Doen we!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed nieuws YUR! Zodra je klaar bent met Loch Ness gaan we weer een keer samen lopen!
maar je komt dus wel naar La Roche? Gezelligquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:11 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Daar gaat het dus grondig fout bij mij, +90 uur werkweek is niet zo optimaal! Ik loop 1, heel misschien 2 keer in de week momenteel, gaat wel weer beter gaan vanaf volgende week hoop ik want andere dienst.
Geen idee of ik de TdF ga redden op mijn basis conditie, gelukkig maar ingeschreven voor de 13 km, die mag ook wandelend niet?
Maar nu maar even vlug van het werk naar huis fietsen, avondeten negeren en een rondje gaan lopen...
Mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikken
Misschienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef Fa-tum het volgende:
[..]
Mooimogen we nu ook de Zeddie ava terug
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Spijkenisse straks ongemerkt een Fok! meet.
-6845quote:
Bij mij hangt het er ook een beetje van af hoe ver ik mijn km's kan uitbreiden de komende maanden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender.
Hebben ze ook een HM dan? Want als je zat de denken aan Egmond als eerste HM, lijkt het me niet zo handig en/of haalbaar om in december een M te gaan lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:08 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er ook een beetje van af hoe ver ik mijn km's kan uitbreiden de komende maanden.
5.960 een optie?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn weektotaal tot nu toe is 49.040 meterZal ik morgen 960 meter gaan lopen of 10.960?
Wetend dat er zondag 20km op het schema staat ...
Je kunt ook morgen overslaan en zondag 20.96km lopen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn weektotaal tot nu toe is 49.040 meterZal ik morgen 960 meter gaan lopen of 10.960?
Wetend dat er zondag 20km op het schema staat ...
Ja, ze hebben ook een HM.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hebben ze ook een HM dan? Want als je zat de denken aan Egmond als eerste HM, lijkt het me niet zo handig en/of haalbaar om in december een M te gaan lopen
Voor dichterbij kun je ook nog naar de HM in Schoorl kijken in februari. Die is wel meteen een stuk massaler dan Spijkenisse (voor kleding e.d. zou ik een pakezel meenemen), maar wel een sneller parcours dan Egmond, geen strand en waarschijnlijk mooier en beschutter dan Spijkenisse.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:24 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook een HM.Corniel gaf hem als alternatief voor Egmond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat Zwabber me nu kan vergeven dat ik deze week geen 3 keer heb gelopen.
Daarnaast vraag ik me af of iemand anders wel eens zo chaotisch wat prs heeft gelopen![]()
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. En nu al snelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:33 schreef RunnerAdd het volgende:
Mijn eerste 5km aan 1 stuk zit erop
6:15
6:20
6:26
6:29
5:52
Als kilometertijden, ik ben zeer tevreden, een stiekem ook een beetje trots
Zekerquote:
Ook een optie, maar zondag is een nieuwe week.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je kunt ook morgen overslaan en zondag 20.96km lopen.
Dankje! Jij ook feli met je PRsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Mooie mijlpaal. En nu al snel
Ik heb een 60 uur werkweek maar op drukke weken zoals de afgelopen weken durft het inderdaad heel wat meer worden, welkom in het leven van een pediater in opleiding in Belgie... Mijn reistijd is gelukkig maar 10 min. Komende 6 maanden gaan normaal wat beter worden, iets minder administratie en vlugger naar huis, wel veel meer nachtwerk...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
+90 urige werkweek? Dan mag ik toch hopen dat je in ieder geval eigen baas bent, anders doe je iets heel erg fout imho...
laatst gemerkt hoe gemakkelijk je die afstanden weer onder knie hebt en op routine loopt. Moet well goed komen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor. Morgen eens een alternatief schema in elkaar mikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nu aan grootheidswaanzin zou leiden zou ik denken dat dat mijn schuld is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Spijkenisse staat bij mij stiekem ook al met potlood genoteerd in de kalender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |