Welkomquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Homijn het volgende:
Ik kom bijna nooit in KLB-SC, maar de topictitel was te uitnodigend om niet te reageren.
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).quote:
Haha so truequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
REDELIJK MOSLIMquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Hoe denk je over dit soort dingen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)jihadi.html#comments
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeels van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Crip het volgende:
Ik vind bepaalde comments eronder ook smakeloos trouwens. Beetje ignorant.
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man ik hou me er totaal niet mee bezig maar wat misselijkmakend dat eindewtf ?
Mensen zijn echt kanker
ja en de manier waarop... zelfs wespen doodslaan heeft nog meer flairquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.
[..]
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.
Zulke figuren vallen snel op het zijn vaak helaas nog jonge gasten/meiden die dat zien als de ''juiste'' Islam. Vaak pubers die blindelings verdraaide teksten of teksten uit context geloven van die sneaky gasten. Ze worden aangesproken genoeg zelfs ook door familie dat ze raar bezig zijn. Maar ze zijn vaak al ver heen, helpt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.
Waarom heeft de mening van een moslim meer waarde in deze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;Dquote:
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dohquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;D
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
zijn 1944 praktijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijk
O my lawd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
Hopelijk komen ook alle ''Nederlanders'' die daar zijn gaan vechten hoogstens in lijkzakken terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islamquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeel van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islam
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindtquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindt
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?Ik geef enkel aan dat het van Islamitisch oogpunt ook niet goed is aangezien hij de mening van een Moslim vroeg.
Op gebied van de Islam gaat er nooit eenheid komen. Er zijn zo veel verschillende vertakkingen waarvan elke groep afwijkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nou.. volgens mij mogen ze daar het eerst maar eens met elkaar eens zijn wat islam nou is, voor ze het bij de rest van de wereld opdringen ;s
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.
Wat doe je als je eigen mening afwijkt van wat de Islam voorschrijft of zegt? O nee wachtquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de Islam erbuiten gelaten dan. Ik vind dat altijd zo moeilijk als ik een moslim iets vraag, het lijkt nooit echt uit hun hoofd te komen maar altijd iets wat in de koran oid staat, soort 'opgedrongen' mening is het dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat komt niet overeen met de Quran en de geschriften. Geleerden worden ook weerlegd in de Islam en je hebt verschillende geleerde die zich weer identificeren met verschillende aftakkingen. Mensen denken dat in de Islam iedereen het zelfde is terwijl de een Shia is de ander Sunni ander is salafi, sufi en zo gaat dat maar door. Ontelbaar veel ''groeperingen'' in de Islam. Er zijn Imams/sheikhs die zeggen dat ISIS goed bezig zijn maar die horen niet bij de betrouwbare. ISIS bijvoorbeeld neemt ''Skeikh'' Osama Bin Laden als een goed voorbeeld terwijl de 4 wetscholen Osama Bin Laden hebben weerlegd en slecht vinden. Het is niet zo simpel als je denkt Mortaxx.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Op gebied van de Islam gaat er nooit eenheid komen. Er zijn zo veel verschillende vertakkingen waarvan elke groep afwijkt.
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de Islam erbuiten gelaten dan. Ik vind dat altijd zo moeilijk als ik een moslim iets vraag, het lijkt nooit echt uit hun hoofd te komen maar altijd iets wat in de koran oid staat, soort 'opgedrongen' mening is het dan.
bakkaquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.Ik ben bijvoorbeeld niet mijn hele leven bezig geweest met de Islam. Mijn eerste 17 levensjaren helemaal niet eigenlijk. In die tijd had ik al mijn eigen pure mening over veel zaken maar later had ik ook nieuwsgierigheid naar het geloof wat zo wat mijn hele familie praktiseert. En voor mij persoonlijk sloot dat aan op mijn eigen meningen.
Je praat wel maar zegt nietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat komt niet overeen met de Quran en de geschriften. Geleerden worden ook weerlegd in de Islam en je hebt verschillende geleerde die zich weer identificeren met verschillende aftakkingen. Mensen denken dat in de Islam iedereen het zelfde is terwijl de een Shia is de ander Sunni ander is salafi, sufi en zo gaat dat maar door. Ontelbaar veel ''groeperingen'' in de Islam. Er zijn Imams/sheikhs die zeggen dat ISIS goed bezig zijn maar die horen niet bij de betrouwbare. ISIS bijvoorbeeld neemt ''Skeikh'' Osama Bin Laden als een goed voorbeeld terwijl de 4 wetscholen Osama Bin Laden hebben weerlegd en slecht vinden. Het is niet zo simpel als je denkt Mortaxx.
Zelfde als jou toch? Jij plaatst scenario's die zich afspelen in jouw gedachten terwijl ze voor mijn geloofsovertuiging nooit werkelijkheid kunnen worden. Dus ik kan wel in gaan op jouw ''wat als'' maar dat is niet relevant. Ik zeg dat ik en de islam die ik praktiseer niets met ISIS te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben.quote:
Het is kinderlijk naief om te denken dat een 'geleerde' niet kan radicaliseren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfde als jou toch? Jij plaatst scenario's die zich afspelen in jouw gedachten terwijl ze voor mijn geloofsovertuiging nooit werkelijkheid kunnen worden. Dus ik kan wel in gaan op jouw ''wat als'' maar dat is niet relevant. Ik zeg dat ik en de islam die ik praktiseer niets met ISIS te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat er genoeg geleerden radicaliseren en die geleerden worden weerlegd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is kinderlijk naief om te denken dat een 'geleerde' niet kan radicaliseren.
Ja, echt raar hè¿¿¿quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Waarom moet het overal waar ik kom weer om religie draaien.![]()
Bijna nooit een normaal gesprek.
quote:
Afl. 480 ofzo. Moet even weer verder. Jij dan?quote:
Dat was eerst puur was, heb je ingeruild voor "geloofsovertuiging". Prachtig hoor, maar religie is allemaal aangeleerd. Een groot boek, in de markt gezet als "het woord van God", vertelt jou wat je moet vinden. En vervolgens kun je daar selectief uit shoppen. Zo werken alle religies namelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.Ik ben bijvoorbeeld niet mijn hele leven bezig geweest met de Islam. Mijn eerste 17 levensjaren helemaal niet eigenlijk. In die tijd had ik al mijn eigen pure mening over veel zaken maar later had ik ook nieuwsgierigheid naar het geloof wat zo wat mijn hele familie praktiseert. En voor mij persoonlijk sloot dat aan op mijn eigen meningen.
Waarom vind je een gesprek over religie geen "normaal gesprek"? Is religie niet iets normaals? En was het al bij je opgekomen dat je jezelf profileert als moslima door een hoofddoek te dragen en deze nadrukkelijk in je UI te laten zien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat was eerst puur was, heb je ingeruild voor "geloofsovertuiging". Prachtig hoor, maar religie is allemaal aangeleerd. Een groot boek, in de markt gezet als "het woord van God", vertelt jou wat je moet vinden. En vervolgens kun je daar selectief uit shoppen. Zo werken alle religies namelijk.
[..]
Waarom vind je een gesprek over religie geen "normaal gesprek"? Is religie niet iets normaals? En was het al bij je opgekomen dat je jezelf profileert als moslima door een hoofddoek te dragen en deze nadrukkelijk in je UI te laten zien?
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.
Ik hoop dat deze toelichting duidelijk genoeg was.
Ben up to date, wacht weer op een nieuwe ep. Pfft, zo spannend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afl. 480 ofzo. Moet even weer verder. Jij dan?
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praatquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''
Ja ik wil ook weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben up to date, wacht weer op een nieuwe ep. Pfft, zo spannend.
Waarom virtueel wel dan? ''Internethelden''?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praat
Ik neem aan dat jouw broers en neven niet meelezen nu. En zowel kunnen ze me niet vindenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom virtueel wel dan? ''Internethelden''?
Want op een internetforum reageren mensen op dezelfde manier als in het echt? Begrijp je echt niet hoe dat allemaal werkt? Kom nou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''
Het word wel lastig, als ik met een atheist praat over seksuele ervaringen of roken/drugs dan gaat dat makkelijker, bij moslima's krijg je dan alweer snel het geloof erachteraan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.
Sinds wanneer betekend een hoofddoek dat jij niet met mij kan praten zoals je met de mensen praat die hem niet dragen?
Dat er word gevraagd naar geloof vind ik niet erg mits het respectvol blijft maar dat het enige gespreksonderwerp maken... meh. Ik praat met iemand op basis van zijn karakter ik ga geen Jood constant blijven vragen over zijn religie en dan uiteindelijk zijn religie bashen.
Heb geen familie hier in Nederland. En mijn broers zijn lief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw broers en neven niet meelezen nu. En zowel kunnen ze me niet vinden
Een hoofddoek betekent dat je het nodig vindt om continu - dus op elk moment dat je aan het openbare leven deelneemt en zélfs nog op je user icon - uit te dragen dat je moslima bent. Dat is voor jou dan kenneljk belangrijker dan jezelf zijn, dan puur zijn. Mag hoor, maar sta dan niet raar te kijken dat mensen jou zullen zien als "die moslima".quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.
Sinds wanneer betekend een hoofddoek dat jij niet met mij kan praten zoals je met de mensen praat die hem niet dragen?
Dat er word gevraagd naar geloof vind ik niet erg mits het respectvol blijft maar dat het enige gespreksonderwerp maken... meh. Ik praat met iemand op basis van zijn karakter ik ga geen Jood constant blijven vragen over zijn religie en dan uiteindelijk zijn religie bashen.
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want op een internetforum reageren mensen op dezelfde manier als in het echt? Begrijp je echt niet hoe dat allemaal werkt? Kom nou.
Zo heb ik het zelf persoonlijk nooit ervaren. Maar ik heb dan ook bijna geen vriendinnen die moslim zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het word wel lastig, als ik met een atheist praat over seksuele ervaringen of roken/drugs dan gaat dat makkelijker, bij moslima's krijg je dan alweer snel het geloof erachteraan.
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.
Ik hoop dat deze toelichting duidelijk genoeg was.
Ik zeg wel eens hallo tegen een buurvrouw die hier in het gebouw woont, maar verder dan dat komt het gesprek ook niet. Het zijn mensen die sowieso erg op zichzelf zijn en vooral omgaan met mensen uit eigen kring. Bij bewonersvergaderingen zie je ze ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praat
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.
Ja beide dus, met bijvoorbeeld een maagd zou ik er ook niet zo over praten hoor, ligt niet perse aan het geloof zelf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.
[..]
Zo heb ik het zelf persoonlijk nooit ervaren. Maar ik heb dan ook bijna geen vriendinnen die moslim zijn.
Maar bedoel je dan als je vraagt naar die van hun, of als je wilt praten over die van jou?
Beetje vreemd allemaal maar goed. Mijn hoofddoek hoort gewoon bij wie ik ben, als mensen mij vragen waarom etc leg ik het graag uit maar ik ben ook maar een mens die niet 24/7 alles op geloof baseert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.
Jij hebt dus echt niet gelezen wat ik typte, of je snapt het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjes
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.
Zegt meer over die mensen dan over haar, dan. Wat een bollocks man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef VeerEli het volgende:
Wellicht typisch, maar ik ben toch echt #TeamCrip hoor.
Stelletje zeikende faalhazen hier
Ja, het is ook achterlijk. Het niveau ligt hier ook niet bijster hoog meestal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dit nu weer voor een vreemde opmerking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja hij heeft z'n ui veranderd, zit op mobiel dus kan niet checken.
Tegen abortus zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoor
Mijn niet-moslim vriendinnen praten daar wel over met mij. Het is hun eigen keuze, ik snap het aan de ene kant ook wel dat je daar niet over wilt beginnen omdat ze dan hun eigen persoonlijke meningen uitlaten terwijl ze voor jou als niet moslim weinig betekenen. Maar ik persoonlijk betrek er geen geloof bij en praat gewoon met zo over het geen waar ze vragen over hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja beide dus, met bijvoorbeeld een maagd zou ik er ook niet zo over praten hoor, ligt niet perse aan het geloof zelf.
Zegt inderdaad veel. Maar je kunt het hebben over hoe dingen ZIJN en over hoe dingen idealiter zouden moeten zijn. Daar zit verschil tussen, maar dat werd niet helemaal duidelijk hier volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zegt meer over die mensen dan over haar, dan. Wat een bollocks man.
Het is eigenlijk net zoals bij een AdoraBelle, die profileert zich in ieder topic zeer extreem als een vrouw/meisje terwijl het gewoon een transgender is maar dreigt vervolgens wel met zelfmoord als het benoemt wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan best, ik ben zelf ook islamitisch maar heb nooit zin in discussies. Mensen kunnen zelf ook dingen opzoeken en zelf nadenken over wat ze geloven en wat hun mening is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjes
Het is toch te treurig voor woorden dat, omdat ze in haar UI een foto met hoofddoek heeft en men weet dat zij moslim is, zij 9 van de 10 keer bedolven wordt met gezeik/vragen/opmerkingen daarover in elk topic waar ze komt? Wat een bullshit zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zegt inderdaad veel. Maar je kunt het hebben over hoe dingen ZIJN en over hoe dingen idealiter zouden moeten zijn. Daar zit verschil tussen, maar dat werd niet helemaal duidelijk hier volgens mij.
Dit is onzin. Ik loop elke dag over straat met mijn hoofddoek en mensen kunnen mij dan wel normaal behandelen. Zegt meer over jou dan over mijn hoofddoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.
Ik vind het wel leuk dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Snap aan 1 kant niet dat eerst klaagt dat het altijd over islam gaat en dan toch overal op hapt![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]Jij kan tegenwoordig ook alleen nog maar uit je anus lullen volgens mij
Uiteraard. Maar mijn punt staat nog.quote:
Nee, snap jij dat niet? Verbazingwekkend. Is toch logisch manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Snap aan 1 kant niet dat eerst klaagt dat het altijd over islam gaat en dan toch overal op hapt![]()
Ze profileert zich continu als moslima. Niet alleen met die UIquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is toch te treurig voor woorden dat, omdat ze in haar UI een foto met hoofddoek heeft en men weet dat zij moslim is, zij 9 van de 10 keer bedolven wordt met gezeik/vragen/opmerkingen daarover in elk topic waar ze komt? Wat een bullshit zeg
Ik vind het niet erg om op vragen te antwoorden, maar er is wel een grens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jij mist weer wat volgens mij gezien je reactiequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, snap jij dat niet? Verbazingwekkend. Is toch logisch man
Ik heb het er net over dat mensen zich anders gedragen op een internetforum waar ze anoniem zijn. Wat snap je daar niet aan? Als ik me hier profileer als feminist, kan ik verwachten dat ik constant voor verzuurde kutsloot word uitgemaakt. Is dat politiek correct of juist? Nee. Kan ik weten dat het komt? Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ik loop elke dag over straat met mijn hoofddoek en mensen kunnen mij dan wel normaal behandelen. Zegt meer over jou dan over mijn hoofddoek.
Dus? Moet iedere mongool maar met zijn/haar domme geleuter over de islam aankomen bij haar, overal in ieder topic? Oké.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze profileert zich continu als moslima. Niet alleen met die UI
Klopt, daarom moet je hier ook weinig serieus nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is ook achterlijk. Het niveau ligt hier ook niet bijster hoog meestal.
Ja dat is wel fijn, helaas zijn er teveel die dat dus wel doen en dan zit er eigenlijk al zo'n barrière tussenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn niet-moslim vriendinnen praten daar wel over met mij. Het is hun eigen keuze, ik snap het aan de ene kant ook wel dat je daar niet over wilt beginnen omdat ze dan hun eigen persoonlijke meningen uitlaten terwijl ze voor jou als niet moslim weinig betekenen. Maar ik persoonlijk betrek er geen geloof bij en praat gewoon met zo over het geen waar ze vragen over hebben.
Ja, dat weet ik. Ik mis helemaal geen moer. Maar is toch logisch dat als men zo reageert, zij daar dan een tegenreactie op geeft? Los van dat ze daar van baalt dat het altijd zo moet gaan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij mist weer wat volgens mij gezien je reactiemaar crip zei net nog dat ze het zat was dat in elk topic waar ze is het over islam gaat. Maar ze blijft wel happen en reageren....
Nee, op den duur ben je er klaar mee en sta je daar boven. Dat heet vooruitgang en leren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik mis helemaal geen moer. Maar is toch logisch dat als men zo reageert, zij daar dan een tegenreactie op geeft? Los van dat ze daar van baalt dat het altijd zo moet gaan?
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje vreemd allemaal maar goed. Mijn hoofddoek hoort gewoon bij wie ik ben, als mensen mij vragen waarom etc leg ik het graag uit maar ik ben ook maar een mens die niet 24/7 alles op geloof baseert.
Sodemieter toch een einde op manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, op den duur ben je er klaar mee en sta je daar boven. Dat heet vooruitgang en leren.
Oki.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.
Het is je goed recht hoor, al draag je tien van die dingen tegelijkertijd. Maar wat het met jou te maken heeft...
Iemand heeft last van hormonen :squote:
Ik ben een konijn, geen haasquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef VeerEli het volgende:
Wellicht typisch, maar ik ben toch echt #TeamCrip hoor.
Stelletje zeikende faalhazen hier
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoals bij een AdoraBelle, die profileert zich in ieder topic zeer extreem als een vrouw/meisje terwijl het gewoon een transgender is maar dreigt vervolgens wel met zelfmoord als het benoemt wordt.
Als iemand zich zo extreem profileert met een bepaald iets dan krijgt die persoon daar reacties op en dan moeten ze niet gaan lopen janken dat ze daar niet tegen kunnen, als ze niet met de reacties om kunnen gaan dan moeten ze zich misschien maar eens minder gaan profileren.
Wanneer meeten wij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
Dit is echt zo oliedom hequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.
Het is je goed recht hoor, al draag je tien van die dingen tegelijkertijd. Maar wat het met jou te maken heeft...
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus? Moet iedere mongool maar met zijn/haar domme geleuter over de islam aankomen bij haar, overal in ieder topic? Oké.
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdamquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
'extreem profileert'quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Maar je hebt best wel een idiote mening.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Jezus doe eens rustig manquote:
hahahaha Rotjeknorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdam![]()
Ik wil je kat nog aaien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnorquote:
r'dam4lyfequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahaha Rotjeknorkk stad
#TeamAmsterdam
Geef je hier nog antwoord op?quote:
quote:Maar: stel dat je verliefd wordt op een jongen die atheïst is, of voor mijn part christen. Wat doe je dan? Ga je onvoorwaardelijk voor de liefde? Verlang je van hem dat hij zich tot de islam bekeert? Of dump je hem sowieso en ga je op zoek naar een jongen die moslim is?
Tja misschien ligt het wel aan haarzelf. Zou kunnen hoor! Het is niet altijd de boze blanke manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnor
Oke Abdulquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar je hebt best wel een idiote mening.
Dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.
Dat zou kunnen idd. Maar als je naar het begin scrolt in dit topic, zie je toch echt dat dat nu toch niet het geval was.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tja misschien ligt het wel aan haarzelf. Zou kunnen hoor! Het is niet altijd de boze blanke man
Hoor ik hier het menstruatievogeltje weer snerpen?quote:
Sry.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als je eindelijk de voordeur opendoet wanneer ik aanbel
Een hele zwerm denk ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoor ik hier het menstruatievogeltje weer snerpen?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op dit soort dingen zou ik niet eens reageren, beter bespaar je jezelf de moeite.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Och, heb je die miepie mauw ook weer. Nee mevrouw, geen rode flats momenteel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij dat op je ava?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Ik vroeg slechts wat ze in zo'n situatie zou doen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze is al verliefd op mij, bewijs kan ik per dm sturen.
gr, gr,
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och, heb je die miepie mauw ook weer. Nee mevrouw, geen rode flats momenteel.
Nee, is Kate Bush.quote:
Ik moest daar oprecht om lachen hoor, ik quote niet mensen omdat ze over jou grappen ofzo hoor die leeftijd ben ik voorbij.quote:
Absoluut de behoefte niet aan, maar moest wel even benadrukken hoe achterlijk het was. Maar mensen die zulke domme uitspraken doen, verdienen geen uitleg. Ze bezitten niet het over het vermogen om met zo'n uitleg ook maar iets zinnigs te kunnen doen. Dus bespaar ik mijzelf de moeite.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Vertel eens wat er "dom" aan eens. Weerleg het eens.
Gewoon geen aandacht aan schenken, echt. Veel mensen die hier trollen of kortzichtig zijn, maar dat merk je al snel genoeg.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Crip het volgende:
[..]
'extreem profileert'Het enige waar ik uitlatingen doe over de islam is of in Turkentopic of in Ramadan topic OF in topics die duidelijk gericht zijn op de Islam.
Het is raar als je die niet tegen komt. Alle tijd van de wereld.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef AbdulMalik het volgende:
2NutZ ben je nog mocro's tegengekomen bij sportschool
Mentaal nog niet hoor dusquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik moest daar oprecht om lachen hoor, ik quote niet mensen omdat ze over jou grappen ofzo hoor die leeftijd ben ik voorbij.
Zegt mevrouw onzinnig hehehehequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut de behoefte niet aan, maar moest wel even benadrukken hoe achterlijk het was. Maar mensen die zulke domme uitspraken doen, verdienen geen uitleg. Ze bezitten niet het over het vermogen om met zo'n uitleg ook maar iets zinnigs te kunnen doen. Dus bespaar ik mijzelf de moeite.
hueahueahuae.quote:
Die haarkleur <3quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef Fascination het volgende:
[..]. Rode fluit noem je dat. :$
[..]
Nee, is Kate Bush.
Kun je nagaan hoe intelligent en wijs ik eigenlijk ben.quote:
Hahahahaquote:
Mooi ook, gewoon echt denken dat ik mad ben oidquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hueahueahuae.
Ik quote je wel weer als je wat bedaard bent
Kkiquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Deze was wel omdat je stom tegen mij doet veer
Inhoudelijk zwaktebod. Het wachten is op Engelse scholieren die gaan roepen dat het schooluniform heel erg bij hen past. Of Amerikaanse soldaten die vinden dat hun gemillimeterde kapsel helemaal hun identiteit bepaalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut de behoefte niet aan, maar moest wel even benadrukken hoe achterlijk het was. Maar mensen die zulke domme uitspraken doen, verdienen geen uitleg. Ze bezitten niet het over het vermogen om met zo'n uitleg ook maar iets zinnigs te kunnen doen. Dus bespaar ik mijzelf de moeite.
Oké man. Ja, echt. Je hebt volkomen gelijk ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Inhoudelijk zwaktebod. Het wachten is op Engelse scholieren die gaan roepen dat het schooluniform heel erg bij hen past. Of Amerikaanse soldaten die vinden dat hun gemillimeterde kapsel helemaal hun identiteit bepaalt.
Vind je dat normaal? zo over andermans moeders praten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Yes ik heb een fan.
Fuck jullie allemaal de moeder
Echt he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Yes ik heb een fan.
Fuck jullie allemaal de moeder
Wiens kloontje ben jij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he.
Jullie allemaal.
Don't touch my Eli.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe intelligent en wijs ik eigenlijk ben.![]()
Typischquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Een Marokkanenhater beantwoord ik niet.
Gvd, Vas.quote:
Ja lach maar, door al jouw geblow durf ik m'n vogel te verwedden voor de bewering dat ik toch écht intelligenter ben dan jijquote:
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lach maar, door al jouw geblow durf ik m'n vogel te verwedden voor de bewering dat ik toch écht intelligenter ben dan jij
Zie editquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je door blowen minder intelligent word![]()
Jullie zijn allemaal dom
downplay je gevoelens maar niet, wees eerlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch
En haten is compleet uit de lucht gegrepen.
Hehe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.
Ik vind mezelf redelijk slim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je door blowen minder intelligent word![]()
Jullie zijn allemaal dom
Waar schrijf ik me in?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
In mijn team kijken we de hele dag anime en eten we zo veel wel willen.
Wat is dit altijd met dat slachtoffer rolquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
downplay je gevoelens maar niet, wees eerlijk
Ok touche.quote:
Zo, dat je genoegen neemt met zo een klein hapje. Had toch de eis verwacht dat het op z'n minst 3 kilo moest wegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.
Ik vind jou ook redelijk slim.quote:
Mag ik haar nummer? (serieuze vraag)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt me adres, moet je even aan me moeder vragen of het mag.
Dat vind ik ook van mij zelf, nou... en heb ik gelijk?quote:
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIERquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind jou ook redelijk slim.
Mezelf wel superintelligent.
VeerEli ook bovengemiddeld.
Rest kan mijn achterwerk bewonderen in mijn jellaba
Rustig aan abdul, niet te hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind jou ook redelijk slim.
Mezelf wel superintelligent.
VeerEli ook bovengemiddeld.
Rest kan mijn achterwerk bewonderen in mijn jellaba
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe manquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dit altijd met dat slachtoffer rolwaarom zou ik haten? ik noem alleen een feit, althans hier... er zijn altijd Marokkanen in de sportschool niks gelogen.
0684647884.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mag ik haar nummer? (serieuze vraag)
Als jij dat vind is het toch ook zo! Wie kent jou nou beter dan jezelf?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mij zelf, nou... en heb ik gelijk?
Ik vind dit echt geen stijl naar modus toe... die jongen doet zo veel moeite... is er altijd op elk moment voor je en dan 2 opmerkingen en je bent om :squote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIER
DWC EN MODUS JULLIE HEBBEN VEEL WERK TE DOEN OM DIT TE OVERTREFFEN WHUAHAHAHAAHAH
Ik hoop dat je van couscous houdtquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIER
DWC EN MODUS JULLIE HEBBEN VEEL WERK TE DOEN OM DIT TE OVERTREFFEN WHUAHAHAHAAHAH
Nee doe ik enkel om jou te pesten met je kutvogelquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, dat je genoegen neemt met zo een klein hapje. Had toch de eis verwacht dat het op z'n minst 3 kilo moest wegen.
Ok Che_quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe man
Hehe stokerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit echt geen stijl naar modus toe... die jongen doet zo veel moeite... is er altijd op elk moment voor je en dan 2 opmerkingen en je bent om :s
Hou op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe man
De restquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij dat vind is het toch ook zo! Wie kent jou nou beter dan jezelf?!
Van wie is dat nummer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
0684647884.
[..]
Ik heb gebeld en kreeg voicemail serverquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
0684647884.
[..]
Nu ben je echt een grens over gegaan. De BFF KLB SC Award trek ik van je vette verkleinde tiet af en moet naar een ander toe gaan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe ik enkel om jou te pesten met je kutvogel
Zou nooitquote:
=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.quote:
Van mijn moedah.quote:
vette verkleinde tiet watquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu ben je echt een grens over gegaan. De BFF KLB SC Award trek ik van je vette verkleinde tiet af en moet naar een ander toe gaan...
Dat wel ja. Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.
[..]
Van mijn moedah.
is ze beetje knap?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.quote:
Theeheeee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wil alleen mijn habibti late lachen mag toch![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.
Wil gewoon habibti laten lachen tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.
[..]
Theeheeee.
[..]
Dima danquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Theeheeee.
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Oudere versie van mij. Natuurlijk is ze knap.
Het is chris. Is vorig jaar van religie veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Doe niet alsof je Marokkaans bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenjij en ik 4ever
Nee man die heeft meerdere accountsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was toch weggepest hier of zoiets?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nah ook niet. Je zou het denk ik niet verwachten van de user. :p
Oneequote:
Gaa, jij spreekt nu niet eens 's darizja(Marokkaans arabisch)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
kif halek, alhamdulilah wa anta hayaati, ana ismouk AbdulMalik
NEE MAG NIET CRIP.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaan
OooOOOooOOoo doekhoofd. Ga je zo spelen eh toerkoe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]wie zei dat jij mocht hinten a doekhoofd
Ik weet het al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaan
Ik zei dat jij me moest DM'en. Doe normaal zeg gewoonquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
NEE MAG NIET CRIP.
Als je vertelt he crip, is de liefde tussen ons voorbij.
Sowieso je online identiteit zo belangrijk vinden dat je steeds een andere gedaante aan moet nemenquote:
misseRlijk hequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
OooOOOooOOoo doekhoofd. Ga je zo spelen en toerkoe.
ben jij jumi?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, alleen wij met zijn allen, back in the days :$
Dit, en verschuilen achter meerdere accounts ja, laffe conjo's doen dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je online identiteit zo belangrijk vinden dat je steeds een andere gedaante aan moet nemen
Echt hequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit, en verschuilen achter meerdere accounts ja, laffe conjo's doen dat.
Gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, alleen wij met zijn allen, back in the days :$
Hehe, die neppe waar iedereen toen superemotioneel over ging lopen doen dat naar buiten kwam?quote:
Doe normaal veerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAAAAHAAAAHAAAAAHAAHAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAH
kende haar niet echt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
zeg eerlijk, iedereen had semi-crush op haar
ZUCHT, bel gewoon thuis aan. Gaan we chillen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
stuur je tel nr per dm oke en je bbm
Deze gif.quote:
Wil je echt dat ik kom? Ik ben een man met veel lef he. Dont test me.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:20 schreef Crip het volgende:
[..]
ZUCHT, bel gewoon thuis aan. Gaan we chillen.
Ja, gaan we LoL spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik kom? Ik ben een man met veel lef he. Dont test me.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:21 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik kom? Ik ben een man met veel lef he. Dont test me.
quote:
Ja die jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, die neppe waar iedereen toen superemotioneel over ging lopen doen dat naar buiten kwam?
Ander kant van land naar vrouw gaan om achter pc te zitten.quote:
Één of andere schlemiel uit hetzelfde dorp als 'de echte', zal wel begonnen zijn als wraakactie omdat ze zijn eikel niet wilde likken en liep uit de hand of zoiets.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nog steeds benieuwd wie daar achter zat
Nee en nee. Meen ik.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Abdul mag ik je snitchen? Hou je dan nog van me?
Snitches get stitchesquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Wij/ik denk(en) missblackhairhighheels, vertoonde erg veel overeenkomsten in typgedrag en in DM ook lulverhalen vertellen vlak na Jumiquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben nog steeds benieuwd wie daar achter zat
Ik dacht dat het een jaloerse chick was....quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één of andere schlemiel uit hetzelfde dorp als 'de echte', zal wel begonnen zijn als wraakactie omdat ze zijn eikel niet wilde likken en liep uit de hand of zoiets.
wow, zelfs dan ga je nog wel verquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Één of andere schlemiel uit hetzelfde dorp als 'de echte', zal wel begonnen zijn als wraakactie omdat ze zijn eikel niet wilde likken en liep uit de hand of zoiets.
Pls snitch hem. Ik kan niet uitstaan dat ik niet weet wie het isquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Is nog redelijk mild met wat ik sommige mensen heb zien doen in dat soort situaties.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow, zelfs dan ga je nog wel ver
zat ook in die richting te denken jaquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een jaloerse chick was....
Oh, die ken ik ook niet zo goedquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wij/ik denk(en) missblackhairhighheels, vertoonde erg veel overeenkomsten in typgedrag en in DM ook lulverhalen vertellen vlak na Jumi
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:25 schreef AbdulMalik het volgende:
Crip wilt stiekem dat ik kom voor handvraging.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |