Het is eigenlijk net zoals bij een AdoraBelle, die profileert zich in ieder topic zeer extreem als een vrouw/meisje terwijl het gewoon een transgender is maar dreigt vervolgens wel met zelfmoord als het benoemt wordt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:45 schreef ntm het volgende:
[..]
Dan nog, alsof mensen nog nooit een moslima hebben gezien...iemand die een keppeltje draagt in z'n UI moet daar ook constant aan herinnerd worden? Of ik aan katjes bijv.
Kan best, ik ben zelf ook islamitisch maar heb nooit zin in discussies. Mensen kunnen zelf ook dingen opzoeken en zelf nadenken over wat ze geloven en wat hun mening is.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iemand je mening vraagt en je reageert met: "volgens de katjesgeleerden mag dit niet dus dat vind ik ook" moet je niet raar opkijken dat mensen doorgaan op je katjes
Het is toch te treurig voor woorden dat, omdat ze in haar UI een foto met hoofddoek heeft en men weet dat zij moslim is, zij 9 van de 10 keer bedolven wordt met gezeik/vragen/opmerkingen daarover in elk topic waar ze komt? Wat een bullshit zegquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zegt inderdaad veel. Maar je kunt het hebben over hoe dingen ZIJN en over hoe dingen idealiter zouden moeten zijn. Daar zit verschil tussen, maar dat werd niet helemaal duidelijk hier volgens mij.
Dit is onzin. Ik loop elke dag over straat met mijn hoofddoek en mensen kunnen mij dan wel normaal behandelen. Zegt meer over jou dan over mijn hoofddoek.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Jij vroeg waarom het steeds over de Islam moet gaan wanneer jij je gezicht laat zien in een topic, ik leg je uit waarom ik denk dat dat gebeurt. Jammer als het vervelend voor je is, maar als je enig inschattingsvermogen hebt kun je weten wat je op het internet, waar mensen over het algemeen anoniem zijn en zich dus anders gedragen, kunt verwachten.
Ik vind het wel leuk dit.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Snap aan 1 kant niet dat eerst klaagt dat het altijd over islam gaat en dan toch overal op hapt![]()
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]Jij kan tegenwoordig ook alleen nog maar uit je anus lullen volgens mij
Uiteraard. Maar mijn punt staat nog.quote:
Nee, snap jij dat niet? Verbazingwekkend. Is toch logisch manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Snap aan 1 kant niet dat eerst klaagt dat het altijd over islam gaat en dan toch overal op hapt![]()
Ze profileert zich continu als moslima. Niet alleen met die UIquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is toch te treurig voor woorden dat, omdat ze in haar UI een foto met hoofddoek heeft en men weet dat zij moslim is, zij 9 van de 10 keer bedolven wordt met gezeik/vragen/opmerkingen daarover in elk topic waar ze komt? Wat een bullshit zeg
Ik vind het niet erg om op vragen te antwoorden, maar er is wel een grens.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Jij mist weer wat volgens mij gezien je reactiequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, snap jij dat niet? Verbazingwekkend. Is toch logisch man
Ik heb het er net over dat mensen zich anders gedragen op een internetforum waar ze anoniem zijn. Wat snap je daar niet aan? Als ik me hier profileer als feminist, kan ik verwachten dat ik constant voor verzuurde kutsloot word uitgemaakt. Is dat politiek correct of juist? Nee. Kan ik weten dat het komt? Ja.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit is onzin. Ik loop elke dag over straat met mijn hoofddoek en mensen kunnen mij dan wel normaal behandelen. Zegt meer over jou dan over mijn hoofddoek.
Dus? Moet iedere mongool maar met zijn/haar domme geleuter over de islam aankomen bij haar, overal in ieder topic? Oké.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze profileert zich continu als moslima. Niet alleen met die UI
Klopt, daarom moet je hier ook weinig serieus nemen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is ook achterlijk. Het niveau ligt hier ook niet bijster hoog meestal.
Ja dat is wel fijn, helaas zijn er teveel die dat dus wel doen en dan zit er eigenlijk al zo'n barrière tussenquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn niet-moslim vriendinnen praten daar wel over met mij. Het is hun eigen keuze, ik snap het aan de ene kant ook wel dat je daar niet over wilt beginnen omdat ze dan hun eigen persoonlijke meningen uitlaten terwijl ze voor jou als niet moslim weinig betekenen. Maar ik persoonlijk betrek er geen geloof bij en praat gewoon met zo over het geen waar ze vragen over hebben.
Ja, dat weet ik. Ik mis helemaal geen moer. Maar is toch logisch dat als men zo reageert, zij daar dan een tegenreactie op geeft? Los van dat ze daar van baalt dat het altijd zo moet gaan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij mist weer wat volgens mij gezien je reactiemaar crip zei net nog dat ze het zat was dat in elk topic waar ze is het over islam gaat. Maar ze blijft wel happen en reageren....
Nee, op den duur ben je er klaar mee en sta je daar boven. Dat heet vooruitgang en leren.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik mis helemaal geen moer. Maar is toch logisch dat als men zo reageert, zij daar dan een tegenreactie op geeft? Los van dat ze daar van baalt dat het altijd zo moet gaan?
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Beetje vreemd allemaal maar goed. Mijn hoofddoek hoort gewoon bij wie ik ben, als mensen mij vragen waarom etc leg ik het graag uit maar ik ben ook maar een mens die niet 24/7 alles op geloof baseert.
Sodemieter toch een einde op manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, op den duur ben je er klaar mee en sta je daar boven. Dat heet vooruitgang en leren.
Oki.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.
Het is je goed recht hoor, al draag je tien van die dingen tegelijkertijd. Maar wat het met jou te maken heeft...
Iemand heeft last van hormonen :squote:
Ik ben een konijn, geen haasquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef VeerEli het volgende:
Wellicht typisch, maar ik ben toch echt #TeamCrip hoor.
Stelletje zeikende faalhazen hier
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoals bij een AdoraBelle, die profileert zich in ieder topic zeer extreem als een vrouw/meisje terwijl het gewoon een transgender is maar dreigt vervolgens wel met zelfmoord als het benoemt wordt.
Als iemand zich zo extreem profileert met een bepaald iets dan krijgt die persoon daar reacties op en dan moeten ze niet gaan lopen janken dat ze daar niet tegen kunnen, als ze niet met de reacties om kunnen gaan dan moeten ze zich misschien maar eens minder gaan profileren.
Wanneer meeten wij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
Dit is echt zo oliedom hequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.
Het is je goed recht hoor, al draag je tien van die dingen tegelijkertijd. Maar wat het met jou te maken heeft...
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus? Moet iedere mongool maar met zijn/haar domme geleuter over de islam aankomen bij haar, overal in ieder topic? Oké.
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdamquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
'extreem profileert'quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Maar je hebt best wel een idiote mening.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Jezus doe eens rustig manquote:
hahahaha Rotjeknorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdam![]()
Ik wil je kat nog aaien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnorquote:
r'dam4lyfequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahaha Rotjeknorkk stad
#TeamAmsterdam
Geef je hier nog antwoord op?quote:
quote:Maar: stel dat je verliefd wordt op een jongen die atheïst is, of voor mijn part christen. Wat doe je dan? Ga je onvoorwaardelijk voor de liefde? Verlang je van hem dat hij zich tot de islam bekeert? Of dump je hem sowieso en ga je op zoek naar een jongen die moslim is?
Tja misschien ligt het wel aan haarzelf. Zou kunnen hoor! Het is niet altijd de boze blanke manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnor
Oke Abdulquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar je hebt best wel een idiote mening.
Dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |