Welkomquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:12 schreef Homijn het volgende:
Ik kom bijna nooit in KLB-SC, maar de topictitel was te uitnodigend om niet te reageren.
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).quote:
Haha so truequote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
REDELIJK MOSLIMquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Hoe denk je over dit soort dingen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)jihadi.html#comments
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe serieus tussendoor, jij bent redelijk moslim heb ik begrepen? ( en nee dit is geen belediging ( zul je waarschijnlijk toch zien als belediging ) ).
Hoe denk je over dit soort dingen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)jihadi.html#comments
Gelukkig maar, blijkbaar is het hier in Nederland ook hip tegenwoordig om ISIS te supporten. Snap nooit waarom die tak " nette " moslims er nooit bij staan om die mannen aan te spreken die hier in Nederland lopen te zwaaien met zo'n ISIS vlag.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de term moslim geen belediging hoor.
Ik lees dat het over ISIS gaat, ik kijk liever niet zulke filmpjes daar erger in me aan. ISIS is door de 4 grootste islamitische wetscholen als khawarij bestempeld. Khawarij houd in dat ze van de juiste Islamitische richtlijnen afwijken en dus niet goed bezig zijn. Ik en merendeels van de moslims identificeren zich niet met een groep zoals ISIS.
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Crip het volgende:
Ik vind bepaalde comments eronder ook smakeloos trouwens. Beetje ignorant.
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd man ik hou me er totaal niet mee bezig maar wat misselijkmakend dat eindewtf ?
Mensen zijn echt kanker
ja en de manier waarop... zelfs wespen doodslaan heeft nog meer flairquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die moet je ook nooit serieus nemen op geenstijl.
[..]
Snap echt niet dat die mensen dat kunnen doen, vermoorden hun eigen volk. Ben je eindelijk bevrijd van een dictator, krijg je " redelijke " democratie, en dan doe je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |