=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.quote:
Van mijn moedah.quote:
vette verkleinde tiet watquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nu ben je echt een grens over gegaan. De BFF KLB SC Award trek ik van je vette verkleinde tiet af en moet naar een ander toe gaan...
Dat wel ja. Misschien heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
=( Als je One Piece kijkt ben je toch wel redelijk slim. Dat is een feit.
[..]
Van mijn moedah.
is ze beetje knap?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Van mijn moedah.
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.quote:
Theeheeee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:12 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wil alleen mijn habibti late lachen mag toch![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lieg niet, wallah ik belde en was niet eens bestaand nummer jij viezerik. Geef nummer van je ma.
Wil gewoon habibti laten lachen tochquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ook niet. Maar de vergelijking met Che_ vond ik wel het grappigst.
[..]
Theeheeee.
[..]
Dima danquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Theeheeee.
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Oudere versie van mij. Natuurlijk is ze knap.
Het is chris. Is vorig jaar van religie veranderd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is wel een kloon van iemand dus?Fuck nu ben ik nieuwsgierig
Doe niet alsof je Marokkaans bent.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zoekt je ma toevallig nog een knappe Marokkaanse jongeman van in de 20 met een flinke baardgroei?
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaanquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als je erachter komt wie ik ben, vergeet niet dat ik altijd van je heb gehoudenjij en ik 4ever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |