race is![]()
Als ik dat nou 's eerder had geweten!
oh ja dan is een dagje rust misschien wel een goed idee jaquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, jawel, maar heb zondag 15miler en net 3 dagen achter elkaar gerend
Jij ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef E.T. het volgende:
Frsh ook goede berichten van blessure-front!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Daarom. Stiekem heerlijk dat alles nu openligtquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer Quoi! Maar op naar de volgende!Daar ga ik vast nog wel anders over piepen, maar goed.
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:09 schreef Quoi het volgende:
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?![]()
En het zag zo rooskleurig uit...![]()
jammer dat het niet gelukt is om eruit te komenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daarom. Stiekem heerlijk dat alles nu openligtDaar ga ik vast nog wel anders over piepen, maar goed.
Veni vedi zweetci
Plan was 5km op wedstrijdtempo. We begonnen 2 op wedstrijdtempo, toen even wat rust want het was TE warm. Toen tot 3 weer iets versnelt met het idee de laatste 2 op wedstrijdtempo te doen, maar na 4km was het wel op en hebben we rustig uitgelopen tot 5.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pfff, Purmerbos... Die marathon lijkt me verschrikkelijk saaiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:15 schreef Quoi het volgende:
Zo 07-12-14 Purmerbos Marathon 42,2km Purmerend
Balen aan het werkfrontsucces met zoeken!! Hopelijk komt er gauw iets voorbij dat nog veel beter is.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
5km wedstrijdtempo? Dus gewoon een PR proberen te lopen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Veni vedi zweetci
Plan was 5km op wedstrijdtempo. We begonnen 2 op wedstrijdtempo, toen even wat rust want het was TE warm. Toen tot 3 weer iets versnelt met het idee de laatste 2 op wedstrijdtempo te doen, maar na 4km was het wel op en hebben we rustig uitgelopen tot 5.
Of HM tempo ofzo? Of natuurlijk 1500m tempo, dan snap ik dat je het niet volhoud. Details...![]()
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?![]()
Verhuizen naar NZ kan natuurlijk altijd.
Ohja,voor Frsh en ET.
Werken en fokken gaat ook gewoon niet samen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Klote voor je QuoiVeel succes met solliciteren in ieder geval, misschien "had het zo moeten zijn" en kom je nog iets veel leukers tegen. Die instelling houd ik er altijd wel op na en dat bevalt me prima
ET en Frsh
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
PR is 25. We gingen weg op 5.04 dus met negatieve split had het gekund, ware het niet dat de warmte, bier en slecht eten van de afgelopen 2 weken roet in het eten gooide.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
5km wedstrijdtempo? Dus gewoon een PR proberen te lopen?
Of HM tempo ofzo? Of natuurlijk 1500m tempo, dan snap ik dat je het niet volhoud. Details...
Maar nu weer in het gareel, kms maken en prs breken.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
LOL. Dat was het op z'n allerminst een onbezonnen actiequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
PR is 25. We gingen weg op 5.04 dus met negatieve split had het gekund, ware het niet dat de warmte, bier en slecht eten van de afgelopen 2 weken roet in het eten gooide.
Maar nu weer in het gareel, kms maken en prs breken.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Quoi![]()
ET en Frsh![]()
Ik liep gisteren zowaar eens (bijna) vooraan in een loopje. Ook wel eens leuk voor de verandering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dus ook geen echte wedstrijd...![]()
![]()
Vanochtend even een rustig rondje wezen lopen door het bos. Maar damn, wat een spinnenwebben
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Met dit weer... Ja.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:46 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
LOL. Dat was het op z'n allerminst een onbezonnen actieJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
lol, nicequote:![]()
Maar moet toegeven, het is ook gewoon een freaking verslaving... Je wil steeds meer, sneller, damnit.![]()
@L_Tquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:42 schreef Frsh het volgende:
In mijn enthousiasme heb ik me meteen maar voor twee loopjes ingeschreven.
L_T, mag ik in de OP?
[code]30 november - 'T is voor niks (Geldrop) • Frsh - 30km[/code ]
Ik wil ook bij dit loopje en loop ook 30km.![]()
Gisteren hier wat frustratie van me af gelopen... In een park met een hardlooptrail (zoals ze dat noemen, gelukkig was het een veredeld grindpad, meer trail trek ik niet als asfaltloper). Was wel pittig in 29 graden met 100% luchtvochtigheid en dreigend onweer in de lucht.
Viel niet tegen met km's van ongeveer 4:35. Wel weer gevoelige bilspiermaar werd niet erger...
Wel leuk om te zien hoe druk het was zowel tijdens lopen, als op start plek. Nog heerlijk met 2 Colombianen staan napraten over het WKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Over het hoofd gezien, done!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:19 schreef streamnl het volgende:
[..]
@L_T
Ik wil ook bij dit loopje en loop ook 30km.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En ik bij de 30 ook.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
LT, kun je mij op 16 aug bij de TdF zetten met 26 km?quote:
Sjenk joeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Welke precies?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:55 schreef runninglinda het volgende:
[..]
mag ik er ook bij met 21 km. thnxIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja ik heb vrienden in Helmond dus kan ik leuk combineren.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuke foto´s op Endo, maar wel iets te veel instagram/photoshop filtertjes imhoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:53 schreef Pandaplint het volgende:
Vanochtend even een rustig rondje wezen lopen door het bos. Maar damn, wat een spinnenwebben
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Kattenmeppers en leuk....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja ik heb vrienden in Helmond dus kan ik leuk combineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Kattenmeppers en leuk....Haha dat moest ik even googelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Holy folie, ik ging toch nog ff lopen: 1x3000m
1x2000m
1x3000m
Met minuutje pauze tussendoor. Maar: het is warm!!![]()
Kan nu wel met een gerust hart eten en borrelen met loopgroep![]()
@MD wat balen voor je! Zelf ook geen verbetering gemerkt?![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
Gisteren hier wat frustratie van me af gelopen... In een park met een hardlooptrail (zoals ze dat noemen, gelukkig was het een veredeld grindpad, meer trail trek ik niet als asfaltloper). Was wel pittig in 29 graden met 100% luchtvochtigheid en dreigend onweer in de lucht.
Viel niet tegen met km's van ongeveer 4:35. Wel weer gevoelige bilspiermaar werd niet erger...
Wel leuk om te zien hoe druk het was zowel tijdens lopen, als op start plek. Nog heerlijk met 2 Colombianen staan napraten over het WKJeetje wat ontzettend balen zeg! En er is dus ook nog geen idee voor een eventueel vervolg traject?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net besloten morgen mijn training bij de AV maar even over te slaan. Onze auto bracht me vanmorgen nog net aan naar mijn werk maar stopte er op de parkeerplaats mee. Die staat dus nu om te maken bij de garage en ander vervoer is vanwege de afstand even geen optie.
Dan is het toch wel fijn dat je een trainingsschema hebt zodat je thuis gewoon door kunt trainen.
Ja, zat er gisteren wel even doorheen. Het is voor mijn lijf sowieso wel een verbetering dat ik veel weglaat uit mijn etenspatroon, dit gaat puur over het milieu in mijn darmen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:55 schreef Quoi het volgende:
@MD wat balen voor je! Zelf ook geen verbetering gemerkt?Zodra ik terug kom van mijn trip in Houston ga ik eens kijken samen met mijn darmflora consulente wat de vervolgstappen zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef Nanook24 het volgende:
Jeetje wat ontzettend balen zeg! En er is dus ook nog geen idee voor een eventueel vervolg traject?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Uiteraard erg vervelend, maar bovenstaande klinkt als het begin van een leuke RomComquote:
en mijn "road to HM Medemblik"
9 Kilometer!!!!!
Negatieve split, en héél véél paardenpad
Ik ben een blij mens (met zere kuiten)
En ietwat moeie voeten (voel mijn peesplaat ietwat, maar een pijnindex van 1)![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
16 km-ish gedaan zojuist. Batterij van horloge blaast zijn laatste adem uit halfweg de synchro, hopen dat er geen gpx verloren is gegaan, want dan moet ik opnieuw...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
terug naar je zolderkamer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:50 schreef Guard het volgende:
16 km-ish gedaan zojuist. Batterij van horloge blaast zijn laatste adem uit halfweg de synchro, hopen dat er geen gpx verloren is gegaan, want dan moet ik opnieuw...
Ecosia
quote:
Ecosia
La_Tramposa, mag ik in de OP?
1
21[b]22-3-2015 - [url=http://www.venloop.nl/]Venloop (Venlo)[/url][/b]
2[*] SEMTEX - Halve marathon
Mag ik bij 't Is voor niks op de HM?(geen idee of ik dan al hersteld ben van de marathon nl.
)
[ Bericht 22% gewijzigd door SEMTEX op 01-08-2014 20:15:52 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed, duidelijkheid. RD, nog personeel nodig?
half September beginnen we met selecteren...
zie je jezelf al lekker zitten in zo'n karretje, radio aan en tuffen maar op en neer
Daarna kan je aan de rompspieren werken door een paar weken pioenen te snijen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
http://www.tilburgtenmile(...)mon-naar-tilburg.htm
Keurig, TTM lopen in de voorbereiding op een najaarsmarathon, dat doen meeer lopers
Oh, is 't Is Voor niks is ook open? Yay. Ik mis alles zonder mijn Outlook agenda(ik had in mijn agenda alle inschrijfdata staan
)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
iets teveel alstroemerias geplukt om dit leuk te kunnen vinden ;quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
half September beginnen we met selecteren...
zie je jezelf al lekker zitten in zo'n karretje, radio aan en tuffen maar op en neer
[ afbeelding ]
Daarna kan je aan de rompspieren werken door een paar weken pioenen te snijenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ondanks een vastzittende rug kon ik me niet langer inhouden....8 weken en 2 dagen voor de marathon heb ik mijn eerste hardloopstappen weer gezet
Tijdens het lopen geen last gehad van dingen die te relateren zijn aan de operatie zelf...eens kijken hoe het morgen voelt.
Het lopen zelf sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar dat hoefde ook niet. We gaan weer beginnen
Ik maak ook meteen van de gelegenheid gebruik om geen data meer te uploaden naar Endomondo. Garmin Connect is voor mij voldoendeF means you're fucked![]()
Jah, daar maak ik me ook niet druk omquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:19 schreef Levitas het volgende:
Goed om te horen YUR! Die conditie heb je zo weer terug
mooie berichten YUR!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi! Hopen dat het goed blijft gaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef YUR het volgende:
Het lopen zelf sloeg natuurlijk helemaal nergens op, maar dat hoefde ook niet. We gaan weer beginnen![]()
Fijn YUR!
Ik ga zo voor de eerste keer 5km aan 1 stuk proberen te lopen. Stiekem een streeftijd in mn hoofd, zou eigenlijk niet moeten.. mja aard van t beestje.![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:17 schreef YUR het volgende:
Ondanks een vastzittende rug kon ik me niet langer inhouden....8 weken en 2 dagen voor de marathon heb ik mijn eerste hardloopstappen weer gezetTwee dagen om te wennen, twee trainingscycli van drie weken, dan twee weken taperen. Ik zeg niet dat het niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ingeschreven voor de 15 km in Geldrop.
Aangezien het een Fok!-loopje wordt kan ik deze niet laten schieten
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]Twee dagen om te wennen, twee trainingscycli van drie weken, dan twee weken taperen. Ik zeg niet dat het niet kan.
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal! Ik loop 1, heel misschien 2 keer in de week momenteel, gaat wel weer beter gaan vanaf volgende week hoop ik want andere dienst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:50 schreef Devv het volgende:
Tenzij je een 80-urige werkweek hebt, kan tijdsgebrek toch eigenlijk geen excuus zijn. Dan is het gewoon een kwestie van prioriteiten stellen.
Geen idee of ik de TdF ga redden op mijn basis conditie, gelukkig maar ingeschreven voor de 13 km, die mag ook wandelend niet?
Maar nu maar even vlug van het werk naar huis fietsen, avondeten negeren en een rondje gaan lopen...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal!Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
*zucht* weer eens zonder stroom hier. Duurde nog lang eigenlijk, het (stort)regent al dagen onafgebroken, we wonen intussen in Bariloche aan zee met al die plassen lagunas in onze tuin. Lang leve laptops en gedeelde G3-verbinding van mobiel
hoezo flipsen.... er zijn genoeg mensen die heel blij met hun baan zijn en niet anders zouden willen maar nooit de veantwoordelijkheid van een eigen bedrijf zouden willen....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...
"beter een grote knecht dan een klein baasje"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
90 uur of langer per week voor een baas werken, dan doet 1) je baas het niet goed en 2) jij zelf ook niet. Dat is meer dan 2x een "normale" werkweek qua uren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoezo flipsen.... er zijn genoeg mensen die heel blij met hun baan zijn en niet anders zouden willen maar nooit de veantwoordelijkheid van een eigen bedrijf zouden willen....
"beter een grote knecht dan een klein baasje"Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Met 90+ uur werk je dus 7 dagen per week minimaal 12 uur per dag. Dan moet het werk wel héél erg superleuk zijn zou ik dat doen. En dan eigenlijk nog niet. Als iets échtécht af moet wil ik nog wel eens een week van 60 uur maken, maar meer ook niet.
En hardlopen, tsjah, morgen weer.![]()
Nogal kort door de bocht, als je een goeie betrouwbare werknemer bent die best die uren wil maken en je baas betaalt ook (tenminste) aardig daarvoor, wie doet er dan wat fout?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:18 schreef flipsen het volgende:
[..]
90 uur of langer per week voor een baas werken, dan doet 1) je baas het niet goed en 2) jij zelf ook niet. Dat is meer dan 2x een "normale" werkweek qua uren.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik maak ook 60-urige weken hoor. Komt door de reistijd. Tijd waarin ik ook niet kan lopen. Maar zelfs dan is het te combineren met een loopvereniging
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
O, reistijd tel ik niet mee. Maar inclusief reistijd is 60 uur (wat ik ongeveer het afgelopen halfjaar heb gedaan) voor mij net niet te combineren met 3x per week lopen. Vooral omdat ik ook omdat ik zit met boodschappen/koken/huishouden/enzo.![]()
Thank allDoen we!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed nieuws YUR! Zodra je klaar bent met Loch Ness gaan we weer een keer samen lopen!F means you're fucked![]()
maar je komt dus wel naar La Roche? Gezelligquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal! Ik loop 1, heel misschien 2 keer in de week momenteel, gaat wel weer beter gaan vanaf volgende week hoop ik want andere dienst.
Geen idee of ik de TdF ga redden op mijn basis conditie, gelukkig maar ingeschreven voor de 13 km, die mag ook wandelend niet?
Maar nu maar even vlug van het werk naar huis fietsen, avondeten negeren en een rondje gaan lopen...
Mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikkenmogen we nu ook de Zeddie ava terug
![]()
![]()
Misschienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Mooimogen we nu ook de Zeddie ava terug
Alle records van de Ekiden gesneuveld
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Mijn weektotaal tot nu toe is 49.040 meterZal ik morgen 960 meter gaan lopen of 10.960?
Wetend dat er zondag 20km op het schema staat ...
![]()
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Spijkenisse straks ongemerkt een Fok! meet.![]()
-6845quote:(even in de sfeer van de TT blijven)
Bij mij hangt het er ook een beetje van af hoe ver ik mijn km's kan uitbreiden de komende maanden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Hebben ze ook een HM dan? Want als je zat de denken aan Egmond als eerste HM, lijkt het me niet zo handig en/of haalbaar om in december een M te gaan lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er ook een beetje van af hoe ver ik mijn km's kan uitbreiden de komende maanden.![]()
![]()
5.960 een optie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn weektotaal tot nu toe is 49.040 meterZal ik morgen 960 meter gaan lopen of 10.960?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Je kunt ook morgen overslaan en zondag 20.96km lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Of morgen 1km knallen en zondag 19.96km lopen.![]()
Ja, ze hebben ook een HM.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hebben ze ook een HM dan? Want als je zat de denken aan Egmond als eerste HM, lijkt het me niet zo handig en/of haalbaar om in december een M te gaan lopenCorniel gaf hem als alternatief voor Egmond.
https://www.endomondo.com/workouts/user/15548482
Heerlijk 11km gelopen. De Nathan Quickdraw Plus meegenomen voor het eerst, hartstikke goed bevallen. Dacht op de helft van mijn loopje even te wisselen van hand maar toch besloten dat het prettiger rennen is aan de linkerarm. Nog anderhalve maand te gaan tot mijn eerste 'officiële wedstrijd' de bridge2bridge arnhem 6EM.
Ook fijn om te zien dat ik, na wat opstartproblemen met pijnlijke schenen, zo goed als pijnvrij loop en er echt vooruitgang in zit.
Deze maand nog maar even het aantal kilometers opschroeven en mijzelf forceren rustiger te lopen.
Even eenmomentje voor mijzelf.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Voor dichterbij kun je ook nog naar de HM in Schoorl kijken in februari. Die is wel meteen een stuk massaler dan Spijkenisse (voor kleding e.d. zou ik een pakezel meenemen), maar wel een sneller parcours dan Egmond, geen strand en waarschijnlijk mooier en beschutter dan Spijkenisse.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook een HM.Corniel gaf hem als alternatief voor Egmond.
Voor iemand die nooit in Schoorl komt zit ik het de afgelopen dagen wel erg te promoten
Als training kun je dan in december de 10EM bij de Snertloop in 't Veld lopen. Dan heb je 10EM polder en niks en dat is leuk. Maar misschien vind ik 'm ook alleen leuk omdat ik vorig jaar gewonnen had![]()
![]()
Ik kreeg even een hartaanval. Ga ik naar endomondo, zegt ie dat ik 1,5 minuut heb gelopen
Gelukkig bleek dat alles wel goed was gegaan, maar hij had nog wifi na die 1,5 minuut blijkbaar, en toen vast dat gestuurd. En na het loopje nog niet bijgewerkt
Nou goed. Ik had dus heel de week nog niet gelopen. Nogal wat fysieke inspanningen en kon het dus even niet opbrengen. Maar vandaag heel de dag niks gedaan dus tijd om verder te gaan waar ik gebleven was. Een intervalloopje. Piramideloopje vorige keer was wel leuk, dus die maar weer ingesteld, Ekidenshirt eens voor het eerst aangetrokken en op pad gegaan.
Eerste km ging wel soepel, maar voelde wel alsof ik em boven tempo liep. Het was dus een beetje triestig dat die in 7:54 ging. Ik dacht weemoedig terug aan de Ekiden en was nogmaals van mening dat er iets mis moest zijn in het tijdregistratiesysteem daar. 5 km onder de 35 min lopen kan ik immers niet. Sterker nog, had er sindsdien geen onder de 40 min. gelopen.
Mijn 1km pr stond al een poosje niet zo strak, dat wist ik. Niet echt zo dramatisch dat ik em al perongeluk een keer in training had verbeterd ofzo, maar toch. Aangezien er nooit een 'loop een FOK!king snelle 1km' in mijn schema staat besloot ik dat het wel grappig was om tussen km 2 en 3 die te gaan lopen. Dan kon ik tijdens de 4min. van de piramide wat langer uitrusten en daarna weer gewoon 3 min. harder. Nouja, ik was eigenlijk goed kapot dus die 3min. ging niet zo hard. Km3 kwam wel in een verbazingwekkende tijd binnen dankzij die snelle km, ik meende zelfs een pr. Dus ik besloot dat als km4 onder de 28 min. zat ik voor een nieuw 5km pr zou gaan. 6:35/km zou immers goed haalbaar moeten zijn. Ik ging FOK!king sloom in die 4de km maar het lot was mij niet gunstig gezind. Ik rende die in 28:00, dus moest nog even aanzetten. Aangezien ik geen idee heb hoe 6:35/km voelt ben ik maar gewoon als een idioot gaan rennen tot ik er was. Minuut van m'n pr af gerend.
6 bekertjes dus vandaag in een loopje dat begon met wat ongeloof over m'n pr'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Zwabber me nu kan vergeven dat ik deze week geen 3 keer heb gelopen.
Daarnaast vraag ik me af of iemand anders wel eens zo chaotisch wat prs heeft gelopen![]()
Mijn eerste 5km aan 1 stuk zit erop
6:15
6:20
6:26
6:29
5:52
Als kilometertijden, ik ben zeer tevreden, een stiekem ook een beetje trots
https://www.endomondo.com/workouts/383352697/10707661
[ Bericht 16% gewijzigd door RunnerAdd op 01-08-2014 22:41:05 (logje erbij) ]![]()
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. En nu al snelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef RunnerAdd het volgende:
6:15
6:20
6:26
6:29
5:52
Zekerquote:Ook een optie, maar zondag is een nieuwe week.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook morgen overslaan en zondag 20.96km lopen.![]()
Dankje! Jij ook feli met je PRsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. En nu al snel![]()
![]()
Ik heb een 60 uur werkweek maar op drukke weken zoals de afgelopen weken durft het inderdaad heel wat meer worden, welkom in het leven van een pediater in opleiding in Belgie... Mijn reistijd is gelukkig maar 10 min. Komende 6 maanden gaan normaal wat beter worden, iets minder administratie en vlugger naar huis, wel veel meer nachtwerk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
laatst gemerkt hoe gemakkelijk je die afstanden weer onder knie hebt en op routine loopt. Moet well goed komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikken![]()
YUR lekker bezig!Erg fijn dat je weer kan rondhobbelen! Die conditie ben je echt nog niet kwijt nee, dus dat zit er zo weer bij. Hopen dat het morgen ook nog goed voelt.
Silk en RunnerAdd ook allebei gefeliciteerd! Mooie loopjes allebei!Ik zie al een potentiële sub30 voor Silk, als je nu die snelle km's al op 5'40 loopt
.
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB. iRunFar had een contest gepost om een skort te winnen van Salomon, een 2 in 1 rokje. En ik had daarop gereageerd, dat mijn vriendin dat wel leuk zou vinden bij de MudMasters enzo. Maar ik ben dus een van de gelukkige winnaarsAls mijn vriendin hem toch niet leuk mocht vinden gaat 'ie op marktplaats waarschijnlijk, of iemand hier wilt hem graag overnemen dan, maar dat zien we dan wel weer. Wel leuk dingetje in ieder geval!
Als ik nu aan grootheidswaanzin zou leiden zou ik denken dat dat mijn schuld is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender.
Gisteren een 5 km blok op M-wesdtrijdtempo gelopen. De bedoeling was het hele rondje van (bijna) 10 km, maar de warmte en mijn huidige conditie lieten dat (helaas) nog niet toe. De laatste km was gelukkig wel weer op het beoogde tempo.
Als ik wat meer discipline weet op te hoesten morgenochtend dan de rest van de week plak ik er nog een loopje aan vast. (Hmm, wat denk ik zelf?!)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR lekker bezig!Erg fijn dat je weer kan rondhobbelen! Die conditie ben je echt nog niet kwijt nee, dus dat zit er zo weer bij. Hopen dat het morgen ook nog goed voelt.
Silk en RunnerAdd ook allebei gefeliciteerd! Mooie loopjes allebei!Ik zie al een potentiële sub30 voor Silk, als je nu die snelle km's al op 5'40 loopt
.
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB. iRunFar had een contest gepost om een skort te winnen van Salomon, een 2 in 1 rokje. En ik had daarop gereageerd, dat mijn vriendin dat wel leuk zou vinden bij de MudMasters enzo. Maar ik ben dus een van de gelukkige winnaarsAls mijn vriendin hem toch niet leuk mocht vinden gaat 'ie op marktplaats waarschijnlijk, of iemand hier wilt hem graag overnemen dan, maar dat zien we dan wel weer. Wel leuk dingetje in ieder geval!
Ja, het moet sneller kunnen. Want een 7:45 erin slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar dat is weer voor later. Voorlopig ren ik ze weer een maandje boven de 40 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi mazzeltje, zo'n rokje! Blijf het alleen een apart gezicht vinden tijdens het rennen, en tijdens een Mudrace is dat nog wat erger denk ik
Vanmiddag weer naar huis gelopen. Viel behoorlijk tegen. Het was me wat te warm om harder te lopen en ik kreeg alsnog vrij vlot last van m'n buik.
Heb wel mooi de drinkgordel van de LIDL kunnen testen. Da's toch ¤7,50 goed besteed
Hoewel warme Isostar waarschijnlijk nooit mijn favoriete drankje zal worden.
https://www.endomondo.com/workouts/383376435/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Een hele mooie mijlpaal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef RunnerAdd het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/383352697/10707661
Het geluk is met ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 02-08-2014 07:59:50 ]![]()
issue fijn in gebruik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:18 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag weer naar huis gelopen. Viel behoorlijk tegen. Het was me wat te warm om harder te lopen en ik kreeg alsnog vrij vlot last van m'n buik.
Heb wel mooi de drinkgordel van de LIDL kunnen testen. Da's toch ¤7,50 goed besteed
Hoewel warme Isostar waarschijnlijk nooit mijn favoriete drankje zal worden.
https://www.endomondo.com/workouts/383376435/14083692Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Pff. Het is nu al benauwd. 5km nuchter gelopen. De bedoeling was 8-10km maar ging heel oncomfortabel.
Sowieso loopt het niet ideaal wanneer je weet dat je snel terug moet zijn voor een andere afspraak.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Eens. Als het allemaal vlug vlug moet dan loop je niet lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff. Het is nu al benauwd. 5km nuchter gelopen. De bedoeling was 8-10km maar ging heel oncomfortabel.
Sowieso loopt het niet ideaal wanneer je weet dat je snel terug moet zijn voor een andere afspraak.
Ben samen met mijn vrouw 4 km wezen lopen en ik vond het nog niet benauwd.![]()
[code]12 oktober 2014 - Bergse Plas Loop (Rotterdam) • Te-brengla - 10km [/code ]
Ik weet niet precies hoe dat gaat met de code's...![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:41 schreef te-brengla het volgende:
<knip>
Ik weet niet precies hoe dat gaat met de code's...
1
2[b]12 oktober 2014 - Bergse Plas Loop (Rotterdam)[/b]
[*] te-brengla - 10 km
Wel heerlijk om zo de dag te beginnen he! Helemaal fit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eens. Als het allemaal vlug vlug moet dan loop je niet lekker ontspannen.
Ben samen met mijn vrouw 4 km wezen lopen en ik vond het nog niet benauwd.
Lekker stuk watermeloen gegeten.
Dus mag vanmiddag weer aan het bier.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, ik vond hem prima. Maar ik heb geen referentiekader dus misschien zijn die andere duurder dingen wel veel fijner.quote:
Kon hem strak genoeg aantrekken dat-ie niet ging stuiteren en er zitten 2 handige zakjes op.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
.
Gefeliciteerd! Staat je vast leuk, zo'n rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goedemorgen allemaal! Leuk rokje Jero, dat zou mijn vriendin wel staan
Ik ga vandaag trouwens verstandig doen. Mijn linkerenkel is wat stijfjes, dus aan het weektotaal gaat niets meer veranderen. Het wordt vandaag "upper body day". De kinderen willen vissen en papa gaat ze daarom vanmiddag rondroeien over een meer. Morgen lekker LDL en dan hopelijk na het weekend nog 2 of 3 loopjes.![]()
Mossel, wat was jij er vroeg bij? Rond 7:00 al langs de Mc Donalds?!
[ Bericht 2% gewijzigd door Levitas op 02-08-2014 09:41:17 ]![]()
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:31 schreef Levitas het volgende:
Mossel, wat was jij er vroeg bij? Rond 19:00 al langs de Mc Donalds?!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Lekker man. Mooi voor de warmte erop uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.![]()
Zag je om 7:00 (niet 1900) lopen idd![]()
Vind jij dat niet wat vroeg voor een hamburger?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lekker man. Mooi voor de warmte erop uit![]()
Zag je om 7:00 (niet 1900) lopen iddZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wij snappen elkaar!!! Het bier smaakt me veel te goed hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wel heerlijk om zo de dag te beginnen he! Helemaal fit!
Lekker stuk watermeloen gegeten.
Dus mag vanmiddag weer aan het bier.
Al heb ik wel altijd moeite met de eerste km. Dan merk ik echt dat mijn lijf niet helemaal wakker is.![]()
Zo, dat was warm. 7km gehobbeld, want m'n kuiten voelden een beetje stram en ik moet nog 2 dagen staan.
Handheldding is wel goedgekeurd, maar veel te duur voor wat het is.![]()
Een mooie afstand op de vroege morgen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.![]()
![]()
Ik heb m gister voor het eerst gebruikt en ik vind m fijn! Voelde niet dat ik m omhad; schudde niet, verschoof niet... Wmb een blijvertjequote:(al ga ik thuis nog wel even extra klittenband eraan maken voor de uiteinden van de banden voor (psychische) extra zekerheid
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Back on track!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
Wow MosselGrote stap ineens! Geen pijntjes? Mooi tempootje voor een 23 km.
Heel leuk avondje/nacht gehad met loopgroep![]()
![]()
![]()
Net als 's ochtends het eerste biertje altijd met een beetje moeite gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar!!! Het bier smaakt me veel te goed hier
Al heb ik wel altijd moeite met de eerste km. Dan merk ik echt dat mijn lijf niet helemaal wakker is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wederom... Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Net als 's ochtends het eerste biertje altijd met een beetje moeite gaat.![]()
![]()
Neu, niet echt. Klein beetje last in de eerste paar kilometer. Daarna ging het wel weer. Nu een heel klein beetje gevoel op die plek, maar niks verontrustends. Morgen de reactie maar weer afwachten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
Wow MosselGrote stap ineens! Geen pijntjes? Mooi tempootje voor een 23 km.
Heel leuk avondje/nacht gehad met loopgroep![]()
Maar ik durf zachtjes te hopen dat ik nu echt in marathontraining zit.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ah dat wou ik net vragen. Maar je ziet de marathon nog steeds doorgaan dus als het zo gaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Klein beetje last in de eerste paar kilometer. Daarna ging het wel weer. Nu een heel klein beetje gevoel op die plek, maar niks verontrustends. Morgen de reactie maar weer afwachten.
Maar ik durf zachtjes te hopen dat ik nu echt in marathontraining zit.
![]()
Mossel!
Gewoon meteen maar even een afstandsrecord! Wel goed uitkijken dat het niet meteen teveel is wat je doet ja, al snap ik dat je dit wel even nodig had in verband met de Kustmarathon![]()
![]()
Ja, ik heb mijn schema ietsje aangepast en ik kan het gewoon halen. Nu twee cycli van 3 weken met opbouw en een rustweek ertussen. Daarna nog twee rustige weekjes en dan is de marathon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah dat wou ik net vragen. Maar je ziet de marathon nog steeds doorgaan dus als het zo gaat?
Natuurlijk, liever bereid je je drie maanden voor, maar ik denk dat het moet kunnen.
In een week of twee is mijn conditie vast ook weer als voor mijn blessure. Daarna wordt ik alleen nog maar sterker.
Ow. Ik ben vandaag mijn duurloopje begonnen met 10 walking lunges. Dat ga ik vaker doen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is altijd een risico natuurlijk. Op zich kan het met de blessure die ik had niet echt kwaad om meteen weer veel kilometers te maken zodra het goed voelt. Dat scheelt. En zolang ik blijf doorgaan met enkeloefeningen voor de stabiliteit in mijn enkels, zouden mijn enkels de kilometers beter moeten kunnen verteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Mossel!
Gewoon meteen maar even een afstandsrecord! Wel goed uitkijken dat het niet meteen teveel is wat je doet ja, al snap ik dat je dit wel even nodig had in verband met de KustmarathonZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zo dat is een flinke afstand op de vroege morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.![]()
![]()
Huh? Zie ik op FB nou een prijsvraag voorbij komen zonder winnaars van Fok!? Dat kan toch niet!F means you're fucked![]()
Wat goed!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
Ik heb ook weer een lekkere 10.5 achter de rug! Ging heerlijk dus morgen gewoon naar de oefenloop, wel een langzamer groepje dan ik oorspronkelijk bedacht had waarschijnlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Toch blijf ik het apart vinden als ik naar M schema's kijk. Vaak staan er maar een paar 30(+) loopjes in.
En in het schema van Mossel zie ik (met de 30 erbij) maar 2 loopjes.
Het zal wel werken, want een hoop mensen doen dat zo en lopen hem ook uit.
Maar zou de laatste 7 km niet gemakkelijker gaan als je vaker een +30 loopje in je training zou zetten???![]()
In mijn schema stonden twee trainingen van 30 en één van 35. Ik heb er in overleg met de trainer één van 30 geschrapt zodat ik nog op tijd ben. Tuurlijk is het idealer als je vaker 30+ kan lopen. Maar vaak breek je ook veel af met die enorm lange trainingen. Die kan je niet te vaak doen, omdat die gewoon heel veel kosten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:40 schreef streamnl het volgende:
Toch blijf ik het apart vinden als ik naar M schema's kijk. Vaak staan er maar een paar 30(+) loopjes in.
En in het schema van Mossel zie ik (met de 30 erbij) maar 2 loopjes.
Het zal wel werken, want een hoop mensen doen dat zo en lopen hem ook uit.
Maar zou de laatste 7 km niet gemakkelijker gaan als je vaker een +30 loopje in je training zou zetten???Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken
Wat een luie donder, laat hem lekker lopen. Kan jij fietsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sleep je hem volgende week eigenlijk ook mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen.![]()
![]()
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:44 schreef mosselmossel het volgende:
In mijn schema stonden twee trainingen van 30 en één van 35. Ik heb er in overleg met de trainer één van 30 geschrapt zodat ik nog op tijd ben. Tuurlijk is het idealer als je vaker 30+ kan lopen. Maar vaak breek je ook veel af met die enorm lange trainingen. Die kan je niet te vaak doen, omdat die gewoon heel veel kosten.
Maar nogmaals... Het werkt want bijna iedereen loopt hem ook uit.![]()
Ik denk t niet. Hij zit dan bij zijn ouders volgens mij. En zelf kan ie nog niet lopen dus dan is het ook niet zo aantrekkelijk om mee te gaan. Lijkt me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sleep je hem volgende week eigenlijk ook mee?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Heheheheequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een luie donder, laat hem lekker lopen. Kan jij fietsen.
Ik loop liever
ik ga sowieso gewoon meer 30+ lopen, omdat het kan, ik er plezier in heb en ik er niet slechter van wordt lijkt me. Dan kan ik vanzelf een keer de 42 ook lopen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hm, lopen ging niet lekker vanochtend. Wilde eigenlijk 7,5 km in D1 doen, kreeg mijn hartslag maar niet omlaag, dan maar D2, na 6,5 km gestopt vanwege een pijntje in de knie. Lichaam staat nog teveel in vakantiemodus ben ik bang....
Uiteindelijk rondje rustig uitgewandeld / gejogd, toen ging het wel weer, maar fijn is anders![]()
Wat in je voordeel werkt, is dat je je lange loopjes meestal wat langzamer doet dan je echte marathon. Dus de duur die je in training over 25km doet, dan heb je tijdens de M misschien al 28km afgewerkt. Idealiter doe je natuurlijk meer langere loopjes, maar als het je eerste marathon is, is de belastbaarheid ook nog niet zo groot natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.
Maar nogmaals... Het werkt want bijna iedereen loopt hem ook uit.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je kan ook beter gewoon eerst een 50k doen voordat je de marathon loopt, dan weet je in ieder geval dat je de afstand ook wel aan kuntquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.
Maar nogmaals... Het werkt want bijna iedereen loopt hem ook uit..
![]()
handig! Ik ben vandaag kijk watwrmeiesje geweest bij de groep.je moet toch wat he. Stukje gefietst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken
En als ik t niet te lang doe gaat t goed met mn nek
Today is life -
Dale Carnegie![]()
wat zijn datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn schema ietsje aangepast en ik kan het gewoon halen. Nu twee cycli van 3 weken met opbouw en een rustweek ertussen. Daarna nog twee rustige weekjes en dan is de marathon.
Natuurlijk, liever bereid je je drie maanden voor, maar ik denk dat het moet kunnen.
In een week of twee is mijn conditie vast ook weer als voor mijn blessure. Daarna wordt ik alleen nog maar sterker.
Ow. Ik ben vandaag mijn duurloopje begonnen met 10 walking lunges. Dat ga ik vaker doen.walking lunges?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
welke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef YUR het volgende:
Huh? Zie ik op FB nou een prijsvraag voorbij komen zonder winnaars van Fok!? Dat kan toch niet!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Last van m'n achillespees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mocht ik dat ooit gaan doen, dan ben ik toch wel heel blij dat ik in een bos loop waar je weinig mensen tegenkomtquote:
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mocht ik dat ooit gaan doen, dan ben ik toch wel heel blij dat ik in een bos loop waar je weinig mensen tegenkomtJe maakt een paar uitvalspassen, het is niet alsof je naakt de hoempapa danst..
Enkel als je zwabberhark heet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stel je niet aanJe maakt een paar uitvalspassen, het is niet alsof je naakt de hoempapa danst..
gewoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ehhh...van Runnersworld Nederland...hoezo?
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wederom vooraf geen zin, maar achteraf toch blij met fartlek. Was pittig, maar door de variatie een hele leuke training
Complimentje van de trainer helpt ook wel
Inmiddels geen last meer van m'n onderbenen, dus ik ga langzaamaan eens nadenken wanneer m'n volgende lange duurloop (18km) plaatsvindt.
Yessss superlekker getraind. Ik ben 1 groep lager gaan trainen. Van 10,5 naar 10km en heb veel fijner gelopen, zelfs met deze warmte. Kon goede gesprekken voeren (bij mijn andere groep had ik daar geen energie meer voor) en genoot van de dingen om me heen (heb voor de training volgens mij nog een Hercules zien opstijgen van Eindhoven airport). Van afbreken naar opbouwen nu dus![]()
We waren trouwens 2 keer verkeerd gelopen waardoor we ipv 25, 27,1km hebben gelopen
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lijkt me ook wel een iets geschikter duurtempo voor lange lopen, al vind ik het nog hardquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Yessss superlekker getraind. Ik ben 1 groep lager gaan trainen. Van 10,5 naar 10km en heb veel fijner gelopen, zelfs met deze warmte. Kon goede gesprekken voeren (bij mijn andere groep had ik daar geen energie meer voor) en genoot van de dingen om me heen (heb voor de training volgens mij nog een Hercules zien opstijgen van Eindhoven airport). Van afbreken naar opbouwen nu dus![]()
We waren trouwens 2 keer verkeerd gelopen waardoor we ipv 25, 27,1km hebben gelopen
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.![]()
Lekker bezig met de lange loopjes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:22 schreef Yuki het volgende:
Wederom vooraf geen zin, maar achteraf toch blij met fartlek. Was pittig, maar door de variatie een hele leuke training
Complimentje van de trainer helpt ook wel
Inmiddels geen last meer van m'n onderbenen, dus ik ga langzaamaan eens nadenken wanneer m'n volgende lange duurloop (18km) plaatsvindt.![]()
fartlek
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love itquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.F means you're fucked![]()
Net met de groep weggeweest, ter voorbereiding op de Tilburg Ten Miles (ik zie dat ik nog steeds niet in de OP sta bij het TTM rijtjeEven kijken hoe ik zo'n sjieke code maak om het er in te laten plaatsen of voldoet het dikgedrukt roeptoeteren van Cee - Tilburg Ten Miles - 10 EM al?).
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.![]()
![]()
De 10 loopt nog niet eens superlangzaam, maar wel ideaal voor mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love it
Ik lees nu trouwens Scott Jurek's 'Eat & run'. Ontzettend interessant al. En ik wist voor ik dit boek las niet wat een Tarahumara isNu wel
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef Cee het volgende:
Net met de groep weggeweest, ter voorbereiding op de Tilburg Ten Miles (ik zie dat ik nog steeds niet in de OP sta bij het TTM rijtjeEven kijken hoe ik zo'n sjieke code maak om het er in te laten plaatsen of voldoet het dikgedrukt roeptoeteren van Cee - Tilburg Ten Miles - 10 EM al?).
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).ff aan La Tramposa vragen, dat loopje staat er al in, dus er hoeft geen code bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Blij met wat er op het programma staat morgen. De marathongroep loopt 3 verschillende maar aansluitende rondjes die telkens bij eenzelfde punt kruisen: 13, 10 en 7 km. Ik denk erover om bij de 10 te gaan aanhaken en dus 17te gaan lopen. Liep 3 wkn geleden een keer 15, dus geen idee of het gaat... Zoja, dan heb ik die ook maar meteen gehad
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPC![]()
![]()
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).Je staat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.
Jij kan datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Blij met wat er op het programma staat morgen. De marathongroep loopt 3 verschillende maar aansluitende rondjes die telkens bij eenzelfde punt kruisen: 13, 10 en 7 km. Ik denk erover om bij de 10 te gaan aanhaken en dus 17te gaan lopen. Liep 3 wkn geleden een keer 15, dus geen idee of het gaat... Zoja, dan heb ik die ook maar meteen gehad
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPC
Aan je loopje van 13km te zien heb je ook geen enkele reden om niet te knallenquote:
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).Een poos terug gingen we naar een feest. We hadden een km of 5 gefietst met 30 graden en toen stond er ook zo'n promotiestand van de ice-tea. Man man man wat een genot was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.
Dat lukt heul wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPCJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.![]()
![]()
![]()
Gezellig.
Ik weet vrij zeker dat wij dan in dezelfde groep trainen.
Wil je dan nog steeds switchen??![]()
![]()
Ik switch sowieso pas als ik een rijbewijs en auto hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gezellig.
Ik weet vrij zeker dat wij dan in dezelfde groep trainen.
Wil je dan nog steeds switchen??En ik vrees dat lessen pas na de marathon gaat beginnen. Heb zo'n achterlijk druk schema nu. Maar NATUURLIJK VIND IK JOU GEZELLIG
Pff bah samen met Stream lopen..
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik switch sowieso pas als ik een rijbewijs en auto hebEn ik vrees dat lessen pas na de marathon gaat beginnen. Heb zo'n achterlijk druk schema nu. Maar NATUURLIJK VIND IK JOU GEZELLIG
![]()
![]()
Ik zal geduldig wachten
Ik begrijp je volkomen. Ik word ook wel eens gek van mijzelf.quote:quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat wil je wel, geef maar toe... en nu snel inschrijven voor de TdF!Ha vriendje!!
Zin in morgen?? Ik ben benieuwd en heb er zin in!!![]()
Nee helaas, geen tdf voor mij. Die dag heb ik wenkbrauwpijn zie ik in mijn agenda.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stiekem wel jaquote:Als je 3 weken geleden 15 liep, kan je morgen heus 17quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPC
En voorbereiding is voorbereiding, met of zonder structuur
Volgens mij komt dat wel goed
Zo... weer thuis en dus meteen mijn runs van de afgelopen week geupload en meteen ook maar even een rondje smashrun gedaan om zoveel mogelijk mensen van hier te volgen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat was nachtdienstje 1. En de ochtendslaap ging niet heel diep, maar goed genoeg voor nu. Vanavond weer terug, dan met airco aan.Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef SiIk het volgende:
Ik hoop dat Zwabber me nu kan vergeven dat ik deze week geen 3 keer heb gelopen.Toch wel minimaal een liter of 3 in loden flessen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Waarom eigenlijk 's ochtends en niet 's avonds? Nu warmt het op tijdens je loopje en dat is minder prettig dan wanneer het afkoelt tijdens je loopje en de zon steeds lager komt te staan. Nu ga jij zeggen dat je geen last van de warmte hebt en dat is okee.Als ik dat doe val ik 10x op mijn bakkes en ik weet niet of dat mijn duurloopje helpt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ow. Ik ben vandaag mijn duurloopje begonnen met 10 walking lunges. Dat ga ik vaker doen.
Maar: 23 km in da pocket! Ik zeg: lekkâh.Ja, maar dan moet je dus niet in je eentje lopen. Ik moet toegeven dat het prettig is om zuurstof over te hebben om het hoogste woord onderweg te kunnen voeren, maar dat staat zo stom als je allenig loopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:01 schreef YUR het volgende:
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love it![]()
Maar... Ik ben ook student en ik stel je alleen maar teleur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat was nachtdienstje 1. En de ochtendslaap ging niet heel diep, maar goed genoeg voor nu. Vanavond weer terug, dan met airco aan.
[..]
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.
[..]
Toch wel minimaal een liter of 3 in loden flessen?
Waarom eigenlijk 's ochtends en niet 's avonds? Nu warmt het op tijdens je loopje en dat is minder prettig dan wanneer het afkoelt tijdens je loopje en de zon steeds lager komt te staan. Nu ga jij zeggen dat je geen last van de warmte hebt en dat is okee.
[..]
Als ik dat doe val ik 10x op mijn bakkes en ik weet niet of dat mijn duurloopje helpt.
Maar: 23 km in da pocket! Ik zeg: lekkâh.
[..]
Ja, maar dan moet je dus niet in je eentje lopen. Ik moet toegeven dat het prettig is om zuurstof over te hebben om het hoogste woord onderweg te kunnen voeren, maar dat staat zo stom als je allenig loopt.![]()
Op de halve kun jij je nog flink verbeteren, maar verder ben je veel sneller dan ik. Dus... Bovendien ben je binnenkort student af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef hatsaflats het volgende:Maar... Ik ben ook student en ik stel je alleen maar teleur.
![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee helaas, geen tdf voor mij. Die dag heb ik wenkbrauwpijn zie ik in mijn agenda.
SEMTEX, wat ik mijzelf laatst in een filosofische bui afvroeg. Die kettlebelloefeningen van jou, doe je die gewoon thuis en is de kettlebell ooit dwars door ruiten, tv's of mingvazen gevlogen? Met die zweetweer lijkt het me lastig om zo'n ding niet per ongeluk te laten glippen tijdens het zwaaien ermee.![]()
Wut, kettlebell? Je haalt me door de war met iemand andersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:
SEMTEX, wat ik mijzelf laatst in een filosofische bui afvroeg. Die kettlebelloefeningen van jou, doe je die gewoon thuis en is de kettlebell ooit dwars door ruiten, tv's of mingvazen gevlogen? Met die zweetweer lijkt het me lastig om zo'n ding niet per ongeluk te laten glippen tijdens het zwaaien ermee.
Misschien LT dan? Ik haal sowieso vaak mensen door elkaar hier, mijn fout.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wut, kettlebell? Je haalt me door de war met iemand anders![]()
Ja lach maar.. je hebt zeker nog nooit wenkbrauwpijn gehad of wel?quote:
Jero doet toch stepups met kettelbell?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien LT dan? Ik haal sowieso vaak mensen door elkaar hier, mijn fout.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja lach maar.. je hebt zeker nog nooit wenkbrauwpijn gehad of wel?![]()
Enniewee: terug van mijn loopje.
Het goede nieuws: navigeren met de garmin ging boven verwachting en we hadden genoeg eten en drinken mee. Drinken net aan trouwens.
Verder: godverdomme wat warm (excusez le mot), en ik had nogal een zware route gemaakt (bospaadjes, mul zand, pal in de zon) dus na 15 km ben ik een enorme pauze gaan houden. Denk dat ik wel een kwartier heb gezeten. Zat er helemaal doorheen, begon misselijk te worden, bloedheet. Meehhhh. Daarna wel verder gelopen en totaal aan 18,5 km gekomen.
Veel te zware route+tijdstip voor een duurloop dus.
En nu ben ik een beetje gefrustreerd dat mijn rondje mislukt is
Wel hulde voor pijll. Die is, op de bospaadjes na, met me meegefietst, heeft water aangegeven, banaan aangegeven en mijn geklaag aangehoord dat ik erdoorheen zat en dat ik boos was dat ik het niet haalde. En hij heeft heel vaak gezegd dat ik het goed heb gedaan en dat ie trots op me is.
Ik denk dat ik over een tijdje ook wel trots ben op mij. Nu nog even vooral gefrustreerd
Oja, als ik de pauze niet mee tel heb ik 2 uur en 8 minuten gelopen. Dat is ongeveer de meest optimistische tijd voor de hm. Al ga ik dan natuurlijk niet halverwege een kwartier zitten chillen
Binnenkort nog een keer zoiets maar dan op asfalt en, zoals zwabber aangeeft, lekker in de avond.
Zometeen een heeeeeele grote BIER. Man, wat heb ik daar zin in!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jij gaat egwel gewoon vlammen 7 september hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef Quoi het volgende:
Wie dat ding ook gebruikt, ik vind de vraag leuk![]()
Yur en Mossel, lekker bezig!
Gisteren een bbq gehad met de loopgroep. Erg gezellig en het nodige naar binnen gewerkt aan eten en alcohol.
De training vanmorgen ging wel zwaarder dan normaal, helemaal omdat het ook al aardig warm was.![]()
Yeahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij gaat egwel gewoon vlammen 7 september hoor![]()
Volgende LDL beter voor jou, het is idd scheitheet. En de kms en time on feet kun je wel alvast noteren na vandaag![]()
![]()
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeah![]()
Volgende LDL beter voor jou, het is idd scheitheet. En de kms en time on feet kun je wel alvast noteren na vandaag
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaakt
En ik lees liever dat mensen 15 min hebben gerust (omdat ze het te warm hadden) dan dat ik lees: "maar ik ben toch doorgelopen....".
![]()
Tnxquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ik lees liever dat mensen 15 min hebben gerust (omdat ze het te warm hadden) dan dat ik lees: "maar ik ben toch doorgelopen....".
Ik ben zelf ook blij dat die rem er op zit bij mij. Na 14km dacht ik nog: die laatste 4km doe ik er nog wel bij maar een paar minuten later dacht ik: nehhhhh this is no fun.
En toen ik eenmaal zat dacht ik: volgens mij was ik out gegaan als ik had doorgelopen.
Dus ben daar wel soort van trots op.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dank je wel voor de tips. Ik was gisteravond al aan het zoeken geweest maar de hardloop kalender voor 2015 deed niet wat ik wilde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor dichterbij kun je ook nog naar de HM in Schoorl kijken in februari. Die is wel meteen een stuk massaler dan Spijkenisse (voor kleding e.d. zou ik een pakezel meenemen), maar wel een sneller parcours dan Egmond, geen strand en waarschijnlijk mooier en beschutter dan Spijkenisse.
Voor iemand die nooit in Schoorl komt zit ik het de afgelopen dagen wel erg te promoten
Als training kun je dan in december de 10EM bij de Snertloop in 't Veld lopen. Dan heb je 10EM polder en niks en dat is leuk. Maar misschien vind ik 'm ook alleen leuk omdat ik vorig jaar gewonnen had
Ik ben ook even gestop hoor! Ik moest pissen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik een rijbewijs heb, wil ik de kustamarathon in Zeeland wel eens doen
Want, je wilt hem met de oto afleggen? Dat mag toch niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:56 schreef SEMTEX het volgende:
Als ik een rijbewijs heb, wil ik de kustamarathon in Zeeland wel eens doenZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Want, je wilt hem met de oto afleggen? Dat mag toch niet?
Beep beep mthrfckrs!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
![]()
Mad Max run. En niks: gewoon een brainfart
Respect voor de mensen die vandaag weer een flinke afstand hebben gelopen en daar zelfs vroeg voor zijn opgestaan. Ik wilde vandaag toch wel gaan lopen, maar heb toch maar geen interval gedaan ivm de warmte. Was wel flink warm, maar toch nog redelijk tempo aan kunnen houden.![]()
Wat kms zegt ze! Ik ben fier op u van Evy is hier een heel erg understatement.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaakt
Heel netjes gedaan dame
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Wat kms zegt ze! Ik ben fier op u van Evy is hier een heel erg understatement.
Heel netjes gedaan dame
Dank je wel
En ik ben terug van fietsen. Was een lekker ontspannen ritje door de duinen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wel
Enniewee: terug van mijn loopje.
Omdat Murm haar gpx-je niet kan uploaden, zal ik de mijne maar posten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafiekje is niet zo heel regelmatig, wegens water pakken, water in de tas terugstoppen, banaan pakken, foto's maken, enzovoorts. Maar ik heb het met plezier gedaan.Ik ben trots op d'r, want ze heeft het heel goed gedaan!quote:En hij heeft heel vaak gezegd dat ik het goed heb gedaan en dat ie trots op me is.
Misschien ga ik vanavond of morgen ook een rondje proberen. Maar dat zal geen 18 km worden.![]()
Ghehe... grappig dat ik zoveel hier zie dat het zo warm is... Ik vind het eigenlijk ineens wel een aangenaam temperatuurtje
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ah vandaag was er dus een color-run in Zwolle, ik kom allemaal gekleurde mensen tegen op het station.![]()
Vanwaar deze lage dunk van studenten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik was er ooit zelf eenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanwaar deze lage dunk van studenten?![]()
![]()
Fair enoughquote:
ik ga natuurlijk naar de Mac voor koffie!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Vind jij dat niet wat vroeg voor een hamburger?
Nah, was onderweg naar m'n werk![]()
![]()
Yay, net een hele doos Gu gels besteld (doos van 24 stuks voor 29,90. Dat is goedkoop als ze elders 1,80 of 1,50 per stuk zijn.) Merk dat ik hongerklopjes heb tijdens de loopjes.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Héél stom datquote:![]()
Hier vanmorgen met om 07:30 uur met tegenzin de deur uitgegaan om 9,5km af te leggen. Ondanks dat ik vroeg was, vond ik het na 1km al zwaar en warmM'n Garmin begon ook nog eens te schreeuwen dat ik sneller ging dan de pace die ik eigenlijk opgegeven had. Fuck it, ik ga lekker harder, des te eerder is het voorbij
![]()
Ondanks de doorkomende zon, het gebrek aan wind en de constante drang om te stoppen, ben ik toch doorgeploeterd. Richting en rondom het Gelredome was er lekker veel schaduw. Maar op de weg die daarna kwam, was er heel veel zon. Toch ben ik doorgegaan tot 8km, daar ben ik even gestopt in de schaduw om af te koelen. Jammer, maar liever dat dan mezelf over de kop lopen met dit weer. En ik had ook geen drinken bij me, dus so be it. Daarna nog even de laatste 1,5km afgewerkt, en toen zat het er weer op. Pfoe, warm! Respect voor iedereen die later is gegaan!
http://connect.garmin.com/modern/activity/554946399[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Sow .. ik zie dat het bij jou 64 graden isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Héél stom dat![]()
Hier vanmorgen met om 07:30 uur met tegenzin de deur uitgegaan om 9,5km af te leggen. Ondanks dat ik vroeg was, vond ik het na 1km al zwaar en warmM'n Garmin begon ook nog eens te schreeuwen dat ik sneller ging dan de pace die ik eigenlijk opgegeven had. Fuck it, ik ga lekker harder, des te eerder is het voorbij
![]()
Ondanks de doorkomende zon, het gebrek aan wind en de constante drang om te stoppen, ben ik toch doorgeploeterd. Richting en rondom het Gelredome was er lekker veel schaduw. Maar op de weg die daarna kwam, was er heel veel zon. Toch ben ik doorgegaan tot 8km, daar ben ik even gestopt in de schaduw om af te koelen. Jammer, maar liever dat dan mezelf over de kop lopen met dit weer. En ik had ook geen drinken bij me, dus so be it. Daarna nog even de laatste 1,5km afgewerkt, en toen zat het er weer op. Pfoe, warm! Respect voor iedereen die later is gegaan!
http://connect.garmin.com/modern/activity/554946399![]()
Lolwut? Hoewel het zo voelde, ga ik er toch een beetje vanuit dat je Fahrenheit zienquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:18 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Sow .. ik zie dat het bij jou 64 graden is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie wel gewoon celsius en kilometers, maar ik hoor wel vaker van mensen die zelf geen Garmin hebben, dat die dat dan in miles en zo zien… Geen idee hoe dat percies kan. Eerder kon je altijd "show in metric" aangeven, maar dat kan ik in de nieuwe Garmin Connect ook niet meer vindenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:22 schreef Fa-tum het volgende:
ik denk dat het je instellingen zijn, er staat ook miles ipv km
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dinsdag Woensdag zal ik je morele steun gevenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:14 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
En morgen Jero morele steun geven...
En dan nog een dag zoeken om met Swets te lopen![]()
![]()
Woensdagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:28 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dinsdag zal ik je morele steun geven
En morgen Jero morele steun geven...
En dan nog een dag zoeken om met Swets te lopenniet dinsdag
Klopt. Ik heb vlug mijn agenda gecontroleerd maar daar staat het goed.quote:
Heerlijk vakantie en niet weten welke dag het is![]()
![]()
Zo hoort dat, op vakantiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:30 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb vlug mijn agenda gecontroleerd maar daar staat het goed.
Heerlijk vakantie en niet weten welke dag het is
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: