welke?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:37 schreef YUR het volgende:
Huh? Zie ik op FB nou een prijsvraag voorbij komen zonder winnaars van Fok!? Dat kan toch niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht ik dat ooit gaan doen, dan ben ik toch wel heel blij dat ik in een bos loop waar je weinig mensen tegenkomtquote:
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Mocht ik dat ooit gaan doen, dan ben ik toch wel heel blij dat ik in een bos loop waar je weinig mensen tegenkomt
Enkel als je zwabberhark heet.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stel je niet aanJe maakt een paar uitvalspassen, het is niet alsof je naakt de hoempapa danst..
gewoonquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ehhh...van Runnersworld Nederland...hoezo?
Lijkt me ook wel een iets geschikter duurtempo voor lange lopen, al vind ik het nog hardquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Yessss superlekker getraind. Ik ben 1 groep lager gaan trainen. Van 10,5 naar 10km en heb veel fijner gelopen, zelfs met deze warmte. Kon goede gesprekken voeren (bij mijn andere groep had ik daar geen energie meer voor) en genoot van de dingen om me heen (heb voor de training volgens mij nog een Hercules zien opstijgen van Eindhoven airport). Van afbreken naar opbouwen nu dus![]()
We waren trouwens 2 keer verkeerd gelopen waardoor we ipv 25, 27,1km hebben gelopen
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:22 schreef Yuki het volgende:
Wederom vooraf geen zin, maar achteraf toch blij met fartlek. Was pittig, maar door de variatie een hele leuke training
Complimentje van de trainer helpt ook wel
Inmiddels geen last meer van m'n onderbenen, dus ik ga langzaamaan eens nadenken wanneer m'n volgende lange duurloop (18km) plaatsvindt.
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love itquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Yessss superlekker getraind. Ik ben 1 groep lager gaan trainen. Van 10,5 naar 10km en heb veel fijner gelopen, zelfs met deze warmte. Kon goede gesprekken voeren (bij mijn andere groep had ik daar geen energie meer voor) en genoot van de dingen om me heen (heb voor de training volgens mij nog een Hercules zien opstijgen van Eindhoven airport). Van afbreken naar opbouwen nu dus![]()
We waren trouwens 2 keer verkeerd gelopen waardoor we ipv 25, 27,1km hebben gelopen
Door deze trainingen zit ik echt te overwegen, zodra ik mijn rijbewijs heb, van club te switchen en bij GVAC te gaan trainen. Vindt het supergezellige mensen en ze organiseren ook regelmatig loopreizen, iets wat mijn eigen club ook niet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.![]()
De 10 loopt nog niet eens superlangzaam, maar wel ideaal voor mijquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Langzaam lopen is fijn he? Lekker ouwehoeren onderweg, energie om om je heen te kijken... I love it
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:02 schreef Cee het volgende:
Net met de groep weggeweest, ter voorbereiding op de Tilburg Ten Miles (ik zie dat ik nog steeds niet in de OP sta bij het TTM rijtjeEven kijken hoe ik zo'n sjieke code maak om het er in te laten plaatsen of voldoet het dikgedrukt roeptoeteren van Cee - Tilburg Ten Miles - 10 EM al?).
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).ff aan La Tramposa vragen, dat loopje staat er al in, dus er hoeft geen code bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Net met de groep weggeweest, ter voorbereiding op de Tilburg Ten Miles (ik zie dat ik nog steeds niet in de OP sta bij het TTM rijtjeEven kijken hoe ik zo'n sjieke code maak om het er in te laten plaatsen of voldoet het dikgedrukt roeptoeteren van Cee - Tilburg Ten Miles - 10 EM al?).
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).Je staat erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Jij kan datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Blij met wat er op het programma staat morgen. De marathongroep loopt 3 verschillende maar aansluitende rondjes die telkens bij eenzelfde punt kruisen: 13, 10 en 7 km. Ik denk erover om bij de 10 te gaan aanhaken en dus 17te gaan lopen. Liep 3 wkn geleden een keer 15, dus geen idee of het gaat... Zoja, dan heb ik die ook maar meteen gehad
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPC
Aan je loopje van 13km te zien heb je ook geen enkele reden om niet te knallenquote:
We gingen voor 13 km en het was drukkend warm. Gloeiende wangen en zo. Maar qua tempo ging het voor de wind (haha wind, stond die er maar).Een poos terug gingen we naar een feest. We hadden een km of 5 gefietst met 30 graden en toen stond er ook zo'n promotiestand van de ice-tea. Man man man wat een genot was datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het eind van de ronde, terug in het centrum, stonden Ice Tea promotiejongens en -meisjes ijskoude miniblikjes ice tea green uit te delen. We stonden in extase de blikjes leeg te drinken. GENOT.
Dat lukt heul wel!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:03 schreef Quoi het volgende:
Blij met wat er op het programma staat morgen. De marathongroep loopt 3 verschillende maar aansluitende rondjes die telkens bij eenzelfde punt kruisen: 13, 10 en 7 km. Ik denk erover om bij de 10 te gaan aanhaken en dus 17te gaan lopen. Liep 3 wkn geleden een keer 15, dus geen idee of het gaat... Zoja, dan heb ik die ook maar meteen gehad
Chaotische voorbereiding voor Oostland itt de gestructureerde voor de CPCJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik switch sowieso pas als ik een rijbewijs en auto hebquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:10 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gezellig.
Ik weet vrij zeker dat wij dan in dezelfde groep trainen.
Wil je dan nog steeds switchen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |