quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
Ik switch sowieso pas als ik een rijbewijs en auto hebEn ik vrees dat lessen pas na de marathon gaat beginnen. Heb zo'n achterlijk druk schema nu. Maar NATUURLIJK VIND IK JOU GEZELLIG
Ik begrijp je volkomen. Ik word ook wel eens gek van mijzelf.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Dat wil je wel, geef maar toe... en nu snel inschrijven voor de TdF!
Stiekem wel jaquote:
Als je 3 weken geleden 15 liep, kan je morgen heus 17quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Blij met wat er op het programma staat morgen. De marathongroep loopt 3 verschillende maar aansluitende rondjes die telkens bij eenzelfde punt kruisen: 13, 10 en 7 km. Ik denk erover om bij de 10 te gaan aanhaken en dus 17te gaan lopen. Liep 3 wkn geleden een keer 15, dus geen idee of het gaat... Zoja, dan heb ik die ook maar meteen gehad
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPC
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:32 schreef SiIk het volgende:
Ik hoop dat Zwabber me nu kan vergeven dat ik deze week geen 3 keer heb gelopen.
Toch wel minimaal een liter of 3 in loden flessen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken
Als ik dat doe val ik 10x op mijn bakkes en ik weet niet of dat mijn duurloopje helpt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ow. Ik ben vandaag mijn duurloopje begonnen met 10 walking lunges. Dat ga ik vaker doen.
Ja, maar dan moet je dus niet in je eentje lopen. Ik moet toegeven dat het prettig is om zuurstof over te hebben om het hoogste woord onderweg te kunnen voeren, maar dat staat zo stom als je allenig loopt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:01 schreef YUR het volgende:
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love it
Maar... Ik ben ook student en ik stel je alleen maar teleur.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat was nachtdienstje 1. En de ochtendslaap ging niet heel diep, maar goed genoeg voor nu. Vanavond weer terug, dan met airco aan.
[..]
Je bent student, dus mijn verwachtingspatroon is laag genoeg om me nooit te kunnen teleurstellen. Bovendien mag ik alleen maar nederig zwijgen bij zulke uitmuntende prestaties.
[..]
Toch wel minimaal een liter of 3 in loden flessen?
Waarom eigenlijk 's ochtends en niet 's avonds? Nu warmt het op tijdens je loopje en dat is minder prettig dan wanneer het afkoelt tijdens je loopje en de zon steeds lager komt te staan. Nu ga jij zeggen dat je geen last van de warmte hebt en dat is okee.
[..]
Als ik dat doe val ik 10x op mijn bakkes en ik weet niet of dat mijn duurloopje helpt.
Maar: 23 km in da pocket! Ik zeg: lekkâh.
[..]
Ja, maar dan moet je dus niet in je eentje lopen. Ik moet toegeven dat het prettig is om zuurstof over te hebben om het hoogste woord onderweg te kunnen voeren, maar dat staat zo stom als je allenig loopt.
Op de halve kun jij je nog flink verbeteren, maar verder ben je veel sneller dan ik. Dus... Bovendien ben je binnenkort student af.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:40 schreef hatsaflats het volgende:Maar... Ik ben ook student en ik stel je alleen maar teleur.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee helaas, geen tdf voor mij. Die dag heb ik wenkbrauwpijn zie ik in mijn agenda.
Wut, kettlebell? Je haalt me door de war met iemand andersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:55 schreef Zwabberhark het volgende:
SEMTEX, wat ik mijzelf laatst in een filosofische bui afvroeg. Die kettlebelloefeningen van jou, doe je die gewoon thuis en is de kettlebell ooit dwars door ruiten, tv's of mingvazen gevlogen? Met die zweetweer lijkt het me lastig om zo'n ding niet per ongeluk te laten glippen tijdens het zwaaien ermee.
Misschien LT dan? Ik haal sowieso vaak mensen door elkaar hier, mijn fout.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wut, kettlebell? Je haalt me door de war met iemand anders
Ja lach maar.. je hebt zeker nog nooit wenkbrauwpijn gehad of wel?quote:
Jero doet toch stepups met kettelbell?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien LT dan? Ik haal sowieso vaak mensen door elkaar hier, mijn fout.
Ik welquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja lach maar.. je hebt zeker nog nooit wenkbrauwpijn gehad of wel?![]()
Jij gaat egwel gewoon vlammen 7 september hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:18 schreef Quoi het volgende:
Wie dat ding ook gebruikt, ik vind de vraag leuk![]()
Yeahquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij gaat egwel gewoon vlammen 7 september hoor
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaaktquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeah![]()
Volgende LDL beter voor jou, het is idd scheitheet. En de kms en time on feet kun je wel alvast noteren na vandaag
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt. Toch weer wat kms gemaakt
Tnxquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:47 schreef streamnl het volgende:
[..]
En ik lees liever dat mensen 15 min hebben gerust (omdat ze het te warm hadden) dan dat ik lees: "maar ik ben toch doorgelopen....".
Dank je wel voor de tips. Ik was gisteravond al aan het zoeken geweest maar de hardloop kalender voor 2015 deed niet wat ik wilde.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor dichterbij kun je ook nog naar de HM in Schoorl kijken in februari. Die is wel meteen een stuk massaler dan Spijkenisse (voor kleding e.d. zou ik een pakezel meenemen), maar wel een sneller parcours dan Egmond, geen strand en waarschijnlijk mooier en beschutter dan Spijkenisse.
Voor iemand die nooit in Schoorl komt zit ik het de afgelopen dagen wel erg te promoten
Als training kun je dan in december de 10EM bij de Snertloop in 't Veld lopen. Dan heb je 10EM polder en niks en dat is leuk. Maar misschien vind ik 'm ook alleen leuk omdat ik vorig jaar gewonnen had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |