Hahahahaquote:
Mooi ook, gewoon echt denken dat ik mad ben oidquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hueahueahuae.
Ik quote je wel weer als je wat bedaard bent
Kkiquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
Deze was wel omdat je stom tegen mij doet veer
Inhoudelijk zwaktebod. Het wachten is op Engelse scholieren die gaan roepen dat het schooluniform heel erg bij hen past. Of Amerikaanse soldaten die vinden dat hun gemillimeterde kapsel helemaal hun identiteit bepaalt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Absoluut de behoefte niet aan, maar moest wel even benadrukken hoe achterlijk het was. Maar mensen die zulke domme uitspraken doen, verdienen geen uitleg. Ze bezitten niet het over het vermogen om met zo'n uitleg ook maar iets zinnigs te kunnen doen. Dus bespaar ik mijzelf de moeite.
Oké man. Ja, echt. Je hebt volkomen gelijk ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Inhoudelijk zwaktebod. Het wachten is op Engelse scholieren die gaan roepen dat het schooluniform heel erg bij hen past. Of Amerikaanse soldaten die vinden dat hun gemillimeterde kapsel helemaal hun identiteit bepaalt.
Vind je dat normaal? zo over andermans moeders praten?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Yes ik heb een fan.
Fuck jullie allemaal de moeder
Echt he.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]Yes ik heb een fan.
Fuck jullie allemaal de moeder
Wiens kloontje ben jij dan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:04 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Echt he.
Jullie allemaal.
Don't touch my Eli.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe intelligent en wijs ik eigenlijk ben.![]()
Typischquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Een Marokkanenhater beantwoord ik niet.
Gvd, Vas.quote:
Ja lach maar, door al jouw geblow durf ik m'n vogel te verwedden voor de bewering dat ik toch écht intelligenter ben dan jijquote:
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja lach maar, door al jouw geblow durf ik m'n vogel te verwedden voor de bewering dat ik toch écht intelligenter ben dan jij
Zie editquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je door blowen minder intelligent word![]()
Jullie zijn allemaal dom
downplay je gevoelens maar niet, wees eerlijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typisch
En haten is compleet uit de lucht gegrepen.
Hehe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Leg je vogel maar vast in de marinade voor mij dan hè, zal lekker smaken.
Ik vind mezelf redelijk slim.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
Als of je door blowen minder intelligent word![]()
Jullie zijn allemaal dom
Waar schrijf ik me in?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
In mijn team kijken we de hele dag anime en eten we zo veel wel willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |