Wat is dit altijd met dat slachtoffer rolquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
downplay je gevoelens maar niet, wees eerlijk
Ok touche.quote:
Zo, dat je genoegen neemt met zo een klein hapje. Had toch de eis verwacht dat het op z'n minst 3 kilo moest wegen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.
Ik vind jou ook redelijk slim.quote:
Mag ik haar nummer? (serieuze vraag)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef Crip het volgende:
[..]
Je hebt me adres, moet je even aan me moeder vragen of het mag.
Dat vind ik ook van mij zelf, nou... en heb ik gelijk?quote:
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIERquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind jou ook redelijk slim.
Mezelf wel superintelligent.
VeerEli ook bovengemiddeld.
Rest kan mijn achterwerk bewonderen in mijn jellaba
Rustig aan abdul, niet te hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik vind jou ook redelijk slim.
Mezelf wel superintelligent.
VeerEli ook bovengemiddeld.
Rest kan mijn achterwerk bewonderen in mijn jellaba
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe manquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is dit altijd met dat slachtoffer rolwaarom zou ik haten? ik noem alleen een feit, althans hier... er zijn altijd Marokkanen in de sportschool niks gelogen.
0684647884.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Mag ik haar nummer? (serieuze vraag)
Als jij dat vind is het toch ook zo! Wie kent jou nou beter dan jezelf?!quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mij zelf, nou... en heb ik gelijk?
Ik vind dit echt geen stijl naar modus toe... die jongen doet zo veel moeite... is er altijd op elk moment voor je en dan 2 opmerkingen en je bent om :squote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIER
DWC EN MODUS JULLIE HEBBEN VEEL WERK TE DOEN OM DIT TE OVERTREFFEN WHUAHAHAHAAHAH
Ik hoop dat je van couscous houdtquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wauw..... MIJN NIEUWE FOK LIEFDE JONGENS AANSCHOUW HEM HIER
DWC EN MODUS JULLIE HEBBEN VEEL WERK TE DOEN OM DIT TE OVERTREFFEN WHUAHAHAHAAHAH
Nee doe ik enkel om jou te pesten met je kutvogelquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo, dat je genoegen neemt met zo een klein hapje. Had toch de eis verwacht dat het op z'n minst 3 kilo moest wegen.
Ok Che_quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe man
Hehe stokerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dit echt geen stijl naar modus toe... die jongen doet zo veel moeite... is er altijd op elk moment voor je en dan 2 opmerkingen en je bent om :s
Hou op.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:09 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wth waarom slachtoferol heb nik gezeg toch ben gewoon jaager nie slachtfeest haha ben je gek ofso ga pushe man
De restquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Als jij dat vind is het toch ook zo! Wie kent jou nou beter dan jezelf?!
Van wie is dat nummer?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
0684647884.
[..]
Ik heb gebeld en kreeg voicemail serverquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
0684647884.
[..]
Nu ben je echt een grens over gegaan. De BFF KLB SC Award trek ik van je vette verkleinde tiet af en moet naar een ander toe gaan...quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee doe ik enkel om jou te pesten met je kutvogel
Zou nooitquote:
=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.quote:
Van mijn moedah.quote:
vette verkleinde tiet watquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu ben je echt een grens over gegaan. De BFF KLB SC Award trek ik van je vette verkleinde tiet af en moet naar een ander toe gaan...
Dat wel ja. Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.
[..]
Van mijn moedah.
is ze beetje knap?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.quote:
Theeheeee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wil alleen mijn habibti late lachen mag toch![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.
Wil gewoon habibti laten lachen tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.
[..]
Theeheeee.
[..]
Dima danquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Theeheeee.
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Oudere versie van mij. Natuurlijk is ze knap.
Het is chris. Is vorig jaar van religie veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Doe niet alsof je Marokkaans bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenjij en ik 4ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |