Welkomquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Homijn het volgende:
Ik kom bijna nooit in KLB-SC, maar de topictitel was te uitnodigend om niet te reageren.
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).quote:
Haha so truequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
REDELIJK MOSLIMquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Hoe denk je over dit soort dingen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)jihadi.html#comments
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeels van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Crip het volgende:
Ik vind bepaalde comments eronder ook smakeloos trouwens. Beetje ignorant.
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man ik hou me er totaal niet mee bezig maar wat misselijkmakend dat eindewtf ?
Mensen zijn echt kanker
ja en de manier waarop... zelfs wespen doodslaan heeft nog meer flairquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.
[..]
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.
Zulke figuren vallen snel op het zijn vaak helaas nog jonge gasten/meiden die dat zien als de ''juiste'' Islam. Vaak pubers die blindelings verdraaide teksten of teksten uit context geloven van die sneaky gasten. Ze worden aangesproken genoeg zelfs ook door familie dat ze raar bezig zijn. Maar ze zijn vaak al ver heen, helpt niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.
Waarom heeft de mening van een moslim meer waarde in deze?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;Dquote:
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
dohquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Grappige is wel altijd dat het de minder intellectueel bedeelden zijn die dit soort berichten plaatsen ;D
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
zijn 1944 praktijken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jezus christus dat einde is echt verschrikkelijk
O my lawd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan waardeer je deze ook wel.
[ afbeelding ]
Hopelijk komen ook alle ''Nederlanders'' die daar zijn gaan vechten hoogstens in lijkzakken terug.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islamquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeel van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Typerend dat je ze niet goed vindt omdat islamitische wetscholen vinden dat ze afwijken van de Islam
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindtquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ze ook gewoon afwijken van de Islam. Islamitische wetscholen baseren dat op de ISLAM weet je wel.
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die wetscholen nodig hebt om te bepalen dat je massamoorden niet goed vindt
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Is dat niet vanzelf spreken dat massamoorden niet goed zijn?Ik geef enkel aan dat het van Islamitisch oogpunt ook niet goed is aangezien hij de mening van een Moslim vroeg.
Op gebied van de Islam gaat er nooit eenheid komen. Er zijn zo veel verschillende vertakkingen waarvan elke groep afwijkt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef 2NutZ het volgende:
Nou.. volgens mij mogen ze daar het eerst maar eens met elkaar eens zijn wat islam nou is, voor ze het bij de rest van de wereld opdringen ;s
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dan vraagt ie dus jouw pure mening hè.
Wat doe je als je eigen mening afwijkt van wat de Islam voorschrijft of zegt? O nee wachtquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn pure mening is gebaseerd op de Islam. Dus die gaf ik ook.
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, de Islam erbuiten gelaten dan. Ik vind dat altijd zo moeilijk als ik een moslim iets vraag, het lijkt nooit echt uit hun hoofd te komen maar altijd iets wat in de koran oid staat, soort 'opgedrongen' mening is het dan.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat kan niet want dat komt niet overeen met de Quran en de geschriften. Geleerden worden ook weerlegd in de Islam en je hebt verschillende geleerde die zich weer identificeren met verschillende aftakkingen. Mensen denken dat in de Islam iedereen het zelfde is terwijl de een Shia is de ander Sunni ander is salafi, sufi en zo gaat dat maar door. Ontelbaar veel ''groeperingen'' in de Islam. Er zijn Imams/sheikhs die zeggen dat ISIS goed bezig zijn maar die horen niet bij de betrouwbare. ISIS bijvoorbeeld neemt ''Skeikh'' Osama Bin Laden als een goed voorbeeld terwijl de 4 wetscholen Osama Bin Laden hebben weerlegd en slecht vinden. Het is niet zo simpel als je denkt Mortaxx.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En als de 'geleerden' volgende week tot de conclusie komen dat ISIS de ware Islam uitdraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |