Welkomquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Homijn het volgende:
Ik kom bijna nooit in KLB-SC, maar de topictitel was te uitnodigend om niet te reageren.
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).quote:
Haha so truequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
REDELIJK MOSLIMquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Hoe denk je over dit soort dingen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)jihadi.html#comments
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeels van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Crip het volgende:
Ik vind bepaalde comments eronder ook smakeloos trouwens. Beetje ignorant.
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man ik hou me er totaal niet mee bezig maar wat misselijkmakend dat eindewtf ?
Mensen zijn echt kanker
ja en de manier waarop... zelfs wespen doodslaan heeft nog meer flairquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.
[..]
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.
Zulke figuren vallen snel op het zijn vaak helaas nog jonge gasten/meiden die dat zien als de ''juiste'' Islam. Vaak pubers die blindelings verdraaide teksten of teksten uit context geloven van die sneaky gasten. Ze worden aangesproken genoeg zelfs ook door familie dat ze raar bezig zijn. Maar ze zijn vaak al ver heen, helpt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.
Waarom heeft de mening van een moslim meer waarde in deze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;Dquote:
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dohquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;D
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
zijn 1944 praktijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijk
O my lawd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
Hopelijk komen ook alle ''Nederlanders'' die daar zijn gaan vechten hoogstens in lijkzakken terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islamquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeel van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islam
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindtquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindt
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?Ik geef enkel aan dat het van Islamitisch oogpunt ook niet goed is aangezien hij de mening van een Moslim vroeg.
Op gebied van de Islam gaat er nooit eenheid komen. Er zijn zo veel verschillende vertakkingen waarvan elke groep afwijkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nou.. volgens mij mogen ze daar het eerst maar eens met elkaar eens zijn wat islam nou is, voor ze het bij de rest van de wereld opdringen ;s
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.
Wat doe je als je eigen mening afwijkt van wat de Islam voorschrijft of zegt? O nee wachtquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de Islam erbuiten gelaten dan. Ik vind dat altijd zo moeilijk als ik een moslim iets vraag, het lijkt nooit echt uit hun hoofd te komen maar altijd iets wat in de koran oid staat, soort 'opgedrongen' mening is het dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat komt niet overeen met de Quran en de geschriften. Geleerden worden ook weerlegd in de Islam en je hebt verschillende geleerde die zich weer identificeren met verschillende aftakkingen. Mensen denken dat in de Islam iedereen het zelfde is terwijl de een Shia is de ander Sunni ander is salafi, sufi en zo gaat dat maar door. Ontelbaar veel ''groeperingen'' in de Islam. Er zijn Imams/sheikhs die zeggen dat ISIS goed bezig zijn maar die horen niet bij de betrouwbare. ISIS bijvoorbeeld neemt ''Skeikh'' Osama Bin Laden als een goed voorbeeld terwijl de 4 wetscholen Osama Bin Laden hebben weerlegd en slecht vinden. Het is niet zo simpel als je denkt Mortaxx.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Op gebied van de Islam gaat er nooit eenheid komen. Er zijn zo veel verschillende vertakkingen waarvan elke groep afwijkt.
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de Islam erbuiten gelaten dan. Ik vind dat altijd zo moeilijk als ik een moslim iets vraag, het lijkt nooit echt uit hun hoofd te komen maar altijd iets wat in de koran oid staat, soort 'opgedrongen' mening is het dan.
bakkaquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.Ik ben bijvoorbeeld niet mijn hele leven bezig geweest met de Islam. Mijn eerste 17 levensjaren helemaal niet eigenlijk. In die tijd had ik al mijn eigen pure mening over veel zaken maar later had ik ook nieuwsgierigheid naar het geloof wat zo wat mijn hele familie praktiseert. En voor mij persoonlijk sloot dat aan op mijn eigen meningen.
Je praat wel maar zegt nietsquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat komt niet overeen met de Quran en de geschriften. Geleerden worden ook weerlegd in de Islam en je hebt verschillende geleerde die zich weer identificeren met verschillende aftakkingen. Mensen denken dat in de Islam iedereen het zelfde is terwijl de een Shia is de ander Sunni ander is salafi, sufi en zo gaat dat maar door. Ontelbaar veel ''groeperingen'' in de Islam. Er zijn Imams/sheikhs die zeggen dat ISIS goed bezig zijn maar die horen niet bij de betrouwbare. ISIS bijvoorbeeld neemt ''Skeikh'' Osama Bin Laden als een goed voorbeeld terwijl de 4 wetscholen Osama Bin Laden hebben weerlegd en slecht vinden. Het is niet zo simpel als je denkt Mortaxx.
Zelfde als jou toch? Jij plaatst scenario's die zich afspelen in jouw gedachten terwijl ze voor mijn geloofsovertuiging nooit werkelijkheid kunnen worden. Dus ik kan wel in gaan op jouw ''wat als'' maar dat is niet relevant. Ik zeg dat ik en de islam die ik praktiseer niets met ISIS te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben.quote:
Het is kinderlijk naief om te denken dat een 'geleerde' niet kan radicaliseren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Zelfde als jou toch? Jij plaatst scenario's die zich afspelen in jouw gedachten terwijl ze voor mijn geloofsovertuiging nooit werkelijkheid kunnen worden. Dus ik kan wel in gaan op jouw ''wat als'' maar dat is niet relevant. Ik zeg dat ik en de islam die ik praktiseer niets met ISIS te maken hebben en er ook niets mee te maken willen hebben.
Waar zeg ik dat? Ik zeg dat er genoeg geleerden radicaliseren en die geleerden worden weerlegd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is kinderlijk naief om te denken dat een 'geleerde' niet kan radicaliseren.
Ja, echt raar hè¿¿¿quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Waarom moet het overal waar ik kom weer om religie draaien.![]()
Bijna nooit een normaal gesprek.
quote:
Afl. 480 ofzo. Moet even weer verder. Jij dan?quote:
Dat was eerst puur was, heb je ingeruild voor "geloofsovertuiging". Prachtig hoor, maar religie is allemaal aangeleerd. Een groot boek, in de markt gezet als "het woord van God", vertelt jou wat je moet vinden. En vervolgens kun je daar selectief uit shoppen. Zo werken alle religies namelijk.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar het lijk mij als je iets zegt vanuit islamitisch oogpunt dat je zelf ook die mening deelt. Voor mij dan.Ik ben bijvoorbeeld niet mijn hele leven bezig geweest met de Islam. Mijn eerste 17 levensjaren helemaal niet eigenlijk. In die tijd had ik al mijn eigen pure mening over veel zaken maar later had ik ook nieuwsgierigheid naar het geloof wat zo wat mijn hele familie praktiseert. En voor mij persoonlijk sloot dat aan op mijn eigen meningen.
Waarom vind je een gesprek over religie geen "normaal gesprek"? Is religie niet iets normaals? En was het al bij je opgekomen dat je jezelf profileert als moslima door een hoofddoek te dragen en deze nadrukkelijk in je UI te laten zien?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat was eerst puur was, heb je ingeruild voor "geloofsovertuiging". Prachtig hoor, maar religie is allemaal aangeleerd. Een groot boek, in de markt gezet als "het woord van God", vertelt jou wat je moet vinden. En vervolgens kun je daar selectief uit shoppen. Zo werken alle religies namelijk.
[..]
Waarom vind je een gesprek over religie geen "normaal gesprek"? Is religie niet iets normaals? En was het al bij je opgekomen dat je jezelf profileert als moslima door een hoofddoek te dragen en deze nadrukkelijk in je UI te laten zien?
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.
Ik hoop dat deze toelichting duidelijk genoeg was.
Ben up to date, wacht weer op een nieuwe ep. Pfft, zo spannend.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Afl. 480 ofzo. Moet even weer verder. Jij dan?
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praatquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''
Ja ik wil ook weerquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben up to date, wacht weer op een nieuwe ep. Pfft, zo spannend.
Waarom virtueel wel dan? ''Internethelden''?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praat
Ik neem aan dat jouw broers en neven niet meelezen nu. En zowel kunnen ze me niet vindenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom virtueel wel dan? ''Internethelden''?
Want op een internetforum reageren mensen op dezelfde manier als in het echt? Begrijp je echt niet hoe dat allemaal werkt? Kom nou.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus zo spreek jij in het dagelijkse leven ook tegen vrouwen met een hoofddoek? ''Andere wezens zijn het''
Het word wel lastig, als ik met een atheist praat over seksuele ervaringen of roken/drugs dan gaat dat makkelijker, bij moslima's krijg je dan alweer snel het geloof erachteraan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.
Sinds wanneer betekend een hoofddoek dat jij niet met mij kan praten zoals je met de mensen praat die hem niet dragen?
Dat er word gevraagd naar geloof vind ik niet erg mits het respectvol blijft maar dat het enige gespreksonderwerp maken... meh. Ik praat met iemand op basis van zijn karakter ik ga geen Jood constant blijven vragen over zijn religie en dan uiteindelijk zijn religie bashen.
Heb geen familie hier in Nederland. En mijn broers zijn lief.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jouw broers en neven niet meelezen nu. En zowel kunnen ze me niet vinden
Een hoofddoek betekent dat je het nodig vindt om continu - dus op elk moment dat je aan het openbare leven deelneemt en zélfs nog op je user icon - uit te dragen dat je moslima bent. Dat is voor jou dan kenneljk belangrijker dan jezelf zijn, dan puur zijn. Mag hoor, maar sta dan niet raar te kijken dat mensen jou zullen zien als "die moslima".quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Dus als jij moet omgaan met een moslim in real life bijv. werk of school dan praat je ALLEEN met die moslim over geloof en haal je bij elke uitspraak die deze moslim maakt geloof erbij? Nou lekker gezellig ben jij.
Sinds wanneer betekend een hoofddoek dat jij niet met mij kan praten zoals je met de mensen praat die hem niet dragen?
Dat er word gevraagd naar geloof vind ik niet erg mits het respectvol blijft maar dat het enige gespreksonderwerp maken... meh. Ik praat met iemand op basis van zijn karakter ik ga geen Jood constant blijven vragen over zijn religie en dan uiteindelijk zijn religie bashen.
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Want op een internetforum reageren mensen op dezelfde manier als in het echt? Begrijp je echt niet hoe dat allemaal werkt? Kom nou.
Zo heb ik het zelf persoonlijk nooit ervaren. Maar ik heb dan ook bijna geen vriendinnen die moslim zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het word wel lastig, als ik met een atheist praat over seksuele ervaringen of roken/drugs dan gaat dat makkelijker, bij moslima's krijg je dan alweer snel het geloof erachteraan.
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat je UI een foto van jezelf is, en je draagt een hoofddoek.
Ik hoop dat deze toelichting duidelijk genoeg was.
Ik zeg wel eens hallo tegen een buurvrouw die hier in het gebouw woont, maar verder dan dat komt het gesprek ook niet. Het zijn mensen die sowieso erg op zichzelf zijn en vooral omgaan met mensen uit eigen kring. Bij bewonersvergaderingen zie je ze ook niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niemand hier in het dagelijks lev en met vrouwen met een hoofddoek praat
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjesquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.
Ja beide dus, met bijvoorbeeld een maagd zou ik er ook niet zo over praten hoor, ligt niet perse aan het geloof zelf.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.
[..]
Zo heb ik het zelf persoonlijk nooit ervaren. Maar ik heb dan ook bijna geen vriendinnen die moslim zijn.
Maar bedoel je dan als je vraagt naar die van hun, of als je wilt praten over die van jou?
Beetje vreemd allemaal maar goed. Mijn hoofddoek hoort gewoon bij wie ik ben, als mensen mij vragen waarom etc leg ik het graag uit maar ik ben ook maar een mens die niet 24/7 alles op geloof baseert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.
Jij hebt dus echt niet gelezen wat ik typte, of je snapt het niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjes
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hoop dat je door hebt hoe zielig dat eigenlijk klinkt.
Zegt meer over die mensen dan over haar, dan. Wat een bollocks man.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef VeerEli het volgende:
Wellicht typisch, maar ik ben toch echt #TeamCrip hoor.
Stelletje zeikende faalhazen hier
Ja, het is ook achterlijk. Het niveau ligt hier ook niet bijster hoog meestal.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat is dit nu weer voor een vreemde opmerking.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja hij heeft z'n ui veranderd, zit op mobiel dus kan niet checken.
Tegen abortus zijn.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoor
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent tegen abortus omdat de paus dat vindt dus dan tel je niet mee hoor
Mijn niet-moslim vriendinnen praten daar wel over met mij. Het is hun eigen keuze, ik snap het aan de ene kant ook wel dat je daar niet over wilt beginnen omdat ze dan hun eigen persoonlijke meningen uitlaten terwijl ze voor jou als niet moslim weinig betekenen. Maar ik persoonlijk betrek er geen geloof bij en praat gewoon met zo over het geen waar ze vragen over hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja beide dus, met bijvoorbeeld een maagd zou ik er ook niet zo over praten hoor, ligt niet perse aan het geloof zelf.
Zegt inderdaad veel. Maar je kunt het hebben over hoe dingen ZIJN en over hoe dingen idealiter zouden moeten zijn. Daar zit verschil tussen, maar dat werd niet helemaal duidelijk hier volgens mij.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zegt meer over die mensen dan over haar, dan. Wat een bollocks man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |