Ik ben een konijn, geen haasquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:48 schreef VeerEli het volgende:
Wellicht typisch, maar ik ben toch echt #TeamCrip hoor.
Stelletje zeikende faalhazen hier
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:50 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het is eigenlijk net zoals bij een AdoraBelle, die profileert zich in ieder topic zeer extreem als een vrouw/meisje terwijl het gewoon een transgender is maar dreigt vervolgens wel met zelfmoord als het benoemt wordt.
Als iemand zich zo extreem profileert met een bepaald iets dan krijgt die persoon daar reacties op en dan moeten ze niet gaan lopen janken dat ze daar niet tegen kunnen, als ze niet met de reacties om kunnen gaan dan moeten ze zich misschien maar eens minder gaan profileren.
Wanneer meeten wij?quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
Dit is echt zo oliedom hequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik zal - oprecht - nooit snappen waarom een vrouw zoiets kan zeggen. Er is niks persoonlijks aan zo'n ding. Het is een van hogerhand opgedrongen symbool, waar honderden miljoenen vrouwen mee rondlopen. Een soort uniforme eenheidsworst. En dat ding draag je - vanuit de religie bezien - alleen om de lusten van de man te bedwingen.
Het is je goed recht hoor, al draag je tien van die dingen tegelijkertijd. Maar wat het met jou te maken heeft...
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dus? Moet iedere mongool maar met zijn/haar domme geleuter over de islam aankomen bij haar, overal in ieder topic? Oké.
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdamquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:54 schreef AbdulMalik het volgende:
Vaseline ik kom Rotterdam wonen, wanneer meeten we.
'extreem profileert'quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb niet heel de discussie meegekregen, dus dat ze zich extreem profileert weet ik niet.
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Maar je hebt best wel een idiote mening.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dat moet niet. Maar als jij jezelf profileert als moslima kan dat ter sprake komen.
Jezus doe eens rustig manquote:
hahahaha Rotjeknorquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Rotterdam, doe me een fucking lol zeg. Rotterdam![]()
Ik wil je kat nog aaien.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnorquote:
r'dam4lyfequote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
hahahaha Rotjeknorkk stad
#TeamAmsterdam
Geef je hier nog antwoord op?quote:
quote:Maar: stel dat je verliefd wordt op een jongen die atheïst is, of voor mijn part christen. Wat doe je dan? Ga je onvoorwaardelijk voor de liefde? Verlang je van hem dat hij zich tot de islam bekeert? Of dump je hem sowieso en ga je op zoek naar een jongen die moslim is?
Tja misschien ligt het wel aan haarzelf. Zou kunnen hoor! Het is niet altijd de boze blanke manquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan wat Crip beweert.
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wat? Wat is daar nou weer ''onrustig'' aan joh, zeiksnor
Oke Abdulquote:Op woensdag 30 juli 2014 15:56 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Maar je hebt best wel een idiote mening.
Dat lijkt me niet zo prettig.quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal eens in je snor zeiken joh met je gevlam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |