Ah dat wou ik net vragen. Maar je ziet de marathon nog steeds doorgaan dus als het zo gaat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Neu, niet echt. Klein beetje last in de eerste paar kilometer. Daarna ging het wel weer. Nu een heel klein beetje gevoel op die plek, maar niks verontrustends. Morgen de reactie maar weer afwachten.
Maar ik durf zachtjes te hopen dat ik nu echt in marathontraining zit.
Ja, ik heb mijn schema ietsje aangepast en ik kan het gewoon halen. Nu twee cycli van 3 weken met opbouw en een rustweek ertussen. Daarna nog twee rustige weekjes en dan is de marathon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah dat wou ik net vragen. Maar je ziet de marathon nog steeds doorgaan dus als het zo gaat?
Dat is altijd een risico natuurlijk. Op zich kan het met de blessure die ik had niet echt kwaad om meteen weer veel kilometers te maken zodra het goed voelt. Dat scheelt. En zolang ik blijf doorgaan met enkeloefeningen voor de stabiliteit in mijn enkels, zouden mijn enkels de kilometers beter moeten kunnen verteren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Mossel!
Gewoon meteen maar even een afstandsrecord! Wel goed uitkijken dat het niet meteen teveel is wat je doet ja, al snap ik dat je dit wel even nodig had in verband met de Kustmarathon
Zo dat is een flinke afstand op de vroege morgenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
Wat goed!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zo. Dat waren 23 kilometers. Conditie heeft een beetje een tik gehad, maar dit was verder dan ik ooit liep.
[..]
Om 7 uur liep ik daar ongeveer wel langs ja. Was even na half zeven vertrokken.
In mijn schema stonden twee trainingen van 30 en één van 35. Ik heb er in overleg met de trainer één van 30 geschrapt zodat ik nog op tijd ben. Tuurlijk is het idealer als je vaker 30+ kan lopen. Maar vaak breek je ook veel af met die enorm lange trainingen. Die kan je niet te vaak doen, omdat die gewoon heel veel kosten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:40 schreef streamnl het volgende:
Toch blijf ik het apart vinden als ik naar M schema's kijk. Vaak staan er maar een paar 30(+) loopjes in.
En in het schema van Mossel zie ik (met de 30 erbij) maar 2 loopjes.
Het zal wel werken, want een hoop mensen doen dat zo en lopen hem ook uit.
Maar zou de laatste 7 km niet gemakkelijker gaan als je vaker een +30 loopje in je training zou zetten???
Wat een luie donder, laat hem lekker lopen. Kan jij fietsen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken
Sleep je hem volgende week eigenlijk ook mee?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen. Pijll gaat mee fietsen en sjouwt mijn drinken
Veel plezierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Ik ga nu een poging doen tot 18 km bos/duinen.
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:44 schreef mosselmossel het volgende:
In mijn schema stonden twee trainingen van 30 en één van 35. Ik heb er in overleg met de trainer één van 30 geschrapt zodat ik nog op tijd ben. Tuurlijk is het idealer als je vaker 30+ kan lopen. Maar vaak breek je ook veel af met die enorm lange trainingen. Die kan je niet te vaak doen, omdat die gewoon heel veel kosten.
Ik denk t niet. Hij zit dan bij zijn ouders volgens mij. En zelf kan ie nog niet lopen dus dan is het ook niet zo aantrekkelijk om mee te gaan. Lijkt me.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:49 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Sleep je hem volgende week eigenlijk ook mee?
Heheheheequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat een luie donder, laat hem lekker lopen. Kan jij fietsen.
Wat in je voordeel werkt, is dat je je lange loopjes meestal wat langzamer doet dan je echte marathon. Dus de duur die je in training over 25km doet, dan heb je tijdens de M misschien al 28km afgewerkt. Idealiter doe je natuurlijk meer langere loopjes, maar als het je eerste marathon is, is de belastbaarheid ook nog niet zo groot natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.
Maar nogmaals... Het werkt want bijna iedereen loopt hem ook uit.
Je kan ook beter gewoon eerst een 50k doen voordat je de marathon loopt, dan weet je in ieder geval dat je de afstand ook wel aan kuntquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het is niet persoonlijk bedoeld maar door jouw schema moest ik er weer aan denken. Je ziet het in heel veel schema's. En ik vind dat apart.
Maar nogmaals... Het werkt want bijna iedereen loopt hem ook uit.
handig! Ik ben vandaag kijk watwrmeiesje geweest bij de groep.je moet toch wat he. Stukje gefietst.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:47 schreef Murmeli het volgende:
Mossel
wat zijn datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn schema ietsje aangepast en ik kan het gewoon halen. Nu twee cycli van 3 weken met opbouw en een rustweek ertussen. Daarna nog twee rustige weekjes en dan is de marathon.
Natuurlijk, liever bereid je je drie maanden voor, maar ik denk dat het moet kunnen.
In een week of twee is mijn conditie vast ook weer als voor mijn blessure. Daarna wordt ik alleen nog maar sterker.
Ow. Ik ben vandaag mijn duurloopje begonnen met 10 walking lunges. Dat ga ik vaker doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |