Nee man die heeft meerdere accountsquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Was toch weggepest hier of zoiets?
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nah ook niet. Je zou het denk ik niet verwachten van de user. :p
Oneequote:
Gaa, jij spreekt nu niet eens 's darizja(Marokkaans arabisch)quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
kif halek, alhamdulilah wa anta hayaati, ana ismouk AbdulMalik
NEE MAG NIET CRIP.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaan
OooOOOooOOoo doekhoofd. Ga je zo spelen eh toerkoe.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]wie zei dat jij mocht hinten a doekhoofd
Ik weet het al.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, DM me gewoon ff. Ik kan dit niet uitstaan
Ik zei dat jij me moest DM'en. Doe normaal zeg gewoonquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:17 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
NEE MAG NIET CRIP.
Als je vertelt he crip, is de liefde tussen ons voorbij.
Sowieso je online identiteit zo belangrijk vinden dat je steeds een andere gedaante aan moet nemenquote:
misseRlijk hequote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
OooOOOooOOoo doekhoofd. Ga je zo spelen en toerkoe.
ben jij jumi?quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, alleen wij met zijn allen, back in the days :$
Dit, en verschuilen achter meerdere accounts ja, laffe conjo's doen dat.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je online identiteit zo belangrijk vinden dat je steeds een andere gedaante aan moet nemen
Echt hequote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dit, en verschuilen achter meerdere accounts ja, laffe conjo's doen dat.
Gvdquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:18 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Nee, alleen wij met zijn allen, back in the days :$
Hehe, die neppe waar iedereen toen superemotioneel over ging lopen doen dat naar buiten kwam?quote:
Doe normaal veerquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAAAAHAAAAHAAAAAHAAHAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAH
kende haar niet echt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:19 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
zeg eerlijk, iedereen had semi-crush op haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |