quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR lekker bezig!Erg fijn dat je weer kan rondhobbelen! Die conditie ben je echt nog niet kwijt nee, dus dat zit er zo weer bij. Hopen dat het morgen ook nog goed voelt.
Silk en RunnerAdd ook allebei gefeliciteerd! Mooie loopjes allebei!Ik zie al een potentiële sub30 voor Silk, als je nu die snelle km's al op 5'40 loopt
.
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB. iRunFar had een contest gepost om een skort te winnen van Salomon, een 2 in 1 rokje. En ik had daarop gereageerd, dat mijn vriendin dat wel leuk zou vinden bij de MudMasters enzo. Maar ik ben dus een van de gelukkige winnaarsAls mijn vriendin hem toch niet leuk mocht vinden gaat 'ie op marktplaats waarschijnlijk, of iemand hier wilt hem graag overnemen dan, maar dat zien we dan wel weer. Wel leuk dingetje in ieder geval!
Ja, het moet sneller kunnen. Want een 7:45 erin slaat natuurlijk helemaal nergens op. Maar dat is weer voor later. Voorlopig ren ik ze weer een maandje boven de 40 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi mazzeltje, zo'n rokje! Blijf het alleen een apart gezicht vinden tijdens het rennen, en tijdens een Mudrace is dat nog wat erger denk ik
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Een hele mooie mijlpaal!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef RunnerAdd het volgende:
Mijn eerste 5km aan 1 stuk zit erop
Als kilometertijden, ik ben zeer tevreden, een stiekem ook een beetje trots
https://www.endomondo.com/workouts/383352697/10707661
Het geluk is met ....quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 02-08-2014 07:59:50 ]
issue fijn in gebruik?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:18 schreef Cynic het volgende:
Vanmiddag weer naar huis gelopen. Viel behoorlijk tegen. Het was me wat te warm om harder te lopen en ik kreeg alsnog vrij vlot last van m'n buik.
Heb wel mooi de drinkgordel van de LIDL kunnen testen. Da's toch ¤7,50 goed besteed
Hoewel warme Isostar waarschijnlijk nooit mijn favoriete drankje zal worden.
https://www.endomondo.com/workouts/383376435/14083692
Eens. Als het allemaal vlug vlug moet dan loop je niet lekker ontspannen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:10 schreef De_kluizenaar het volgende:
Pff. Het is nu al benauwd. 5km nuchter gelopen. De bedoeling was 8-10km maar ging heel oncomfortabel.
Sowieso loopt het niet ideaal wanneer je weet dat je snel terug moet zijn voor een andere afspraak.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:41 schreef te-brengla het volgende:
La_Tramposa, mag ik in de OP?
<knip>
Ik weet niet precies hoe dat gaat met de code's...
1 2 | [b]12 oktober 2014 - Bergse Plas Loop (Rotterdam)[/b] [*] te-brengla - 10 km |
Wel heerlijk om zo de dag te beginnen he! Helemaal fit!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:16 schreef streamnl het volgende:
[..]
Eens. Als het allemaal vlug vlug moet dan loop je niet lekker ontspannen.
Ben samen met mijn vrouw 4 km wezen lopen en ik vond het nog niet benauwd.
Ja, ik vond hem prima. Maar ik heb geen referentiekader dus misschien zijn die andere duurder dingen wel veel fijner.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR lekker bezig!Erg fijn dat je weer kan rondhobbelen! Die conditie ben je echt nog niet kwijt nee, dus dat zit er zo weer bij. Hopen dat het morgen ook nog goed voelt.
Silk en RunnerAdd ook allebei gefeliciteerd! Mooie loopjes allebei!Ik zie al een potentiële sub30 voor Silk, als je nu die snelle km's al op 5'40 loopt
.
Ik heb weer eens mazzel gehad op FB. iRunFar had een contest gepost om een skort te winnen van Salomon, een 2 in 1 rokje. En ik had daarop gereageerd, dat mijn vriendin dat wel leuk zou vinden bij de MudMasters enzo. Maar ik ben dus een van de gelukkige winnaarsAls mijn vriendin hem toch niet leuk mocht vinden gaat 'ie op marktplaats waarschijnlijk, of iemand hier wilt hem graag overnemen dan, maar dat zien we dan wel weer. Wel leuk dingetje in ieder geval!
Gefeliciteerd! Staat je vast leuk, zo'n rokjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:31 schreef Levitas het volgende:
Mossel, wat was jij er vroeg bij? Rond 19:00 al langs de Mc Donalds?!
Lekker man. Mooi voor de warmte erop uitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
Vind jij dat niet wat vroeg voor een hamburger?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Levitas het volgende:
[..]
Lekker man. Mooi voor de warmte erop uit![]()
Zag je om 7:00 (niet 1900) lopen idd
Wij snappen elkaar!!! Het bier smaakt me veel te goed hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wel heerlijk om zo de dag te beginnen he! Helemaal fit!
Lekker stuk watermeloen gegeten.
Dus mag vanmiddag weer aan het bier.
Een mooie afstand op de vroege morgen!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
Ik heb m gister voor het eerst gebruikt en ik vind m fijn! Voelde niet dat ik m omhad; schudde niet, verschoof niet... Wmb een blijvertjequote:
Back on track!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
Net als 's ochtends het eerste biertje altijd met een beetje moeite gaat.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef streamnl het volgende:
[..]
Wij snappen elkaar!!! Het bier smaakt me veel te goed hier
Al heb ik wel altijd moeite met de eerste km. Dan merk ik echt dat mijn lijf niet helemaal wakker is.
Wederom... Wij begrijpen elkaarquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Net als 's ochtends het eerste biertje altijd met een beetje moeite gaat.
Neu, niet echt. Klein beetje last in de eerste paar kilometer. Daarna ging het wel weer. Nu een heel klein beetje gevoel op die plek, maar niks verontrustends. Morgen de reactie maar weer afwachten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
Wow MosselGrote stap ineens! Geen pijntjes? Mooi tempootje voor een 23 km.
Heel leuk avondje/nacht gehad met loopgroep![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |